Ik had een vraagske voor de achievements van: -Fully customised Silverballers All custom Silverballer components purchased -Fully Customised SMG Tactical All custom SMG Tactical components purchased enz... Wat moet je hiervoor exact doen? Want heb al de onderdelen is gekocht maar kreeg geen achievement. Moet ik eerst al de 'components' kopen en de missie uitspelen?
ja je moet eerst de missie uitspelen. Want dan slaat hij het pas op. Anders zou je van 1 wapen alles kunnen kopen. En je xbox opnieuw opstarten, waardoor je al je geld weer heb en dan kan je van een ander wapen alles kopen. Ik heb hem btw nu op Proffesional Mode uitgespeeld. Ik ben begonnen met die mode, dus moet nu nog alle andere modes uitspelen voor de achievements
Heb nog 2 vraagjes: - Hoe haal je de achievement "Notorious"? - Is er een lijstje waarin je kunt zien in welk level je welk weapon kan verkrijgen (voor de "collect all firearms" achievement)?
krijg je niet, notorius moet je 100 beruchtheid hebben. gewoon nieuwe game startgen, zoveel mogelijk jezelf laten zien als je mensen neerschiet en voila. duurt een paar missies. voor flully customized, koop alles van een wapen, speel een level uit --> achievement, save niet, load game en fully customize volgende wapen en doe hetzelfde 47 kills doe je in level 2, gewoon tellen, (begin rustig) en kill als eerste alle guards en targets en scheit dan pas toeristen dood zodat je niet 47 kills al hebt en dan oppeens word aangevallen.
Volgens mij heeft het iets te maken met dat je dan in een verboden gebied bent! Als NPC's jou tegen komen vallen ze je aan of sturen je weg.
Ik zag bij de missie: A New Life, een piraten boomhut. Dus had ik zo bedacht om daar te gaan snipen want ik had ook iets gelezen over een speciale rank. Die heb ik immers nu ook gehaald maar daar in dat huisje ligt ook een air rifle. Deze is helemaal leeg en er zitten geen darts in, want het is een verdoof gun. Waar vind je die ammo daarvan?
Je moet je eigen sniper meenemen, die is veel beter! Koop wel eerst alle upgrade's voor je sniper om het makkelijker te maken..
Ik heb er ook bij vermeld dat ik die Rank heb gehaald, maar ik vroeg me af wat je met die Air Rifle kan. Ik heb al alle upgrades etc voor de sniper.
Hij bedoelt denk ik de dierenarts praktijk in het level 'A New Life'. Daar liggen darts voor de Air Rifle .
Die pijltjes liggen idd in die garage, dit zijn trwouwens verdovinspijltjes die maar even werken. Hiermee kun je vanuit de boomhut die hond verdoven.
Och pik gewoon in het begin die donuts, vergiftig ze , en zet ze voor 'het ijswagentje' maar daar zit FBI in en die eten het op en gaan ze dood pak hun kleren , en je kan overal naar toe
volgens mij 1-na-laatste level op de heaven party. Daar staat in elk geval in de ruimte met de computer (receive information) een rifle case met een sniper rifle. Ik meen de Dragunov. Overigens heeft de CIA-gast in dat lvl ook een riflecase met een ander geweer.