Ik w8 sinds 26 mei al op bloodmoney (bij GCshop besteld en nog niks binnen) hier in de regio niks te vinden ben toch niet de enigste he? :{
Deze maar eens halen morgen, twijfel tussen MotoGP en deze.. maar ik hoor niet al te beste dingen over MotoGP.. En hitman staat altijd garant voor plezier
ik heb me tot nu toe prima vermaakt met hitman en tis echt een aanrader (alleen nog laatste achievment even halen (completed proffesional mode) had deze gekocht samen met tafel tennis maar die heb ik amper aangeraakt
Hitman schijnt erg slecht leverbaar te zijn. Hier in den haag heeft ook geen winkel het spel. Maar ik heb m via bol.com besteld, daar hadden ze hem nog wel, volgende dag bezorgd. Wel wat duurder maja. Maar het spel is echt super! Ik heb m dus vandaag binnen gekregen en ben er echt tevreden mee. Het eerste wat me opviel is dat je kan saven, dit kon nou eenmaal niet in hitman 1 en dat vond ik eigenlijk best wel goed. Want als je zo kan saven kan je altijd wel de missie mooi afmaken. Ik vind het juist leuk om de missie te nemen zoals ie is. Dus als het fout gaat dan moet je maar ff die 4 guards afmaken, jammer dan. Ik ben daarom ook gelijk maar op het moeilijkste begonnen (expert?) en het bevalt me goed. Zo krijg je tenminste ook geen hints, want daar ben ik al helemaal niet van, gewoon lekker zelf omgeving ontdekken en kijken wat je mogelijkheden zijn, echt super! En tot nu toe nog geen getuigen achter gelaten, dus gaat nog goed! " :b:
Je kan wel saven, maar niet als je op expert speelt. Op normal heb je 7 save games, op pro heb je er nog 3. Op rookie kan je onbeperkt saven. Meer dan 3 keer saven doe ik meestal niet in een level, meestal op de leuke momenten(waarbij je iemand om moet leggen), save ik hem altijd en dan kan ik het daarna nog eens rustig over doen.
Dus jij wilt zeggen dat je heel het level weer opnieuw speelt als je cover wordt doorzien? :{ Ik vind het savesysteem juis behoorlijk kut. Want als je je xbox360 uit doet dan wist hij je savegames :{ En bovendien moet hij steeds heel het level laden als je load game doet. Best wel irritant met een trail & error game. En volgens mij ook niet zo gezond voor de dvd drive van je 360 :{ Verder wel leuke game, alleen vind ik hem te makkelijk t.o.v het voorgaande deel Silent Assasin. Want in bloodmoney kan je iemand vermoorden door het op een ongeluk te laten lijken, maar helaas gaat dat vaak hetzelfde. Bommetje plaatsen op een mechaniek zodat iets op de kop valt van de target. In bijna elke level die ik tot nu toe gespeeld hebt kon je zo een target afmaken.....
doe ik in ieder geval wel in het begin niet, maar ik wil toch wel die silent assasin scores op elk level bereiken
tuurlijk kun je het level uitspelen met gezien te worden maar de kans dat je dan de sillent asassin award krijg is niet.. het is niet zo van als je gezien wordt je genoodzaakt helemaal opnieuw te beginnen.. ik geef toe ik heb ook niet elke level op silent assassin gehaald.. wel veel maar niet alles
Ja idd. Je speelt de missie en als het niet loopt zoals je had verwacht..tja dat kut dan, maar dan kill je gewoon die gasten die je hebben gezien. Zo vind ik het het leukst spelen, zo ben ik ook gewend van de 1e hitman. Zo blijft het het meest realistisch en dat vind ik echt geweldig van hitman. Ik krijg zo meer voldoening al heb ik zo'n missie gehaald zonder saves, dan met saves. Die silent assassin haal ik wel als ik het spel heb uitgespeeld, ik ga nu nog niet voor de achievements spelen. Maja iedereen speelt het spel weer anders, zo is het nu eenmaal, ja toch.
Dat bedoel ik niet. Ik heb op een level na ook alles silent assasin, volgens mij in totaal maar 1 shot gelost, neem ook nooit wapens mee. Maar ik speel op expert(3 keer save) Als ik gezien wordt dan load ik. Ik dacht dat Eellie steeds weer heel het level opnieuw begon als hij gezien was. Maar hij zegt dus net dat hij gewoon de guards killt en verder gaat met het level Wat ik dan wel weer nep vind ik dat ik door expert te kiezen geen "advanced AI" krijg. Alleen op pro, maar zonder saves spelen heb ik gewoon de tijd/zin niet voor
Nee daarom, iedereen speelt op zijn manier. Ik ben nog gewoon super fan van hitman 1 en doe het het liefst ook op dezelfde manier als bij dat deel. Ik moet toegeven dat ik er dan wel lang over doe om een missie goed te spelen, aangezien ik niet erg veel de tijd heb om het te spelen, doe ik per 2/3 dagen 1 missie. Dan heb ik nog wel geen silent assasin, maar wel uitgespeeld zonder witnesses enz. Het geeft je dan echt zo'n voldoening al heb je m eindelijk uitgespeeld.\o/ Want ik heb dan echt het gevoel dat ik zo'n moord van het begin tot het eind perfect heb gedaan, zonder fouten dat ik weer ff stukje terug opnieuw ben begonnen ofzo. Ik doe daarom wel de hele missie soms over, gewoon om het in 1 x goed te doen. Ik speel het over als ik getuigen heb of als ik teveel doden heb. Ik probeer dan een missie 3x en dan probeer ik het de volgende dag wel weer. Zo kan ik het lekker lang blijven spelen, ja toch . Tja je bent een hitman fan of je bent t niet Maar ik vind het idd ook wel vreemd dat er zo veel verschillen zitten in de niveau's. Geluk dat ik zonder savesgames speel, want dan heb ik gewoon alles wat ik wil. :b:
Eindelijk alle achievements. Silent Assasins halen (5) is echt makkelijk ook op het laatste niveau (ondanks dat het in 15 minuten moet) als mensen willen weten welke makkelijk te halen zij n op prof Vintage Year Curtains Down Flatline Level 4 ? even naam kwijt met die clown Till deaht do us part House of cards deze zijn echt goed te doen in 15 minuten. Andere misschien ook maar murder of crows ben ik pshycho gegaan omdat ze die kerel doodschoten
Inderdaad Murder of crows is best irritant maar na 100 keer spelen was het me eindelijk gelukt Eerste 5 levels silent assisans en de achievement
Welke hints? ik krijg nooit hints ook op geen enkele moeilijkheidsgraad. alleen in level 1, dat leerlevel.
Je kan hints kopen he, als je op de briefing knop drukt. Daar kan je voor 3000 een hint kopen, dat je bijvoorbeeld een hond kan doden met een worstje ofzo
meestal heb je er geen ruk aan overigens, aan die hints, meestal zijn dat ook van die dingen dat je denkt van "oh echt waar joh? je meent het..."