1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lukt het niet:mad: ,, ik maak egt iedereen dood me da ding maar k word serial killer ofzo... hoe kan da?
     
  2. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je cker dat je echt IEDEREEN inclusief de hond hebt gekillt met die HEGGESCHAAR?
     
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0

    jah maar mogen er ook geen body's gevonden worden??
    en moet je iedereen egt zo hun nek door knippen is steken niet goed??
     
  4. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag gewoon steken enzo, en die hond hoeft niet dood (had ik niet) en ik had de rating wél. Je bent denk ik iemand "outside" het huis vergeten, helemaal rechts op de map staat er een helemaal tegen een auto aan misscchien zie je die daardoor over het hoofd?
     
  5. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal hem wel weer is overnieuw gaan doen... maar maakt het nix uit als er bodys gevonde wordne?
     
  6. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het net weer geprobeerd maar het lukt gewoon niet ik wordt serial killer, moet je miss het violence tot het laatste balkje ofzo hebben??
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb me deze game zopas aangeschaft. Maar even een vraagje, kan je de achievements van normal mode,... halen als je onmiddellijk op de moeilijkste graad begint te gamen? En is de game echt vet? Ik ga sffs beginnen te gamen :cool:
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nee, dat zal niet mogelijk zijn. Je moet niveau voor niveau uitspelen om die achievments te halen. Gelukkig is dat niet zo'n probleem aangezien de replay waarde hoog ligt.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet wel zeggen, dat het zeer moeilijk is om een silent assassin rank te krijgen. Heb wel nog niet lang gespeeld, maar damn, heavy shit om zoiets te kunnen krijgen hoor...
     
  10. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moeilijkste niveau wel ja, de niveau's er onder valt het best mee.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand hoe je bij Curtains down( met opera gedoe) die gast die bodyguards omzich heen heeft sneaky kan killen?
    en ik heb dat pistool zo omgewisseld en word die andere gast echt neergeschoten en krijg ik opene al die politie achter me aan:confused:
     
  12. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die ene gast die gast op het podium 'echt' neerknald dan komt na een tijdje die gast met de bodygards naar het podium toe gerend. Handig is dan om een bom te plaatsen aan die ubergrote kandelaar. Die gast met die bodygards rent precies onder de kandelaar door. Tegenover de kleedkamers van die toneelgasten zie je 2 deuren naast elkaar, daar moet je doorheen en dan gewoon die trappen op naar boven. Nadat je die bom hebt geplaatst moet je een stukje doorlopen, met een trap naar beneden en dan een stukje lopen totdat je een gat ziet, daar gaan zitten zodat je goed kunt zien wanneer die gast onder die kandelaar doorloopt (de wouten zien je dan ook niet) en dan BOEM!

    ps ik weet niet hoe ik hier spoilertags omheen zet vandaar dat het er 'zo' staat...
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tekst[/spoiler ] laatste spatie weg ;)

    en bedankt:D
     
  14. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan :). Als ik die spoiler tags er om heen zet dan zie je die hele tekst niet meer :confused:.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dan zit het in een spoiler :p
     
  16. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal zie je dan toch altijd zo'n geel spoilerbalkje toch? Ik zie niks :confused:.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb weer een vraagje :D :
    bij die missie Flatline moet je een agent zoeken waar is die?

    en hoe moet ik die target identificeren ??

    EDIT: gevonden maar nu moet ik hem uitsmokkelen ?
    anyone?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  19. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    spuitje zetten , hij word naar de morgue gebracht ... Ik heb al lang de 1000 punten uit deze game :p
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    kan iemand mij vertellen wat de secret achievements zijn??
    en hoe je ze moet halen?

    nog een vraag: bij die missie New Life heb je zo'n camera en hoe kan ik die uitschakelen heb al geprobeerd met air rifle en als ik schiet met pistool word ik gesnapt?
     

Deel Deze Pagina