dat betekend dat je je speelgedrag van vorige keer niet meeneemt naar de volgende missie op rookie mode, want als je op andere niveaus teveel opvalt en slordig werkt neem je punten mee naar de volgende missie die inhouden dat ze je eerder herkennen.
Jij hebt het waarschijnlijk over de demo. Dit is de tutorial uit het normale spel. Dit soort aanwijzingen zijn niet aanwezig bij de "echte" missies.
En hoe wordt je Silent assasin in een level? Alleen de mensen die je moet vermoorden vermoorden? En wat kan je precies met Buy intel doen?
als microsoft mijn xbox nou eens terug stuurde kon ik ook dit spel gaan spelen. ze hebben hem sinds de 29ste al in hun repair centre en nog steeds niet terug gestuurd. ik had altijd zulk goed vertrouwen in de klantenservice van microsoft. nu ligt hitman maar ongeopend onder mn tv
Ik heb precies hetzelfde, die van mij is ook de 29e verstuurd en hitman ligt hier ook al ongespeeld .
k heb nog ff een vraagje: Zijn die levels nou allemaal zo lineair als in de demo. Ik had het gevoel bij de demo dat je eigenlijk maar 1 kant op kon en niet echt vrijheid had. Dit ben ik niet gewend van hitman. In de vorige delen kon je eerst het hele gebouw/gebied analyseren om te kijken wat het beste was om te doen. Hier zie ik niet zo veel mogelijkheden en is het altijd wel duidelijk wat je moet doen.
@ Eellie Mee eens idd . Nu je het zegt... Heb de Demo ook gespeeld bij een maat van mij. En wat mij ook meteen opviel... De omgeving ziet er eigenlijk wel schitterend uit, maar die personage's zien er gewoon als GTA San Andreas uit.... Meer mensen met dat gevoel?
Ja had ik idd ook wel bij de demo, je ziet zo dat het een poort is, want het kan echt wel mooier op de 360. <niet dat het lelijk is natuurlijk>
ik heb net gebeld naar de hulplijn en zei zeiden dat hij de 30ste al terug gestuurd zou moeten zijn (normaal sturen ze hem dezelfde dag terug maar het was voor het weekend ofzo). de meneer vond het erg raar dat ik hem nog niet had en hij ging het onderzoeken. dit wordt dus nog een week wachten, het kan ook aan de feestdagen liggen. ik had hem voor hemelvaart verstuurd en nu weer met pinksterren. misschien dat dat ook bij jou het geval is.
Ok, ik kom niet verder in de demo... Ik moest iets opblazen en nu staat er dat degene nog steeds levend is? Ik heb geen idee wat ik nu moet doen?
je moet die dikke man in dat kantoor vermorden en je kan een bom op die 2e etage van die ruimte met dat pimpbed plaatsen. misschien dat je de man alleen knockout heb geslagen maar niet heb vermoord. anders moet je het ff wat duidelijker uitleggen
Levels zoals de demo kom je niet meer tegen, het is gewoon weer zoals de andere delen, dat je eerst het hele gebied kan gaan analyseren en er meerdere wegen zijn om je doel uit te schakelen. De mogelijkheden zijn niet oneindig maar je hebt toch vaak wel een keus uit 3 of meerdere dingen die je kan doen.
Maar het zijn dus ook niet zulke kleine levels waar je eigenlijk alleen maar richting het eindpunt aan het lopen bent, en iedereen onderweg moet afmaken of afleiden. (als je begrijpt wat ik bedoel).