1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze zeker kopen als ik weer een keer in een stad kom, stom boeren dorp hier.|:-
     
  2. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Waarom bestel je niet online? Is nog goedkoper ook :):
     
  3. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nog best een pittig spelletje, ik speel op Normal moeilijkheid, en ben al menig keertje dood gegaan. in het 2e level al:+
     
  4. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat heb ik vanmiddag gedaan, de volgende levering van games komt pas donderdag :eek: ga ik dus echt niet opwachten :D
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    In welk level kan je het beste een Silent Assasin halen?? Meestal lukt 1 persoon wel om een accident te maken maar de tweede wordt al snel een brute moord. Iemand suggesties?
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste echte level. Met de die vader en zoon die wijn maken (en er stiekem een cocaine zooi op na houden). Als je start ren je meteen met de klok mee om de villa heen, ga dan aan het eind de achter-ingang binnen, dan kan je via kisten meteen over het muurtje klimmen en dan direct bij de villa van de vader komen. Klim daar via de regenpijp omhoog naar het balkon (save daar vlak voor, je kan namelijk gezien worden vanaf het plein terwijl je omhoog klimt of op het balkon staat, ga vervolgens dat raam naar binnen. Neem de linker deur van de twee en de trap naar beneden. Ga vervolgens naar rechts en je komt in een kamer met een slapende guard en hier kan je een mooi uniform aantrekken en zo mooi rondlopen. Sneak vervolgens de kamer van de vader op de eerste verdieping binnen en wacht tot hij bij z'n balkon staat. Dan duw je hem fijn naar beneden en het zal lijken op een accident.

    Ga vervolgens naar de wijnkelder, waar de zoon telkens rondloopt. Je kan, echt recht tegenover de deur een bom plaatsen die een stellage kratten naar beneden laat lazeren. Zorg dat je niet gezien wordt en wacht tot de zoon precies onder de kratten staat en detonate het hele zaakje.

    Vervolgens kan je ongezien weglopen en heb je je eerste Silent Assasin Rating op zak!

    /Mod Heb het even tussen spoiler tags gezet ;) -Arjan
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    net nu is mn 360 stuk! ik wil hem zo graag spelen!|:-
     
  9. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    In elk level kan je het wel halen, heb nu 4 missies op silent assassin uitgespeeld (dit kan je op de een of andere manier niet zien op welke rank je de missie hebt uitgespeeld). Nog niet erg hoge gamerscores, ik sta 5de op die site....

    Maar wat zijn idd die secret achievements,

    Accidents do happen..... (20 points) is er iig een, maar er zijn er nog 5
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is echt dom gewoon! Op een gegeven moment weet je ook niet meer wat je wel of niet op Silent Assasin rating hebt uitgespeeld...
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat level in die opera kan je ook wel mooi een silent assasin halen.
    Bij het begin ga je naar het hokje waar een guard zit, je haalt je jasje op waar een pistool in blijkt te zitten.

    Vervolgens wacht je tot een van de werklui naar de wc gaat en neem je hem daar te grazen waar je vervolgens zijn kleren jat.

    Dan moet je naar de kleedkamers waar de toneelspelers zitten.

    Ga eerst helemaal omhoog en plaats een bommetje bij de lichten. Ga dan weer naar beneden en wacht tot dat de toneelspelers terug in de kleedkamer zitten.

    Dan moet je snel in de kleedkamer van degene die ''de moord'' moet plegen. Daar wacht je totdat hij zijn gun op tafel legt en vervolgens schrikt die van jou om daarna een guard te waarschuwen. Verwissel dan de guns en ren snel weg.

    Dan komt het leuke gedeelte. Je moet net zolang wachten totdat ze weer gaan oefenen met spelen. Dan ga je ergens zitten waar je het lekker goed kan bekijken. Als de guard eenmaal schiet, schiet hij die opera zanger neer zonder dat hij het weet. Dan komt die vriend er op af rennen en gaat staan kijken. Dan blaas je de bom op en het ''lijken'' 2 ongelukken.
    Ik weet het alleen niet 100% zeker of het 2 ongelukken lijken en of je de achievement krijgt maar ik vond dit wel een mooie manier om de moorden te plegen. Speel zelf hitman op de pc dus daar krijg je geen achievements.
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zou iemadn die de game uitgespeelt heeft in een spoiler de leve;s willen neerzetten in een lijstje.
    Bijv:

    1:dead of a showman
    2:a vintage year

    enz enz:thumbs:
    Alvast bedankt gr33tzzz
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt om een Silent Assasin Rating te krijgen?
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij werkt jouw aanpak niet. Want als je 1 van die werklui te grazen neemt, dood of levend, dan heb je al een getuige of een kill en dan heb je die Silent Assasin Rating al niet meer. Althans, dat was bij mij zo.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nee ik vraag me gewoon af hoeveel levels er zijn enz:b:
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook gehaald vanmiddag en een tijdje zitten spelen. Lekker veel vrijheid en een solide gameplay. Maar iemand moet me toch even uitleggen waarom ik op grafisch gebied een Xbox 1 game zit te spelen? Dit is verder niet echt een groot probleem maar het is wel ietwat jammer. Als je dan net Kameo hebt zitten spelen en vervolgens deze erin doet valt het gewoon op dat het er een beetje gaar uitziet, en dan vooral de omgevingen.

    Verder een leuk spelleke, maar het is nu niet echt een game voor een topscore.
     
  17. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij je niet ziet, en je hem vervolgens vanachteren verdoofd dan is er geen getuige...

    /Edit, Cyrax77, ik weet niet of je m op een HD-tv speelt, maar dan is t qua graphics echt geen xboxspel.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan is hij er zich toch van bewust dat er een crimineel hem verdoofd heeft, in de zin van, dan weet iemand dat er gesjoemeld is, is er iemand in dat gebouw geweest die die accidents heeft laten gebeuren, dan krijg je toch geen Silent Assasin Rating?

    Ach ik vind de graphics niet onderdoen voor veel 360 games, de meeste zijn niet echt geweldig, maar dat heb je met multiplatform spellen, ze kunnen geen nieuwe engine schrijven voor dezelfde game, dat is veel te duur.

    Wel jammer natuurlijk!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  19. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou je bij latere missies nooit een silent assassin rating kunnen halen, aangezien je wel mensen moet verdoven om met hun kostuum naar binnen te komen.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, ik speel niet op een HD-tv, maar in eigenlijk al mijn andere games heb ik nou nooit het gevoel een Xbox game zit te spelen. Een hele rits games ziet er prachtig uit. Table Tennis en FN3 e.d. zien er gewoon heerlijk uit. Alleen in
    TR legends het ik soms hetzelfde gevoel. Maar goed, verder is het een leuke game hoor, begrijp me niet verkeerd.
     

Deel Deze Pagina