Nee daarom vind ik het zo vreemd dat je die moet doen om zo'n achievment te halen. Is toch ook niet leuk om te doen. Maja ik kan er eigenlijk nog niet zo over praten want ik heb t spel zelf nog niet( maar aangezien de demo op rookie niveau was) , maar vanmiddag ga k m halen, ben erg benieuwd
Dat deed ik ook bij de 1e Hitman op de PC. Nadat ik m had uitgespeeld, lekker "all-weapons cheat" gebruiken en op rambo style de missies doorgaan
Pff ik dacht laat ik vandaag ff hitman kopen. Ik ben bij 3 FRS, een mediamarkt, gameshop, V&D geweest maar ze hadden m gewoon allemaal niet. "is slecht leverbaar" zeggen ze dan. Dan maar een andere keer @ drazic2005nl : Ik weet niet bij welke winkel, maar iig bij gcshop.nl is ie erg goedkoop, en de site is betrouwbaar! Werken ook samen met xbw.nl . Het goedkoopste wat ik bij een winkel heb gezien was 59.99, maar dat is bij de gameshop in den haag en die heb je alleen in den haag.
Zo, eindenlijk mijn 360 binnen, dus maar begonnen aan deze game. En wat een titel zeg, vooral het 2e level in die wijngaard. Heel sneaky gedaan en alleen 1 bodygaurd gedood en die 2 die je moest doden, 1 kogel door het hoofd van de bodygaurd, 2 kogels door het lichaam van de don, en een dodelijke injectie voor de andere . Wat een toptitel weer zeg, hiervoor speel ik spelletjes .
kan je ook de wapens die je uit de levels meeneemt upgraden of alleen de wapens die je vanaf het begin al had? zo ja, hoe dan? mij lukt het niet.
k wil hem ook gaan kopen, maar hoe lang duurt het ongeveer voordat je hem hebt uitgespeeld, en dan bedoel ik goed en niet dat je er zo even door heen ragt...
Nou onder "Goed" uitspelen vind ik eigenlijk dat je dan alle achievements moet hebben gehaald. Dan heb je deze game ECHT grondig uitgespeeld en dan zit een normale gamer toch wel aan de 15 tot 20 uur denk ik.
Als je alles uitzoekt zonder hulp van anderen en voor alle achievements gaat, dan haal je makkelijk 15 tot 20 uurtjes.
Als je de missie hebt uitgespeeld, dan krijg je van die schermpjes met gegevens. Ergens onderaan zo'n scherm staat het.
en wat vond je van de game??? heb je m lang gespeeld en vond je t moeilijk??? Kan je veel doen wat je in de vorige delen niet kon?? en zijn er veel nieuwe wapens en zijn er veel wapens in de game??? en natuurlijk heb je m te koop of te ruil???
nee helaas dit spel is dan weliswaar snel uitgespeeld maar ik denk dat ik in de toekomst af en toe nog wat gaat spelen.. wat ik ook deed met Hitman Contracts Als je hem koopt dan zul je absoluut niet teleurgesteld zijn.