1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Maar had veel potentie!
    Anyway, nieuwe Hitman is altijd WIN! :D:D
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Goed nieuws :D!! Vond Hitman ook altijd super vet! Ga m van de week denk ik nog maar eens spelen, moet nog wat achievements halen!
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ze mogen deze nieuwe hitman wel eens vlot aankondigen dan, want het duurt wel erg lang.
    Ik heb het gevoel dat we kane and lynch 2 eerder zullen zien dan hitman 5.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van mij hoeven games niet zo vroeg aangekondigd worden want dan zit je weer 2 jaar te wachten. Bij ME was dat perfect hij werdt aangekondigd op de e3 en de release was 5 maanden later.
     
  5. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ME, als in Mass Effect? Die game werd in 2005 al aangekondigd en werd eind 2007 pas gereleased he?:+ op die game zat ik ook 2 jaar te wachten.

    maar anyway...een nieuwe hitman zat ik al heeeeel lang op te wachten. het feit dat er niet over gesproken werd baarde mij wel zorgen. Ben blij met dit berichtje iig!:thumbs:
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Ik denk dat ie Mirror's Edge bedoelt...
     
  7. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    zou kunnen, maar dan nog; die game werd ook tijdens de E3 van 2007 bekend gemaakt en kwam pas eind 2008 uit.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mirrors Edge. ;) En die werd bekend gemaakt bij de e3 in de 2008.
    Edit: ik heb even zitten zoeken maar je hebt gelijk. Dacht dat die in de zomer 2008 aangekondigd werdt( Luv to Cookie) maar toen waren de eerste gameplaybeelden en toen is die waarschijnlijk op me radar gekomen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben nu sinds gisteren ook begonnen aan de game;)( beetje laat ja:+)
    Had hem paar jaar geleden als eens geleend van een vriend van me maar kon hem nu vorige week heel goedkoop krijgen.
    Echt toffe game:b:
     
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Hij is wel best moeielijk :eek: Maar zeker een leuke game, ik ben nu bij missie 3 :)
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Moeilijk? Moet je ff hier kijken! Op t forum daar zijn ook filmpjes van speedruns te vinden (op Pro met Silent Assassin), die kunnen ook zeer handig zijn! Heeft mij iig geholpen om m 1000/1000 te halen!
     
  13. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ok TNX had ook al een gamesfaq van hitman maar dit is denk ik handiger.

    Vindt het redelijk pittig ja :9
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ach ja, als je m voor de 4de keer aan t uitspelen bent is t een eitje ;)!
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Tuurlijk is het dan makkelijk maar dan is de game ook niet leuk meer.
    Vooral niet als je eerste keer is.
    Het gaat er om dat je zelf gaat verzinnen hoe je moord gaat plegen omdat het op vele manieren kan./
    ben nu in level 6.
    Level 5 was lache in die woonwijk:b:
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nee idd, als je m de eerste keer speelt moet je zeker geen walkthroughs gaan gebruiken, dat haalt alle fun uit de game! Ik heb ze enkel en alleen gebruikt om te weten hoe ik het snelst een level op Silent Assassin kon halen op Hard en Pro, want na twee keer zelf alles uitvogelen bij elk level had ik t wel ff gezien ;)!
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    is er nou al een oplossing voor het feit dat je hem niet met een hdmi kabel kan spelen?
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Net eindelijk dat level gehaald met die al die kraaienpakken..
    Vond het echt een schijtmissie want werd steeds gezien;)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Haha, dan doe je toch iets niet goed :9! Vond dat eigenlijk wel een toffe missie, best makkelijk ook als je die walkthrough van die site die ik linkte een paar keer hebt gelezen! Kan m nu volgens mij zelfs nog uit mn hoofd ;)!

    Volg die kerel uit de bar waar je begint, zodra die zo'n binnen pleintje op loopt, sedate je m. Trek zn pak aan en gooi m in een container. Pak de briefcase en ga naar t binnenpleintje helemaal links op de map, waar die vleugel hangt. Plaats een bom boven bij die piano en ga dan naar t hoofdkwartier van die kraaien (recht tegenover dat pleintje van de piano). Ga gewoon door de voordeur naar binnen en ga dan met de wenteltrap omhoog. Zet de briefcase rechts van de deur ergens neer en wacht gehurkt naast de deur tot die kerel met een geel pakje naar buiten komt. Doe de deur achter m dicht, sneak achter m aan en sedate hem! Dan sleep je m rechts van de deur en trek zn pak aan. Daarna ga je naar binnen, wacht tot die kerel in t zwarte pak naar buiten aan t kijken is, trek een pistool te voorschijnt en grijp hem als human shield. Dan knock je hem out en sleep je hem naar buiten en gooi m over de railing (telt als accident, wel eerst ff checken dat die kerel die beneden loopt weg is, eventueel beneden t lijk nog beetje opzij slepen). Vergeet niet de walkie talkie te pakken en je briefcase! Dan weer naar t pleintje met de piano, waar als t goed is al die chick in t zwarte pak staat. Detonate bom en voila, accident nummer 2! Dan ff op je map checken waar die laatste kerel is en naar die bar gaan. Via achterom naar binnen sneaken en naar boven gaan. Deze kerel is vaak best lastig om achter m te komen, maar je moet hem ook als human shield pakken met een pistol en dan knock out en over een railing gooien. Daarna ff je pak weer ophalen en met de briefcase naar de exit lopen!
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Nee
     

Deel Deze Pagina