[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Zolang ze er maar geen multiplayer in stoppen.

Gewoon weer awesome levels maken. En eentje op een vliegveld. Zie het al helemaal voor me, je begint bij het begin waar je bagage afgeeft en de douane hebt. Silverballers stop je in een passagiers koffer en geeft hem af. Vervolgens heeft 47 geen ticket = een passagier zien knock out te slaan en zijn ticket te stelen. Dan door de douane en dan kom je bij het tweede gedeelte waar je een iemand moet vermoorden bij wat winkeltjes. Daar ga ik verder niet op in, uiteindelijk lukt dat en je laatste twee targets zitten al in het vliegtuig. Jij erin en dan kan je je verkleden als stewardess (:+) om in het vliegtuig te lopen. Helemaal naar het bagage gedeelte gaan, koffer zoek en je silverballers eruit halen. Eerste target in het vliegtuig vermoorden en dan je laatste; de piloot. Of je knalt hem door zijn kop, pakt parachute en springt eruit (accident, vliegtuig stort neer) of je knalt hem neer en gaat zelf verder als piloot (in een filmpje dan, geen gare gameplay waar je shit moet besturen :+). Zo. :cool:

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hehe, leuke fantasie heb je Fiasco. :+

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Klinkt best fresh! :cool:

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Eerste target in het vliegtuig vermoorden? 8) Is hij de enige die er in zit dan? :+ En 'accident'? Honderden onschuldigen komen ook om. 8) Lekkere fantasie heb jij. :p

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.199
    Ja dat is de keuze die je dan moet maken he.
    Of je laat het vliegtuig neerstorten of je vliegt ermee verder.
    Bad - Good.
    Who will you become?

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Heel nice inderdaad ja, en echt motherfuck multiplayer. Hitman heeft dat totaaaaaaal niet nodig, ik zou niet eens weten hoe dat zou moeten werken, 100% SP houden en gewoon echt alles wat Hitman zo geniaal maakt terugbrengen. Hij moet qua uiterlijk er nog even koud uitzien als in Blood Money en inderdaad de levels moeten weer super worden en graag wat meer levels zoals het hotel in Codename 47, ik heb me kapot genoten van dat level. Je had daar zoveel vrijheid en kon zoveel doen daar, echt super level.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Best strak idee hoor! Vooral dat accident (vliegtuig stort neer, geen witnesses) stukje.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.904
    Kom nou maar met de officiele bekendmaking en eerste informatie/screens! :cool:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het kan gewoon niet meer anders dat er een nieuwe aan zit te komen en ik kan echt niet wachten.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De vraag is alleen nog, krijgen we op de E3 gameplay en een release window of krijgen we een trailertje en moeten we nog jaren wachten

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht niet jaren, hoe lang vantevoren werd Blood Money aangekondigd? Ik weet het niet meer, ik heb die bovenstaande pics nog eens bekeken, ik dacht eerst dat dat Hitmanseries.ru van een site zelf was, zoals IGN dat ook doet. Maar het hoort er echt bij, en dan die storyboard pics van die koffer met 47's logo erop en ook daar die zwarte handschoenen, geen twijfel mogelijk meer.

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als iemand nou ff net als in CSI met een druk op de knop al die krabbels leesbaar maakt, ben wel benieuwd wat er staat.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.904
    Toch blijf ik enorm bang voor iets nieuws. Tegenwoordig is alles al snel een remake, casual kut geworden of heeft onnodig een multiplayer. Alle drie wil ik totaal niet in Hitman, hopelijk blijven ze gewoon puur bij de franchise zoals het was en krijgen we gewoon wat we gewend zijn. Niet dat we opeens race missies krijgen of het allemaal guns blazing is geworden.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, het moet gewoon niet teveel verandering hebben. 47 zelf moet ook gewoon zichzelf zijn en niet eens een jongere versie of wat dan ook, hij is fucking bad-ass en moet zo blijven. Ik hoop gewoon op een vet en lekker donker verhaal, hele gave missies en met multiple choices hoe je je doelwitten om kunt brengen. Mooie graphics , vette sfeer , goeie physics en dat soort dingetjes.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het enige wat ze wel zouden mogen proberen is er een beetje een open wereld van te maken. Een hitman in een GTA achtige wereld waar je je targets kan volgen en surveilleren voor je een plan maakt en toeslaat lijkt me wel tof

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.904
    Wat groter zou inderdaad wel kunnen, en meerdere soorten parcours die je target bewandelen. Same als de random mensen, maar verwacht wel dat ze daar aan werken. Cover systeem zou ook wel handig zijn, in de oude games sta je dan zo gaar achter een muur te wachten tot een guard omdraait of wegloopt bijvoorbeeld. Tegenwoordig heeft elke game bijna cover en hier kan je dat goed toepassen.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja en nee, een echt open wereld is denk ik niet goed voor een Hitman game. Je kunt dan alle kanten op, ik weet niet. Denk zelf dat het de speler te overmeesterend word dan ook. Ik zou super tevreden zijn met een zelfde aanpak als in Blood Money.

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Beetje een gevoel van vrijheid erin verwerken is wel relaxt, bij Blood Money had ik soms iets te veel dat je echt één pad moest volgen. Maar dat benauwde gevoel moeten ze inderdaad niet kwijtraken, die zenuwen die erbij komen kijken van een verkeerde move en ik ben de sjaak.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Exact, als ze de wereld te open maken, dan kun je echt in elk steegje duiken of wat dan ook. Codename 47 had eigenlijk al best grote levels soms en dan kon je echt gemakkelijk ontkomen van gasten. Ben ik toch meer een fan van levels uit Blood Money zoals bij die carnaval, of zoiets was het. En dat operah gebouw, die was master!!!!!

Wat is jullie favo level uit de Hitman games? Ik denk nog altijd wel het Hotel level uit Codename 47, jezus mina wat was die geweldig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina