1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

1. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook sinds deze middag maar nog niet kunnen spelen.
    Zal dit straks pas kunnen doen maar wil eerst een potje online met Table Tennis, en maandag krijg ik nog is Tomb Raider Legends in de brievenbus...zit weer wat zoet kwa games 8)

2. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Die worker kan je verdoven, dan krijg je wel die silent assasin rating;)

Heb het net geprobeerd. Tnx voor de reacties.

Wat is dat "IGA" in letters op je map? Volgens mij is het een koffer, maar wat kan je ermee?

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  3. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Liggen soms hulpmiddelen in, ook kan je er je custom weapons in verstoppen als je deze even moet droppen. (Als je ze gewoon dropt vinden de guards ze...)

4. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik een leuke review van dit spel kan vinden?

5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met Cyrax77 een grafisch lijkt het veel op de oude xbox is wel te doen maar niet super mooi. Vooral niet als je net graw hebt gespeeld

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

7. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Is denk ik mijn eerste hitman game die ik echt ga spelen.
    Is het aangeraden van eerst op Rookie te beginnen? Want heb zo schrik dat het 'te' simpel zal zijn of vergis ik mij?

8. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Rookie is in het begin denk ik wel aan te raden. Ik heb speel het op normaal maar het overkomt mij wel is dat ik een lekker bloedbad van 30 moorden aanricht. Daar gaat je naam van achteruit en al snel lopen de npc's te zeggen dat ze je kennen van tv enzo. Ik kan nu bijna niet meer normaal met mijn pak door een level lopen of mensen herkennen mij al. Dat heb je dus niet op rookie. Ook kan je onbeperkt saven op Rookie(tenminste op pc). Verder zijn de tegenstanders wat dommer. Maar alle moorden die je moet plegen moet je volgens mij wel hetzelfde doen dus daar verschilt niks aan.

Is dit je eerste hitman net zoals bij mij dan is het zéker aan te raden om op rookie te beginnen.

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem gewoon op Normal spelen, is weinig reden om hem op rookie te spelen (behalve dan de Rookie Achievement). Er wordt in rookie ook wat elementen weggelaten die wel leuk zijn, zoals bijvoorbeeld dat je gezich bekend kan worden.

@Qontroller
    Mijn excuus, je had inderdaad gelijk :) Ik heb het net ook uitgeprobeerd en het werkt!

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu zitten spelen, wel op rookie mode.
    De mogelijkheden zijn enorm om uw doelwitten uit te schakelen, nu ben ik aan het rondlopen om zo het terrein te verkennen. Weet gewoon niet waar te beginnen.

Echt een coole game.

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
  12. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al alle wapens gevonden?? Die luchtbuks is lastig mee te nemen zonder dat iemand je ziet. Zelfs als FBI agent word je neergeschoten.
    (A New Life)

13. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    pfjioew, ik kan maar geen silent kill maken met die gast in het bubbelbad!!

levelnaam is me even ontschoten

14. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Das die in de bergen zeker, volgens mij heet hij You better watch out. Je moet die gast uit het bubbelbad krijgen, k zal niet teveel verraden maar ga maar eens letten op zn drankje.
    Heeft iemand al wat meer info over die secret achievements?

Edit/ Ik heb er weer een gevonden genaamd Redemption (50 points), die krijg je in het allerlaatste level. Dat maakt me de nieuwe nummer 1 op de site http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=Blackhawk 911&g=86&z=&c=19 en de nummer 14 wereldwijd

15. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om 2 handguns (en dan bedoel ik niet de Silverballers) gelijktijdig te gebruiken? Er staat namelijk bij veel handguns dat ze niet two-handed zijn.

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is deze game de moeite waard als je houdt van FPS shooters en actiegames??

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je daarbij eigenlijk maar 1 advies geven, speel de demo, want de game kan je First Person spelen, maar... ja... Echt de demo zal je genoeg informatie geven daarover.

Wat moet je daar precies voor doen dan? Ben wel erg benieuwd namelijk!

Nee, ik heb bijna alle wapens, maar alleen de Silverballers kan je volgens mij dual-wielden, zeg maar.

Je hoeft alleen alle objectives te volbrengen en dan die luchtbuks ophalen, dat stukje rennen overleef je wel hor!

18. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als je even aangeeft hoe ik er zo een spoilergedeelte eromheen kan gooien dan zet ik wel even neer hoe je hem kan halen. Ik neem aan dat er ook mensen zijn die het zelf willen uitvinden.

Je kan deze ook in de zwarte kisten plaatsen (o.a. die van de ICA, maar er zijn ook met een hitman teken gemarkeerde plaatsen waar deze staan) als je daarbij gaat staan met het wapen in je hand, dan komt er te staan "Store Weapon", als je dat doet slaat hij het wapen op en heb je hem ook gehaald. Dit is ook makkelijk als er bijvoorbeeld meerdere grote wapens zijn, die je dus niet in een keer mee kan nemen

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2006
  19. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    je zet
    voor je tekst en [/ spoiler] erachter, maar dan zonder de spatie tussen de slash en spoiler.

20. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het behalen van de secret achievement Redemption (50 points) :
    Nadat je het laatste level hebt gespeeld krijg je een filmpje te zien waarin je met een spuitje door Diana wordt omgelegd. Dan start het echte laatste level Requiem. Vervolgens word je lijk naar de kerk gebracht en lig je op een soort van altaar, daarna legt Diana je silver ballers op je borst en geeft ze je met een soort antidote een kus (oftewel hetzelfde alsdat in de missie flatline gebeurd is). Het filmpje stopt en alles is wazig. Je hart pompt wel, maar er gebeurt niets. Je moet dan vervolgens met de linker analoge stick naar boven blijven duwen totdat je weer opstaat uit de "dood". Je krijgt de kans om iedereen te vermoorden met je silver ballers, en als iedereen in het level dood is krijg je de achievement

Deel Deze Pagina