1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Lijkt me toch echt een kwestie van gewoon even kijken....:emo:

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik moet BM toch maar eens uitspelen :+

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]JKbptWt_Qs4[/yt]

:D

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    pff wat een gedoe. Hopelijk heb ik ergens nog een scart kabel liggen 8).

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha geniaal :lol:

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind deze ook nog steeds geniaal:

[yt]o8XxQ0o9QQc[/yt]

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Bloodmoney maar weer aangeschaft. Na het lezen van dit topic wilde ik hem graag nog eens spelen. En man oh man, wat is het toch een ontzettend goede game. Het spel mag dan ruim 5 jaar oud zijn, het speelt nog steeds geweldig en ik vind het vetter dan heel veel 'toppers' die na die tijd zijn gekomen.

Wat een game.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Jawel man, dat kan wel. HIj moet op pal 60 staan, als je nog een oude MS kabel hebt, dan kun je dat aanpassen. Ik heb hem ook gekocht en ik moest het even omzetten, maar mijn tv is wat nieuw dus een component kon ik niet meer aansluiten. Gelukkig had k nog een oude televisie staan waarna ik mijn Xbox op pal 60 heb gezet (wel de switch van HDTV afzetten, dan krijg je de keuze pas).

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nieuwe TV's hebben gewoon scart hoor :+

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    :p Die van mij niet... Niet eentje waarbij ik alle 6 de stekkertjes kan gebruiken (of vijf dan). Ik heb een led televisie en die heeft zo'n verlenger voor een scartkabel. Misschien is er wel iets voor te krijgen, maar ik kan hem iig niet zo standaard op mijn televisie aansluiten.

11. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf een bruut spel,kan ook niet wachten toch ze wat loslaten over hitman 5.
    Vandaag maar blood money besteld via internet,er blijft gewoon een sausje overheen zitten wat het hem doet en dat heb ik met weinig games.

Hier boven,je kunt toch ook de hertz aanpassen in het xbox menu of zit ik nu verkeerd.

Laatst bewerkt: 4 apr 2011
  12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het leukste en meest uitdagende vond ik om iedereen in leven proberen te laten. Volgens mij was dit meestal wel mogelijk toch? Ipv echte kogels gewoon die injectie gebruiken, waardoor ze volgens mij alleen maar een tijdje buiten westen waren, correct me if i'm wrong. Maar het leukste vond ik om alle onschuldigen zoveel mogelijk gewoon in leven te laten.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Als clown iedereen neerknallen in A New Life of als bodyguard jezelf opblazen met koffertje diamanten bij die Sheik in House Of Cards of als gekke Henkie iedereen neerknallen in die psychische inrichting in Flatline. 8)

Ik heb elke mogelijkheid of elke ding dat je kan doen in Blood Money wel gedaan, en het gaat nooit vervelen. _O_

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig inderdaad, daarom mogen ze ook echt niks versimpelen in Hitman 5. Eigenlijk gewoon nog meer mogelijkheden geven in de missies, want dan is de replay value van zo'n game ongelooflijk goed.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Juist,

Dat moeten ze ook doen. Ze moeten er geen open wereld van maken. Agent 47 moet gewoon meer mogelijkheden krijgen, ook qua gameplay van zijn besturing.

Ik heb in lange tijd niet meer zo'n game gespeeld als Hitman, waarvan ik levels meerdere malen wil en moet uitspelen. Ik wil alle mogelijkheden checken.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Haha, die levels in Rotterdam in Hitman Contracts zijn echt geniaal. Loop nu rond in een politie pak met echte Politie logo en iedereen praat Nederlands. Fucking geniaal. _O_

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    A trademark application for "Hitman: Absolution," submitted by Square Enix, is under review by OHIM, the European Union's trademark and designs registry. The filing has been classified under "video game software," indicating that it could be the title of the next Hitman game.

:cool:

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op Neogaf forum zeggen ze dat dit waarschijnlijk Hitman shots zijn, het komt van de twitter van een IO gast ofzo...

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857

Hitman 5 announcement next week?

Hitman developer IO Interactive has said it'll be sharing some good news with fans next.

"News Flash! Next week is going to be good. Very good," it said on Twitter. "Get ready for incoming shrapnel. Keep your eyes open! "We are indeed attending E3 this year and will be showing off lovely things," it added. "As for an announcement, well, stay tuned."

Late last month, the first images of Hitman 5 seemingly appeared online, after an IO Interactive employee teased an "unannounced game" on Twitter.

Square Enix also trademarked Hitman: Absolution in April.

\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

Laatst bewerkt: 6 mei 2011
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina