1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

2. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    T ziet er strak uit zeg, ben al tijdje van plan om m te gaan kopen alleen bij de meeste sites is het nog niet echt bekend dat de 360 versie uitkomt. Als het maar wel wat meer levels bevat dan contracts, dat deel was wel erg kort, zeker als je bedekt dat de meeste levels uit de eerdere delen kwamen.... Dat modden van de wapens klinkt ook zeker wel vet, dan heb je nu tenminste iets eraan als je de vorige missie goed uitvoert. Ook dat je eerder herkend wordt als je een beetje te triggerhappy bent geweest in de vorige missie is ook vet en zorgt ervoor dat je meer een plan gaat uitkiezen dan domweg gaat schieten.

3. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn het maar 5 levels zoals te zien op de site.

4. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 maar? Nog korter dan Tomb Raider!

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Las ook dat er ''between levels'' zijn, en misschien duurt 1 level wel 2 uur, dan is die niet korter als tomb raider ;).

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oblivion heeft maar 1 'level' :+

dus dat wilt nog niet veel zeggen :p

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt.
    Maar hitman:blood money heeft maarliefs 12 levels,waarvan het eerste level dient als training om de basics en controls aan te leren.
    De 5 levels die op de site staan waren al een tijdje bekend.
    Denk dat ze de overige niet teveel willen spoilen.
    Kan zelf niet wachten op deze game ben een echte hitman fan.
    En heb silent assasin en contracts helemaal grijs gespeeld (op silent assasin rank)}:]
    Hoop alleen dat de 360 versie tegelijkertijd met de overige versies in de winkel komt te liggen.

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

*je droom wordt vervuld ;)

9. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht Hitman Blood Money voor de Xbox en Xbox 360 rond 26 mei binnen te krijgen. Ik heb echt genoten van Hitman 2, vooral omdat je strategisch te werk moet gaan en de lijken slim moet verbergen. Deel 3 heb ik overgeslagen wegens geld te kort maar nu ik steeds meer over deel 4 schrijf en lees heb ik toch wel zin in het nieuwe deel. Eindelijk kun je lijken in bakken kieperen wat ik in deel 2 miste waardoor je toch wat langer door kunt gaan zonder ontdekt te worden. Ook het keizen van de juiste kleding kan erg frustrerend zijn maar dat past ook wel bij Agent 47. Ik vraag me alleen wel af of het de charmes van de eerste delen weer terug kan krijgen.

10. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand wat meer over deze game vertellen want ik heb deze serie nooit gespeeld maar dit lijtk me een coole game.

- hoe denken jullie dat de grapichs zijn? (ala tomb raider)
    - Hoe speelde de oude versies was het beetje relaxte gameplay?
    - en de verhaal lijnen? hoe waren de oudere versies?

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    -Graphics zijn erg mooi (naar aanleiding van filmpjes)
    -Oude versie's waren ook erg goed dat kan je ook zien aan een gemiddelde van een 8,5 overal.
    -Verhaal is flinterdun, je bent tenslotte een huurmoordenaar.

12. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En worden missies eentonig of valt dat juist wel mee, omdat je vele mogelijkheden hebt om iemand koud te maken?

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niet, zo kom je op een ziek feest (in deel 3 dan) waar iedereen costuums draagt in een slagersbedrijf.
    Je ziet een zielige barman en laat hem stikken, je trekt zijn kleren aan.
    Dan pak je wat eten en loop je naar de (erg dikke) gast toe die je moet killen, je legt het eten op zijn bed en ik schoot maar meteen met een silencer door zijn hoofd.
    Dan gewoon weglopen en mission complete. (ookal ging het bij mij met veel geschiet :+).

En dan heb je bijvoorbeeld in dit spel een missie dat je in een opera huis bent.
    Je verkleed je als schoonmaker en loopt de kleedkamer binnen van de hoofdpersonage.
    Je ziet daar een nep pistool die wordt gebruikt om in het toneelstuk.
    Jij verruilt het neppe pistool voor een echte en zie hoe ze elkaar doodschieten!
    Wat je ook kan doen bij die missie, is in de kroonluchter die er boven hangt een c4 plaatsen en dan laten ontploffen zodat iedereen dood gaat.
    Alleen dan weten ze dat iemand dat heeft gedaan, die eerste mogelijkheid is handiger maar ook moeilijker.

En zo heb je tientallen mogelijkheden om een missie te halen.

14. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok klinkt steeds beter, ik ben al bijna overtuigd :) om deze zeker te gaan halen.

Zeker dat je de vrijheid hebt om op verschillende wijze iemand koud te maken.

hhihi gisteren peter r de vries zitten kijken, en hadden ze de moord van JFK er ook niet in kunnen stoppen :D

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik zit er ook erg aan te denken om deze game te gaan halen, want hij lijkt me best vet.Zo te zien gaat het nou wat in de richting van splintercell (stealthy) en dat is een goed teken! :)

16. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman Blood Money gaat zeker beter worden dan de voorgaande delen. Bij de voorgaande delen waren de graphics niet echt super, maar bij dit deel (moet je maar ff de filmpjes op IGN kijken) ziet het er zeer net uit. Ook zijn ze veel beter bezig met de wapens, je kunt deze nu aanpassen als je geld hebt verdiend waardoor je een betere silencer of scope of zelfs beter ammo kunt kopen. Ook moet je nu ook je equipment bij elkaar kopen, zoals kogelwerend vest of lockpick. Dit zorgt er allemaal voor dat je je opdrachten zeer zorgvuldig moet uitvoeren zodat je meer geld krijgt en dus de volgende missie beter en vetter kunt uitvoeren.

De gameplay is ook altijd erg goed geweest, en in elk level heb je vele mogelijkheden om het doel te volbrengen. Mijn favoriete missie was altijd die uit hitman 2 waarin je een villa moet binnentreden om het hoofd van de maffia te vermoorden. Hierbij heb je al drie manieren om binnen te komen,
    - Als postbode verkleden, hierbij moet je rekening houden dat je wordt gefouilleerd en dat je dus geen wapens mee kunt smokkelen.
    - Als groenteman, waarbij je met groentenkisten naar binnen kunt lopen, als je als postbode speelt kan je ook je wapens verstoppen in die kisten zodat de NPC groenteman die kisten naar binnen brengt zodat je daar je wapens kunt pakken.
    - Als bewaker, een bewaker gaat naar buiten om te pissen waarna je m vanachter aan kunt vallen. Hierbij moet je wel rekening houden dat de andere bewakers je veel eerder doorhebben, maar je mag wel met wapens lopen.

In deel 3 is hier nog aan toegevoegd dat je niet zomaar een willekeurig wapen kunt dragen, maar alleen degene die de bewakers ook dragen.
    Zo zijn er bij elke missie wel meerdere manieren om het te bereiken, en je kunt dit op je eigen stijl halen, of door knallend naar binnen te komen en de bewakers neer te schieten, of door meer te sluipen en je te vermommen.
    Maar als je geen idee hebt wat het inhoud moet je gewoon ergens goedkoop deel 2 op de kop tikken, weet bijna zeker dat je dan wel overtuigd bent.
    Ik heb erg zin in deel 4, en zover ik alles heb gezien gaat dit een zeer goed deel worden.

17. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook een wreed spel.

alleen heel dom dat ie voor de pc maar 39.95 waar slaat dat op ??

en voor de xbox natuurlijk weer 59.95.........lelijk8) :{ en 360 nog duurder.

Maarja , het is wel wreed vooral op de 360 , staan er iets van 300 npc's in 1 gebied ( soort markt )

Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    PC is altijd goedkoper.

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hell yeah, dat was echt zo'n vet level, altijd die groenteman doden, en toen ik binnen was ging bijna altijd alles fout, maar 1 keer een golf club gevonden en toen die maffia baas vol op zijn hoofd geknalt.
    Hoop dat er weer zulke coole level zijn in Bloodmoney.

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat level in dat hotel met een bom. Die vond ik ook echt super, dat was het enige level dat ik echt in me eentje kon zegmaar zonder walkthroughs. Die gast in dat zwembad die je moest vermoorden o.a. _O_ Zoveel manieren waarop je dat kon doen, in de sauna opsluiten, verdrinken, snipen, in het hokje wurgen etc.

Deel Deze Pagina