1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt en de special rating houdt in:

    De Special rating is de 'Russian Hare' rating. Iemand heeft hem gehaald in het 'A New Life'. Hij heeft daar alle FBI mensen neergeschoten en de targets, maar geen civilians gewond en is ook niet gezien door de civilians. Dus:
    Killed every enemy, no civilian casualties, niet gezien worden.
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle achievements van deze game gehaald :D
     
  3. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    @:Brandts..Damn jij ben echt snel.
    Een vraagje??
    Hoe duur koste deze game in de bart smit??
     
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    65 euri en hijs bij mij overal uitverkocht :'-(
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Silent Assassin achievement.
    Kun je deze ook halen bij Rookie mode? Maar wat moet je hiervoor exact doen?
     
  6. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Een silent assasin is een missie halen waarbij je alleen de personen vermoord die je moet vermoorden. Alle omstanders mogen niet gewond raken. Verder mag je geen getuigen hebben en niet opgenomen worden op video. Verder mag je geen geweld gebruiken en geen geluid maken bij de acties de je uitvoert. Silent assasins zijn bij iedere moeilijkheidsgraad te halen. Voor sommige achievements moet je er 5 op een specifieke moeilijkheidsgraad halen (dat staat er dan ook bij ;)) Als je op professional speelt moeten alle kills op accidents lijken en moet je aan het einde van de missie je eigen kostuum aan hebben voordat je escaped.
     
  7. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waar die sniper ligt die in het midden hangt bij de hideout (de bovenste sniper dus) ?
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik zit nu in het laatste level.
    Maar ik heb een probleem.
    Mijn notirity is 82/100 en nu herkent iedereen mij.
    Is de eneige optie nu om het level hiervoor opnieuw weer te gaan spelen,zodat dat venster komt aan het einde waarbij ik de ploitie en civilians kan omkpen:mad: ???
     
  9. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor deze heel duidelijke uitleg.
    Zal daar is werk van maken als ik de rookie mode heb uitgespeeld, kwestie van het spel gewoon te worden (ben een Hitman amateur).
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje hoe kom je aan de andere updates van je wapens (verder met levels spelen?) en zijn dat dan die Tiers achievments? zit momenteel in missie 2 (opera)

    en in welke levels heb jij de silent assasins achievments gehaald brandt?
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  11. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game sinds vandaag. Maar ik heb er een vraagje: begin je elk level zonder wapens? Want ik heb in de hideout enkele wapens geupgrade, maar ik kan er in level 2 niet mee spelen.
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    je moet ze upgraden maar daarnaast ook in het scherm waar je naar upgrade gaat aanklikken zodat ze in je inventory komen (zodra je choose weopons doet uit het mission briefing scherm kan je ze aanklikken en dan neem je ze mee)
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoe verder je komt qua levels, hoe meer upgrades je kunt kopen.

    Ehm, ja eigenlijk wel. Als je het level ervoor speelt en er zijn minder witnesses wordt je Notority automatisch aangepast naar je beste resultaat.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Een eigen vraag, van mijn kant:

    Hey Brandts, vraagje daarover. Ik zit zelf nu Expert en Professional te doen. Maar ik krijg die Silent Assasin Rating maar telkens niet. Zelfs het eerste level met die Wijn/Coke handelaar en zijn zoon. Het enige wat er in de eind status staat is dat er 2 accidents hebben plaats gevonden. Geen kills, geen close combat dingen, geen witnesses, niet op video, helemaal niks, alles op 0, behalve 2 accidents. Ik heb ook mijn eigen pak weer aan. Toch krijg ik geen Silent Assasin Rating. Heb je enig idee wat er mis kan zijn? Ben ik misschien te langzaam geweest?
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Als je het onder 15.00 min uitspeelt krijg je em:thumbs:

    ps: (quote van iemand van het hitmanforum)

    Yes me too, I had all Zero's with the exception of 2 accidents but it took 15:04 so when I redid it again with all Zero's with the exception of 4 accidents it only took me 14:08.
    Both were done in the same way switch gun and drop chandelier really the only exception was the time and the casualties it took in the accidents.
    But it might be that different levels have different completion times, anyway I hate it, now I'm speeding to get S.A.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dan was mijn vermoeden toch correct :) Bedankt in ieder geval!

    Over die Silent Assasin Achievements gesproken.
    Weet iemand 100% zeker dat je 5 verschillende levels op Silent Assasin moet uitspelen op een bepaald niveau? Misschien kan je wel gewoon 5x level 1 op Silent Assasin uitspelen?

    De reden waarom ik dit zit te bedenken is dat je nergens kunt terug vinden wat je prestatie voor een bepaald level is geweest. Ik speel nu Expert weer opnieuw voor de Silent Assasin missies maar ik had er in het begin al 2 gehaald, maar ik weet niet meer welke... Vandaar.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies welke sniper je bedoeld. Ik kan je wel zeggen dat je 1 sniper kunt vinden in het intro level (van de demo), 1 sniper is te vinden in het level met die kraaien, in de kamer waar je zie vent in dat kraaienpak vermoordt en de laatste is te vinden op de 2e verdieping in het huis bij de missie met die bruiloft in een rek. Suc6 ;)
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die "Special Rating Achievement" nu ook! Niet erg makkelijk moet ik zeggen!
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    brandts de sniper van het intro level hoe neem je die mee dan? want ik heb het level uitgespeeld terwijl ik met die sniper door de exit gaat maar hij hangt niet in me hide out. Geen enkel wapen wat ik meeneem in dat level komt in me hide out
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je in de krat leggen waar je die RU-AP mine opraapt. Dan verschijnt hij wel in je hide-out.
     

Deel Deze Pagina