1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door R-Y, 25 mei 2006.

1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand de site met de filmpjes waarop alle silent assasins te zien zijn?:)

2. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
  3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    jep , behalve diana je opdrachtgever .
    anders wist iedereen wie de kale huurmoordernaar is , en dat is niet zo dus er komt weer een nieuw deeltje _O_ _O_ _O_

ik vind het trouwens een KEIHARDE verhaallijn echt geweldig , ik kan hier by spotter ofzo heet die winkel voor 6 euro hitman sillent assasin halen , dus waarom niet:D

het nieuwe hitman deeltje
    hitman : special hitman <--- gok maar wat :+

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  4. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb dus een iets gemakkelijkere walk-trough voor het level till death do us part...... dan die op de main page staat.

Je loopt naar de tent naast de dansvloer en jat dat cadeau'tje daar doe je je om in, dan loop je naar die kerel die aan het kotsen is tegen de tijd dat je daar bent slaapt hij al.
    je jat z'n uitnodiging en gaat dat huis binnen, zodra die vent die je moet omleggen piano gaat spelen smijt je dat cadeau neer en loopt naar de trap waar je hem laat ontploffen.
    Dit geeft een leuke knal en er gaan nog een aantal andere mensen aan dood zonder dat ze weten dat jij het was:) :) .
    dan ga je naar achteren waar je via een regenpijp naar boven kan klimmen (aan de linker kant wacht wel ff totdat die vent op die stoel wegloopt of de andere kant opkijkt) dan klim je boven door een raampje heen en ga je naar die zolder waar je de katrol laat ontploffen waar die andere vent zit en je loopt naar je exit point.

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het level met die carnavals-achtige optocht, waarbij je 1 gast en 2 verklede vogelgastjes moet killen, lukt het me niet om die 2 vogels te vinden:confused: Eerst kill ik die gast waar dat koffertje heen word gebracht (+ die bezorger en 1 guard) en dan moet ik die vogels killen, maar die zijn nergens te vinden:confused: Ze staan niet op de minimap, en al heel is opeens die man die je moet beschermen dood|:-

6. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    je volgt eerst die vogel met die koffer ja.
    Je vermoord hem met je wirefibre en legt hem in de vuilnis bak.
    Trek ze kleding aan en neem het koffertje mee naar de eerste target.
    (een oude man , de baas ook wel )
    leg het koffertje neer op zijn bureau , die gele vogel zegt dat je weg moet maar wacht gewoon tot hij weg gaat.
    dan kill je snel met je dodelijke spuitje die baas en legt hem in de frieskist.
    neem snel ze walkie talkie en nu weetje waar die andere zitten.
    dit moet wel snel anders heb die gele vogel je door

7. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    maar er staat dan ook op gamefaqs dat je de diamontcase over het balkon moet gooien en dat doe die bij mij niet als ik dat wil doen zet die de koffer gewoon netjes op de grond

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Rembo : Die briefcase gooi je door je linker knuppeltje in te drukken. Zelfde als met de coin toss zeg maar.

9. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je ook kan doen is die briefcase op de gang neerzetten zodat die wandelende peking eend hem ziet staan en dan ( hij is echt heel slim) hem even voor je naar beneden brengt zodat je zo de deur uit kan wandelen wanneer hij weer naar boven gaat

10. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    praetorian die oplossing had ik ook

wizzNL ik gooi die coins altijd met Y maar zal het proberen

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Verdoof die gele eend voor dat je de deuren open naar zwarte eend en leg hem tegen de muur van die kamer waar zwarte zich bevind (op de overloop) niemand die hem vindt.

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

waar zit die Raymond Kulinsky verstopt die de aanslag pleegt op de politicus in het level a murder of crows ?
    Ik zoek me helemaal suf.

13. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe zie je op je map het rode icoontje van een target tevoorschijn komen als je buiten staat en af en toe gaat het weer weg. Dit komt omdat Kulinsky op een balkon staat en af en toe naar binnen loopt. Als je even wacht totdat het rode icoontje op je map verschijnt moet je daar naartoe lopen. Je zult zien dat het bij een club is waar je niet in mag. Neem de achteringang en ga de keuken in. Wacht in de keuken totdat de kok naar het aanrecht loopt en fiberwire hem. Het lichaam van de kok kan je dan meteen in de lid ernaast dumpen. Trek eerst nog even het pak van de kok aan en vervolg je weg naar boven daar zal je een bewaker zoenend met een gast aantreffen. Als jij aan komt lopen zullen ze naar beneden gaan. loop door de deur en daar bevind zich Kulinsky. Kijk wel uit dat hij je niet ziet. Als kulinsky weer naar het balkon loopt zul je de mogelijkheid krijgen Kulinsky eraf te gooien waardoor het zelfmoord lijkt. Let wel op dat je dit op tijd doet en ook nog tijd overheid om het target te elimineren anders zal je andere target het beschermen van de president mislukken. Nu zal het toch wel moeten lukken ;)

14. AgentSmith

AgentSmith Guest

Yes !! gelukt, thanx !!:)

15. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je vast weinig succes want met Y laat Agent 47 het muntje alleen vallen waar de bewakers niet op reageren.;)

16. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.Heb het spel ook pas.IK begin nu met de level a vintage year opnieuw(had weinig points) en heb paar problemen.Ik heb die gast in da roze shirt gedood en in een doos opgebergd.De tweede gast(als hij de tweede gast is) heb ik gedood op het balkon en daarvan afgegooid.Die 2de gast had een wit pak aan en zat in een kamer die ik moest pickloaden.Maar in het drugslab zit ook een gast en die blijft daar maar zitten!IK was heletijd verkleed maar hij bleef daar maar.En ik kon niet met het vliegtuig ontsnappen.Dus ik denk da ik hem nog moet doden?

En de level opera he die lukt me niet.Iemand zei hier wapen verwisselen.Maar voordat ik bij de kleedkamer ben begint die opera.IK ben al boven geweest en wou hem neersnippen wanneer die gast schoot maar ze zagen me telkens.Dus help me please.

p.s In de beginpost staat dat je niet je pak mag achterlaten maar ik vermom me meestal, hoe kan je da pak opbergen dan?(of moet je het lijk wegslepen op een onopvallende plek ofzo en dan pak pakken?)

Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Raven shield : In het eerste level ( Vintage Year ) heb je maar 2 targets. Kijk op je map om je targets te zien. Nadat je deze 2 hebt omgelegd moet je gewoon met het vliegtuig wegkunnen.

In het opera level moet je in de kleedkamer wachten. Neem wel de goede kleedkamer, niet die van de target maar die andere. Nadat opera is afgelopen komen ze naar de kleedkamers.

Met je pak niet achterlaten wordt bedoeld dat je je pak weer moet ophalen en aantrekken voordat je het level verlaat. Je hoeft je pak dus niet op te bergen maar gewoon weer ophalen nadat je je targets hebt omgelegd.

18. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Ok zal het vanavond proberen, is nu zo benauwd;) bij voorbaat dank:)Heb een gespeeld maar:

Nog 1 vraag.Ik had die ene gedood via een explosie want die lamp viel op hem maar hoe moet ik die 2de doode?Ik was weg van de plaats delict en nog begonnen ze op me te schoten terwijl er niemand boven was:confused:

Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  19. Raven Shield

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dubbelpost.

20. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Elk slachtoffer is op meerdere manieren te doden. Slachtoffer wat boven zit kun je van balkon duwen ( zoals je zelf al zei ) of bv. doden als hij zijn instrument bespeeld ( in de kamer ernaast ). Maar je kan hem ook van buiten uit neerschieten ( als hij op balkon staat ). Gewoon levels meerdere malen proberen en je ontdekt wel meerdere mogelijkheden. Dit is voor level Vintage year.
    In opera level doe ik meestal op volgende manier. Nep-pistool omwisselen voor echt pistool en voor 2de target bom plaatsen op kroonluchter. Maar ook hier zijn verschillende mogelijkheden. Je kan target op podium ook snipen of zijn tegenspeler uitschakelen, dan zijn kleren stelen en op het podium zelf met het echte wapen je target neerschieten. Het 2de target kan je ook snipen vanaf een balkon.
    Zo heeft elk level meerdere oplossingen. Succes !

Laatst bewerkt: 27 jul 2006

Deel Deze Pagina