1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

1. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Is iets dat mij ook opgevallen is. Buiten mijn standaardwapen heb ik alleen is mijn sniper meegenomen (die ik nooit heb gebruikt). Ga dit weekend er is serieus invliegen met Hitman. Zit nu in een missie waar ik op een boot ben.

2. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    zelf neem ik nooit wapens mee. wat ik hier bedoelde was om wapens die al in het level aanwezig zijn mee te nemen, die dus op die manier in je hideout terecht komen.

3. kuchiki Byakuya

kuchiki Byakuya Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey hoe moet je nou die achievement halen van collect all firearms?

moet je zeg maar als je die levels uitgaat ervoor moet zorgen dat je de wapens in je hand of in je inventory mee moet nemen??

en is het dan ook dat je in elke level wel een paar wapens moet meenemen om die achievemnt te unlocken of is het niet bij elke level?

thnx

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die wapens verzamelen werkt als volgt.

Je hebt ze in de tutorial/training level wel gezien, van die zwarte kisten waar je bijvoorbeeld de 'mijn' en de 'detonator' uithaalde. Dit zijn kisten van de organisatie waar je voor werkt. Als je bijvoorbeeld een M4 mee wil nemen, die kan je niet vanaf het begin al meenemen (ze zijn te groot zijn en je kunt ze dus niet in je zak of in een koffer stoppen), deze kun je dus ergens in het level ook terug vinden in zo'n zwarte kist.
    Het handige hiervan is, dat je niet alleen geweren UIT de kist kan halen maar je kunt ze er ook weer IN stoppen.
    Pistolen of kleine geweren zoals de M5, M7 of TMP, kun je gewoon in je zak stoppen en meenemen en zullen weldra in je Hideout hangen. Grote Rifles worden een probleem om mee te nemen omdat je dan gezien wordt met een geweer in je handen. Deze moet je dus in een kist stoppen om niet gezien te worden.
    Niet in ieder level liggen volgens mij unieke wapens, maar je al spelende verzamel je toch wel 95% van de wapens.

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    en hoe kom je dan aan de andere 5 % van de wapens? heeft iemand een lijstje van alle wapens?

6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Confirmed Weapons

-Bomb
    -Poison
    -Sedadtive
    -Fibre Wire

-Hedge Clippers
    -Screw Driver
    -Nailer (Nail Gun)
    -Hammer
    -Baseball Bat
    -Fire Extingisher
    -Shovel

-Custom 1911
    -Snub Nosed
    -Bull .480
    -6 Shooter
    -Slp 40
    -Slp 40.S
    -Deagle

-FN 2000
    image

-SG552
    -Air Rifle

-SMG
    -Mp9
    -Mp7
    -Mp5
    -TMP
    -SMG Raf

-Shotgun
    -Marine Rifle

-Elephant Gun
    -SVD Sniper
    -Kazo TRG

(customizable 47 weapons)
    -WA 2000
    -M4
    -Spaz 12
    -SMG Tacticle
    -Hardballer(s)

dit is trouwens echt bizar, een easter egg in het opera leven

:eek: :lol:

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    hadden zeker tijd over:9

8. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    omg zijn er meer easter eggs??
    altijd leuk zulke dingen ;) is er geen site met een walktrough ofzow, en allemaal uitleg van de guns enz.??

Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  9. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    oke, ik heb nu Bloodmoney van m'n verjaardag gehad, super bruut spel. Had nog nooit gespeeld, dus nu ben ik bezig op Rookie,. Wat raden jullie voor moeilijksheidgraad aan?

10. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Op Normal. Dan mag je niet teveel bewijs achterlaten en moet je dus soms beter nadenken.

11. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet een game altijd op normal als ik hem voor het eerst speel.
    easy is soms te makkelijk(terwijl ik met ninja gaiden em liever wel had).

12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf een 'amateur' in de Hitman franchise dus ben ik op 'rookie' mode bezig.
    En voorlopig lukt het wel al doe ik het vooral om de game te leren kennen.

13. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    oke, Als ik jouw was zou ik hem op normal zetten, Ik was eerst ook rookie, maar ik zag dat er bij Rookie uitspelen geen Achievement was, en bij Normal en de rest wel. Daarnaast maak ik hele cleane kills zonder evidence, dus ja, als je dat dan op rookie doet vind ik het zonde

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Bij rookie is er wel een achievement

15. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ey mensen ik ben ook van plan het spel te gaan kopen, aangezien ik van het eerste deel op de PC ook een enorme fan was/ben. Maar ik heb de demo net gespeeld en ik kreeg daar tijdens het spel wel erg veel hints, daarbij moet je denk aan "Find the Office", "Go to the giftshop", "Distract the guards" enz. Is dit ook in het hele spel zo, want dit verpest een beetje het spel. Want het idee is dat je zelf de perfecte moord pleegt, zonder hulp dus.

16. serious siem

Leuk Bevonden:
    6
    Dat gevoel had ik ook bij de demo. Ik heb nu het spel voor m'n verjaardag gehad. En bij de missies na Dead of a showman moet je alles zelf gaan uitzoeken. Je hebt welliswaar nog wel een map waar je kan zien wie dood moet of wat je kan gebruiken, maar je moet vooral je fantasie gebruiken. Er wordt wel aangegeven bij sommige interactie gevallen dat je er een bom kan plaatsen, dus bij een touw aan een doos met kisten. Tis na de 4e missie voor mij nog steeds leuk

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ligt er volledig aan op welk niveau je speelt op hoogste niveaus heb je zeer weinig hulp

18. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op rookie staan er overal uitroeptekens op de kaart waar iets intressants is. maar op hogere niveaus krijg je die hulp niet. :thumbs:

uit de hitman krant

"Blue hippopotamus are invisible, and no one can see them. They steal in secretly, like a Japanese ninja. They are all 100% assholes!"

8)

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  19. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    oke dan thnx voor de reacties!

Maar wat zijn de verschillen per niveau. Is het alleen dat je minder hints krijgt en sneller dood gaat, of zijn er ook andere dingen die er veranderen?

20. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    op rookie mode wordt er volgens mij geen profielschets van je gemaakt.

Deel Deze Pagina