1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb gisteravond nog eens op Youtube een beetje door een Blood Money playthrough heengeskipt om te zien of die levels nou allemaal echt zo gigantisch waren, maar dat valt allemaal heel erg mee moet ik zeggen. Ik herinnerde me ze als hele grote levels, maar het is meer dat het een vrij kleine map is met gewoon vele doorgangen en mogelijkheden.

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Dat is goed te doen hoor, alleen niet zonder slachtoffers ;). Gewoon van een afstandje de guard en de tuinman bij de ingang een headshot geven (en even netjes lichaam dumpen). Daarna naar binnen sluipen en naar rechts. Wachten tot de derde guard weg loopt naar achter, dan de andere twee guards headshot geven. Lichamen kun je in het water dumpen. Dan rechtsom naar achter sluipen en kraan open draaien zoals hoort, waarna je naar buiten kunt sluipen. Mochten ze je spotten, dan headshots ;).

3. MentalMarco

MentalMarco Eat my dust!!!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat klinkt toch makkelijker dan ik dacht :) Maar in mijn hoofd probeerde ik het nog zonder slachtoffers :p Wel lekker logisch dat je die guards kan killen zonder dat de rest het merkt ... 8)

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Die guards binnen kun je niet helemaal ongemerkt killen, maar is maar 1 tuinman die het ziet en die schijt daarna in zn broek van angst in een hoekje ;)

Waar is trouwens dat filmpje gebleven dat BigKabuto plaatste van die guards op de bank in het eerste level??

5. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Check post #981

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Powerslave postte die video ;)

7. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol, schele aap dat ik ben. Bedankt mannen ;)

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    HOLY SH*T

MISSIE 4 op purist

Ontsnappen van de politie.. Wat een klus op purist mode man... Ik ben sinds gisteravond bezig routes te zoeken en what not.. Maar steeds gaat er iets mis,.. een domme agent die me van 200 meter ziet terwijl ik in een politie kloffie loop (wel een krom iets hoor).. Maar ik ben EINDELIJK ontsnapt in de trein..

En wat voelt het goed om er doorheen te zijn.. Morgen beginnen aan volgende missie.. Werk ze langzaam af haha

Laatst bewerkt: 22 nov 2012
  9. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    jaa wtf deze game is echt mission impossible. Vanaf de 6e missie heb ik alles op Easy gedaan hahaha ik wil eerst even de levels leren kennen en probeer steeds ongezien iedereen te killen.:9

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha er zijn altijd routes. Die moet je masteren. Ik wist de route allang die ik zou nemen maar timing haha. Welk niveau deed je eerst dan.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanavond eindelijk een begin gemaakt. Eerste level gespeeld, tof! :) Ohja, en dat filmpje van twee pagina's terug :lol:

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Even een vraagje...wellicht een gekke vraag. Maar bij screen adjust, moet je juist die pijltjes helemaal naar de hoeken trekken of dat niet? Iemand in deze video doet dat niet..

[yt]53BVMQ9upyA[/yt]

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb dat wel gedaan. Naar de maximale uitlijning v je beeld toch

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Nee dan weet ik dat het goed is, ik moet Absolution wel op zijn best ervaren he ;)

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Wat ziet het er ontzettend mooi uit op de PC zeg, niet normaal :eek:

16. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Heb vandaag even snel chapter 1 gespeeld. En eerste indruk is wel positief. Speelt lekker weg.

Enige minpunt tot nu toe:
    Dat alle enemies die je heb gekillt weer rondlopen als je een checkpoint herlaad. Beetje vaag... hopelijk patchen ze het nog.

Morgen maar even verder spelen.

Graphics zien er trouwens ook gewoon goed uit. Heb in een aantal recensies gelezen dat de graphics bagger zijn. Maar het ziet er gewoon toppie uit.

17. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet niet wat game-reviewers lopen te zeiken over deze nieuwe hitman, maar ik vind hem fantastisch.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Enige wat ik een beetje jammer vind, maar het is wel veel realistischer of course, is dat je nu gewoon als gardener niet langs een andere gardener kan lopen. Je moet dan persé Instinct gebruiken. In voorgaande games kon je nog van een bepaalde afstand langs ze lopen zonder dat ze je echt doorhadden. Dat lijkt nu echt finito te zijn...klein beetje jammer.

Volgens mij in Blood Money hadden mensen van hetzelfde beroer dan zo'n suspicion balke en die ging dan omhoog als je te lang bleef rondhangen, was je uit hun zicht dan was het weer goed. Daar is dus geen enkele manier meer voor nu?

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  19. Thomaskm

Thomaskm Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als je het mij vraagt is de game inderdaad vooral moeilijker geworden, en dat vind ik zeker niet een slecht iets.
    Enige dat wel een beetje vreemd is - iets dat ook al door een reviewer werd benoemd - is dat blijkbaar alle agenten elkaar kennen. Iedere agent weet blijkbaar zeker dat Agent 47 geen 'echte' agent is. Maarja, als developer moet je keuzes maken, en ik denk dat ze geen verkeerde hebben gemaakt.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad man. Maar wat dan wel weer tof is dat ik nu kok ben en niemand zal mij herkennen. Zolang ik gekke items of wapens draag zullen ze mij met rust laten. Dat is gaaf, lekker exploren en niemand die met me gaat kutten. :D

Ik zie ook dat we nu gewoon een soort radar/minimap hebben waar je iedereen op ziet, dus Instinct hoeft helemaal niet gebruikt te worden om doelwitten of andere mensen te spotten. Nice! Trouwens je hoeft niet eens persé te blenden met Instinct om ergens langs te komen..je kunt ook een voorwerp gooien als afleiding , dan gauw voorbij sneaken of je maakt ze af.

Laatst bewerkt: 23 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina