Hey.IK heb de level you better watch out helemaal goed gedaan behalve 1 ding.Die videotape van de beveiliging he kan ik onmogelijk jatten.Ik had die gast wel verdoofd een keer en weggesleept in dat trappenhuis.Maar dan vinden ze natuurlijk bodies dus geen silent.IK leg wel uit wat ik heb gedaan.In de lift zat ik in de liftschacht en heb ik een prive gast gedood en zijn pak gepakt.Het lijk lag boven de lift.Toen heb ik flesje drank ofzo gehaald.Ik ging langs een bergrand en brak electriciteit kastje er kwam een beveiligingagent naar buiten en die vermoorde ik en verstopte hem in een kist.Ik heb die 2 vermoord door ze van een balkon te duwen.Die ene vrouw die me wou vermoorden heb ik gedood in da kamertje.Lijk kon je nergens verbergen.Ik heb de videotape gepakt in de studio.Ik heb de beveiligingstape gepakt door die beveiligings agent te verdoven en neer te leggen in het trappenhuis.Heb ik iets fout gedaan?Ik weet 1 fout.Ik gaf die hond een worst maar ik moest daar gif in doen, in die worst.
Hier is mijn snelle silent walk throught loop achter de guards de lift in , ga naar boven Loop buiten om via de zwembaden, hier zeuren ze niet om vip pasjes, ga naar binnen en loop via de water val naar de fotograaf, kijk op je map om te zien of er lui kijken in je richting, zo niet, sedate en sleep hem achter de water val, pak zn kleertjes en ga met de lift naar de foto studio, instaleer bommetje op de lampen en wacht tot ie er onder staat, boem. ga weer naar beneden, door de water, pak weer aan val langs het kussende paartje (volg het meisje niet naar binnen) volg het pad tot je weer buiten bent loop langs de muur naar de over kant, kijk uit voor agenten, kijk omhoog en schiet 1 kogel op het zwembad. Ga naar de kamer met de video, wacht tot het mannetje alleen is en naar het bord kijkt, jat dan snel de video. Tijd om naar huis te gaan met de mooie boot
Nou, het hele silent assasin is gebaseerd op het feit dat je geen bewijs en getuigen achter laat en ook dat je niemand behalve de targets vermoord. Hoe minder doden hoe minder notority Richt je dus alleen op de targets en probeer niemand anders te vermoorden, moet het wel, zorg dan dat het op een ongeluk lijkt. Maar het heeft helemaal geen nut om zomar gasten om te leggen. Tis wel eens leuk om een heel level proberen iedereen te doden
Ik heb de level a house of cards gehaald op silent assasin yes!En A dance with the devil op silent assasin.Ik wil voor a house of cards Sith Vegeta want ik heb zijn instructies gevolgd en hierdoor silent assasin gehaalt, dit is wel een handige thread
Hey.Bij a vintage year heb ik alles 0 behalve 1 witnesesMaar ik zie nooi witneses.Ik leg even uit waar ik ze vermoord.Ik vermoord die met da roze achter die wijn tonnen en gooi hem in een kist.Die tweede die gast die viool speelt kill ik en gooi ik van balkon en dan ontsnap ik met het vliegtuig.Ik weet echt niet wie die witnes is.Ik speel normal en heb me vip gaurd pak aan en loop langs de bewakers en me balkje is nog groen en dan ontsnap ik.M.v.g rowan.
Die gozer in dat roze pak moet je ombrengen door boven als je die schuur inloopt een bom aan die katrol te plaatsen. Na een tijdje gaat die gozer dan zijn veter strikken dan blaas je de bom op en valt er een pallet met tonnen wijn op zijn hoofd. Die gozer die viool aan het spelen is moet je niet eerst killen en dan van het balkon afgooien maar gewoon een zetje geven als die bij het balkon staat dan lijkt het op zelfmoord
ok thanks Bij de level crows met die vogels wil ik die vrouwelijke kraai vermoorden door een piano op der te laten vallen, je moet een bom plaatsen.Maar ik ga links en klim omhoog via regenpijp maar kom dan in houten uitkijktoren uit.Tegenover hangt het katrol.Maar ik kan daar niet bij.Kan iemand me spoedig helpen please. m.v.g rowan. Ik weet het al.Iederval bedankt voor hulp.
Hoe haal ik de volgende achievements: Secret Achievement: Special Rating (20) A Special Rating has been awarded. Secret Achievement: Redemption (50) You can't keep a good man down. Alvast bedankt _0_ Al gevonden; redemption moet je de credits uitspelen en special rating moet je een speciale rating halen !
Ik ben even de naam kwijt maar je moet dat balkje vol hebben (op 100), dus vet aggressief spelen en veel getuigen/camera achterlaten en nooit wat betalen om dat balkje te legen.
Ik heb op alle knoppen gedrukt, ik had alleen niet door dat het dus zoals je zei met het linkerpookje moest. Bedankt!