1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

1. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet dat veel van jullie dit spel gespeeld hebben. Is de AI nog een beetje goed of net zo als in die demo, waardeloos?

2. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt, de sniper in de missie met de bruiloft moest ik nog. Dat was ook het level waarvan ik het vermoeden had dat hij daar zou liggen, maar ik kon m maar niet vinden....

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik me ook af, want dit zou de gameplay best wel verpesten voor mij.
    ik vind een foutje af en toe niet erg, maar in de demo bleven de gangsters gewoon staan toen ik hun "mattie" als schild gebruikte.

4. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel missies zijn er eigenlijk?
    Zit nu in een missies waar ik op een boot zit (ken de naam niet van missie)

5. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er voor de wapens nog extra upgrades te verdienen, ik heb voor silverballer en m'n sniper nu alle 13 upgrades gekocht maar niet de achievement gekregen, klopt dat?

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Pas als je het level voltooid heb,en daarvoor alle upgrades gekocht heb krijg je de achievement.
    Dus pas na de missie:b:

@Cole

Als je hideout,training en requiem niet meetelt zijn er in totaal 11 missies

@ mr elk/ ralfje

Nee de A.I is in de later missies zeker moeilijk.
    Soms hebben ze wel van die rare acties,maarja welke game is perfect.
    Maar je moet zeker niet gaan "gunblazen" want dan hebben ze je snel dood.
    En omdat de a.i in de demo niet zo bijster slim was,komt omdat het om een tutorial ging

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  7. Tinus_Scarface

Tinus_Scarface Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in het level "Curtains Down" ook een Silent Assassin halen?
    Of kun je die niet in elk level halen?

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    je kan als het goed is in elk level een silent assasin ranking halen:)

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar ligt dat kreng dan? Ik heb net alles en iedereen omgelegd, heel dat huis door geploegd, ik ben er gewoon misselijk van, van zoveel rondjes in dat huis rennen, ik ben op de zolder, de eerste verdieping, begane grond, in de andere 3 gebouwtjes geweest, overal, ik kon geen sniper vinden...

En waar kan ik de 2e Shotgun vinden? Ik heb de 'gewone' maar er hoort een iets grotere versie naast te hangen, waar zou ik die moeten vinden?

10. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0

sniper ligt in het hoofd gebouw waar zeg maar die ouwe lul tv gaat kijken terwijl zijn dochter trouwt... gewoon eerste verdieping aan de muur

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Cool! Thx for that. :thumbs:
    Zal dit checken als ik het spel zelf heb uitgespeeld om die silent assassin achievement te halen.

EDIT: had ik het nu zo slecht begrepen!? Maar Silent Assassin is dus gewoon uw doelwitten uitschakelen zonder enige andere slachtoffer te vermoorden? Is mijn eerste Hitman game dus moet ik nog een paar dingen gewoon worden :eek:

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in principe maakt het niet uit als er een ander slachtoffer is, maar dan moet het om een accident gaan. Bijvoorbeeld dat Opera level, als die kroonluchter naar beneden komt lazeren, soms staat er een onschuldig iemand te dichtbij, pech, maar als je het goed doet heb je alsnog je Silent Assasin Rating.

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

body found maakt dus weinig uit? en het moeten ongelukken zin?

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Degene die dood moeten, dat hoeven geen ongelukken te zijn, als niemand je maar ziet. En body's found maakt volgens mij ook niet uit, als ze maar niet gevonden terwijl de missie nog bezig is. Als je de filmpjes uit post #271 bekijkt, zie je dat die gozer mensen ook gewoon met fibre wire omlegt en ze dan in een doos dondert, dat zijn dus duidelijk geen accidents, toch krijgt hij de Silent Assasin Rating, waarschijnlijk omdat niemand hem gezien heeft.

16. partyproof

partyproof What's next?

Leuk Bevonden:
    0
    Eidos, geweldig dat deze gepoort is naar 360!
    Graphics zijn lang niet slecht en gameplay is goed. Zelfs de soms wat statische bewegingen uit voorgaande delen zoals zijwaarts lopen en op kisten klimmen e.d.
    verloopt in dit deel soepel.
    Game is veel fun. Ook omdat je ruimte hebt om ze op verschillende wijze te liquideren!

17. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    in het level dat je die kraaien doet moet maken. hoe sneaken jullie dan die sniper en nog zon geweer naar buiten? lukt toch nooit ongezien?

18. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geweer kan je in een kist plaatsen die buiten dat huis staat, komt er te staan store weapon en dan krijg je die ook. De sniper heb ik geen goeie oplossing voor, gewoon hard doorrennen....

19. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou bezig met de missie Death On The Mississippi dat is incl. Death Of A Showman de 8e missie (alles op Normal). Maar ik heb nog geen enkele keer een wapen gebruikt dat je ergens in het level moet verbergen.
    Ik neem hoogstens een Silverball mee en eventueel een SMG.

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft in heel het spel nergens een wapen mee te nemen

Deel Deze Pagina