1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat was een geniaal level maar mijn favoriet blijft het eerste level van deel 2. De mansion van die Mafia baas.

Wat een briljant level om zo'n game mee te beginnen, zoveel manieren om binnen te komen en zoveel manieren om je doel uit te schakelen. Je voordoen als bloemenbezorger, je wapen naar binnen laten smokkelen door de melkboer of gewoon als een echte Sam Fisher naar binnen sneaken .. geweldig level

Als je later terug kwam met een Sniper rifle kon je het level heel snel uitspelen, die Mafia baas staat als je het level net binnen komt heel even op het balkon :+

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja die was ook absoluut vet, maar om een of andere reden vond ik Silent Assassin minder goed aanvoelen dan Codename 47. Weet niet meer waarom, maar veel levels vond ik ook gewoon niet cool genoeg.

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat level in Silent Assassin kwam je toch vanaf die berg ofzo? Ik vond die echt tering moeilijk toen, dacht dat het onmogelijk was.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je bedoelt het mansion level of een andere?

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Was dacht ik het eerste level van Silent Assassin. Kwamen die maffiosi in van die dikke bakken aanrijden ofzo, was wel bij zo'n villa. En dan begon je vanuit zo'n bergachtig gebied.

Ah zo te zien was het deze inderdaad:

[yt]PADz6g9opso[/yt]

Vond het fucking moeilijk toen lol, snel uitgezet :eek:

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, die was het dus toch. Echt heel tof, die muziek is ook echt gaaf om te horen weer. Ik hoop echt dat er geen drastische veranderingen in Hitman 5 gaan zitten, niet dat het ineens om een of andere bullshit reden meer run&gun moet gaan worden of gewoon iets wat het hele Hitman concept verneukt. Please IO....don't fuck it up.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik denk het niet, de Hitman serie is niet iets heel ouds wat nieuw leven wordt ingeblazen (bedoel dus dat de laatste uit de reeks nog niet zo extreem oud is) en daarom de massa's moet aanspreken. Het loopt al lang en de fans zijn gewend aan een bepaalde opzet, zou echt dom zijn als ze daarvan gaan afwijken om de zoveelste generieke actiegame te maken. Maar you never know.. fingers crossed :p

Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar zit ook absoluut waarheid in, we zullen het wel gaan zien, echt druk erom maken heeft sowieso geen zin ook. Hopelijk tegen de tijd van E3 wat info, of gewoon eerder :D

9. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tja, ben wel echt benieuwd. Ik hoop echt op een goede up-to-date Hitman die goed mee kan gaan met wat men tegenwoordig van een game verwacht, maar wel trouw aan de Hitman sfeer. En IO kan hiermee natuurlijk ook een megakaskraker maken lijkt me, als ze gewoon alles een beetje op orde hebben (dus: niet zoals Front Mission helemaal afwijken van de formule, beetje goede datum uitkiezen, niet overdreven grote verschillen tussen ps3/360 - zie namelijk veel ps3 fanboys huilen over Crysis 2 en misschien zelfs niet helemaal onterecht maar dat zal de tijd leren) dan zijn er volgens mij een echt veel gamers die hier op wachten.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hadden de PS3 only mensen ook maar een 360 in huis moeten halen ;). Tuurlijk is het shit voor ze..maar ja, het is niet de schuld van Crytek.

Wat ik nog altijd raar blijf vinden is dat de mensen achter al die vette Hitman titels ook achter de K&L games zitten, die ik zelf echt gewoon niet geweldig vind. Deel 2 was al beter qua bepaalde dingen maar het zijn nog steeds geen toppers en kunnen zich niet meten aan Hitman.

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tja, Crytek zegt dat er in de twee versies geen verschil te zien zal zijn, dus ff afwachten op de retail versies. Ik ga die game toch pas kopen als ie cheap is, ben bezig met KZ3, moet die sp nog spelen... Ik kan toch niet lang achter elkaar een bepaald genre blijven spelen, heeft weinig zin om dan allerlei shooters op release te kopen :p

Tja, Hitman en K&L zijn wel heel andere type games. De Hitman reeks is echt iets vrij unieks, en ook het flagship van de developer. Maar K&L (heb alleen deel 2 gespeeld) vond ik wel echt een goede tps. Je ging er misschien snel doorheen (vond ik zelf eigenlijk wel meevallen, uurtje of tien) en het was alleen maar schieten, geen verhaal enzo... Het was wel een ervaring waar ik heel erg ingetrokken werd, door de visuele stijl en vooral door de audio: geen muziek geen effecten niks, alleen het geschreeuw van K&L en de omgevingsgeluiden. Vond het wel een topper en origineel.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Developer IO Interactive confirmed in a post on Hitmanforum.com that the ARG is over and the game will reveal itself at E3 in June.

_O_

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    IO Interactive have just announced that they will be revealing their next game very soon – wildly speculated to be Hitman 5.

On Twitter, the developer announced:

Also teasing:

Tore Blystad, IO developer also let out a series of tweets:

An ARG for Hitman recently sprung up, adding to rumors that the game was coming out soon.

Nog eventjes Fii...

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben echt ongelooflijk benieuwd naar de game, hopelijk geen drastische veranderingen waardoor ze hem upfucken,maar dat is vast niet het geval. Dus wellicht nog vóór E3 krijgen we echt nieuws over de game.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb zelf niet echt wat met deze serie, maar de walkthroughs zijn wel awesome om te bekijken 8)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik kan die vorige Hitman game geeneens spelen wegens die PAL shit :mad:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Daar moet gedanst voor worden! \o/

:cool:

@ Tyrant:
    1) Trek je HDMI kabel eruit (360 uit natuurlijk)
    2) plug gewone scart/component kabel erin (die met de gekleurde plugjes)
    3 ) 360 aan, ga naar system settings > Display en zet op Pal 60
    4) 360 uit, HDMI weer erin en voila, hij werkt.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
  18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik moet Blood Money echt eens kopen. :+

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha wat een toffe walkthrough. Die jacuzzi kapot schieten!! Wist geeneens dat dat kon.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Kapot schieten? Waar gebeurd dat precies, hoeveel minuten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina