1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En dat vind ik slecht. Wanneer het duidelijk is dat de moeilijkheidsgraden zoveel verschil brengen als dit, dan moet een review daar ook rekening mee houden en op zijn minst het uitproberen.

2. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net wat je er zelf van vind. Reviews zijn meestal wel nuttig, maar wie weet is de persoon die de review gemaakt heeft helemaal geen fan van deze game serie.
    Tot nu toe elk deel gehad van hitman en altijd met plezier gespeeld.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eurogamer geeft t ook een 7. Al met al vind ik het er wel tof uitzien. Alleen al die QTE's staan me wel tegen, heb daar echt een hekel aan

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik dacht dat je bedoelde dat je je door geen enkele review zou laten beinvloeden. Verkeerd je zin opgevat

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    CVG is een site die ik meestal nog wel kan waarderen en die geeft een 9. Rev3games zegt 'Buy It' en de minpunten zijn klein.

[yt]5AwhhaCrSrI[/yt]

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie in genoeg reviews gesproken worden over verdomd intelligente A.I. , veel content, hoge replay waarde en ga zo maar door. Klinkt bij mij allemaal prima en denk wel dat ik me er goed mee ga vermaken. In Keulen vond ik hem al bruut en dat was alleen de Chinatown missie.

8. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat tot nu toe vooral in het deel gehad dat je in een oud gebouw zit met allemaal politie agenten. Daar moet je uit zien te komen, maar de politie ziet heel snel of je wel of niet bij hun hoort. Ze sommeren je te blijven staan om je beter te kunnen bekijken, en dan kan je net doen of je je over geeft. Die agent kan je dan als menselijk schild gebruiken om een andere agent weer uit te schakelen.

Je zit er alleen wel mee als je kogels in je pistool op zijn, maar dat je nog wel kogels zelf hebt je ze niet kan herladen als je iemand gebruikt als schild.

In de metrostation moet je veel tussen de mensen blijven lopen zodat je niet gezien wordt door de agenten, want die zijn overal te vinden.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zijn juist de leuke details toch

10. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel er ook niet mee dat ik het erg vind, maar sommige zullen het misschien wel zo zien.

Je moet zuinig met je kogels omgaan en het liefst iemand met 1 schot ombrengen. En je kan ook iemand buiten bewustzijn brengen, maar ook de nek omdraaien.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dat klinkt inderdaad best realistisch zeg. Ik sprak net met iemand die de game ook speelt, en hij speelt op Expert. Hij merkt alleen wel dat je heel lastig aan Instinct punten kan komen en bij sommige stukken heb je Instinct echt nodig, de game lijkt op bepaalde vlakken echt puur gebouwd te zijn voor Instinct. Dus als je die shit niet wilt gebruiken moet je andere manieren zien te vinden. Klinkt cool..maar hij vind dat de A.I. soms echt te onnodig intelligent is en dat ze echt van een grote afstand al 47 zien aankomen (in cop uniform).Verder vind hij hem super. Geen overbodige luxe om dit misschien te fixen denk ik.

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Voor iedereen die aan Hitman Absolution gaat beginnen; een handige samenvatting van de vorige games: http://t.co/1JdEsiPb
    En voor de echte fans; een zeer uitgebreid, informatief en interessant artikel met veel background info: http://t.co/s5yzBuYH
    Laatste is erg veel om te lezen, maar heb net 2 uur in de trein gezeten en het met plezier gelezen!

Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Thanks!

14. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoeveel chapters er zijn. Ik zit nu in Rosewood bij het klooster. Daar moest ik heen voor het kind wat ik er eerder gebracht had.

15. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 20 levels.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn er weer van die krant stukjes na elke missie? Was leuk om te lezen.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb zowat de hele avond gespeeld en het enige dat ik gedaan heb is 2 Contracts tutorials (Contract completen en Contract zelf maken) en het eerste SP level/Prologue. Geeft wel aan hoeveel ik er van geniet en verschillende dingen probeer *).

Speel op Hard en vind het prima zo voor een eerste playthrough, vooral de checkpoints zijn fijn om wat te spelen en dingen uit te proberen.

Heb één raar iets: het eerste level bestaat uit verschillende delen zoals een voortuin, tuinkas en een gebouw met verschillende verdiepingen. Maar als je nu bijvoorbeeld in het ene gebied gunsblazing gaat zonder silencer en dan naar het volgende gebied gaat heeft niemand hier ook maar iets van gemerkt. Er zijn dus bepaalde speler triggered gebieden waarbij je een checkpoint krijgt (ligt aan difficulty) en wat je hiervoor gedaan hebt heeft geen effect op het volgende gebied dus.

18. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind hem ook super vet heel de avond al aan het spelen

19. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het je niet kunnen zeggen, heb namelijk nog lang niet alles gevonden in de levels en het zou best kunnen dat er nog bij zou zitten. Tot nu toe heb ik het nog niet gevonden.

20. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zie wel steeds de scores van jou in totaal in het level wat je speelt, de hoogste scores in NL en in de rest van de wereld staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina