1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Meeste heb ik A New Life en A House Of Cards gespeeld. Beide echt zo geniaal. Amendment XXV vond ik ook echt te tof. Ach, elke level heeft zo zijn sfeer en tofheid. Stuk voor stuk baas. :D
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Aha okee.
    Komt er eigenlijk binnenkort nog een nieuw deel?
    Want is al een tijdje stil in de serie he.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hitman 5 moet eind volgend jaar uitkomen! Meer info @ Hitman 5 topic.
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Vanmiddag House of Cards en A Dance of the Devil gehaald..
    Dat waren ook echt toffe levels:b:
    Ben nu in het Witte huis;)
     
  5. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ze moeten de laad tijden verbeteren, eigenlijk moeten er helemaal geen laad tijden zijn wanneer je dood gaat. Ik vond het heel irritant als je doodging dat je steeds dat laad scherm kreeg. Aangezien dit een game is waarbij je steeds opnieuw wilt beginnen als je bijv gezien wordt of dood gaat.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    A new Life_O_

    Ik heb alleen nooit eruitgevonden wat je nou precies kon doen met die luchtbuks die in die boomhut ligt.

    Ook een zeer leuk lvl waar je flink kan kloten.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij die vrouw die aan haar hegje zit te werken kan je via een achterraam naar binnen. Daar heb je poison darts en die kan je dan gebruiken voor die luchtbuks. Is wel geniaal, ga je met dat ding guards neer snipen in de achtertuin van die villa. Iedereen in paniek en na een tijdje staat die guard weer op. :+
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik pakte altijd mn fully upgraded M4 en ging dan snipen in die boomhut.
    Wat ik ook echt vet vond in dat level is om die vuilnisman KO te slaan en vervolgens levend achter in zn bak kapot te maken
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Of er voor zorgen dat er nog meer guards komen met die 2 limo's en dan iedereen vermoorden als clown met een knuppel of heggenschaar. :D
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    doughnuts geven aan de feds:+

    Geloof trouwens dat we dit allemaal in spoilers hadden moeten zetten
     
  11. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Laad tijden vind ik inderdaad kut ja..
    Maarja,Dat was bijna bij alle games die net op de 360 uitkwamen..
    En zou ook graag een betere save willen hebben.
    Want aan die saves heb je nu niks omdat ze niet bewaard worden als je het level weer uitgaat,

    Wat kan ik dan met de vuilnisman?
    Want ik had het wel geprobeerd maar kon nergens heen.
    Die clown is wel lachen ja:9

    Edit.
    net uitgespeeld\o/
    Toffe game..
    Nu maar proberen op een hoger niveau en dan andere dingen proberen:b:
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  12. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag uitgespeeld op Pro op de 360, heb het spel al grijs gespeeld op de PC though, maar voor achievements ff gedaan. Ik weet niet of ik voor de 1000 ga, SA rankings halen op Pro is best wel moeilijk, zelfs als je weet wat je moet doen, door die wispelturige AI. Een klein foutje en het is overnieuw beginnen. Wel SA gehaald in A Dance with the Devil, en A House of Cards is ook heel makkelijk SA, alleen zo saai omdat je lang op de lift moet wachten. Ik wou echt dat dit spel een fast forward knop had!

    Helaas stacken the achievements niet, dus nu ook nog op Rookie, Normal en Expert uitspelen... sigh.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig is dat met de meeste huidige games niet meer. maar wel heel irritant dat deze wel die fout nog heeft.
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem achter in de vuilniswagen donderen, die overigens is uitgerust met een afval verpulveraar of iets van die strekking, naar de geluiden te oordelen.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ja dat snap ik maar dan ben ik verkleed als een vuilnis man,maar toch kom ik het huis niet in.
    Dus wat heb je aan deze vermomming?;)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan bijvoorbeeld als je die vermomming aan hebt naar de achter kant lopen van dat huisje waar die vrouw staat bij haar hegje. Dan kan je via het raam naar binnen en die poison darts halen. Maar goed, als je het goed doet kan je daar ook komen zonder die vermomming. Ook kan je dan bij die villa helemaal links naar achteren waar altijd die guard staat. Maar goed, als je dan eenmaal binnen bent is het fucked up.
     
  17. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    w0000t vannacht 5 silent assassin on pro achievement gehaald! Nu dat ik die heb, ga ik voor de 1000/1000 ook. Ik heb ze gehaald op A New Life, A Vintage Year, A Dance With the Devil, A house of Cards, en ik geloof het opera level. Allemaal wel makkelijk behalve A Dance With the Devil, die is irritant.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    En nu ben je weer bezig zie ik;)
    Zeker de hele nacht doorgehaald;)

    Straks ook weer even proberen om wat levels te halen op een hoger niveau:b:

    okee.dat wist ik niet ,maar je hebt er eigenlijk dus geen hol aan.
    Ik heb aardig wat games meerdere malen moeten uitspelen.
    Tis wel irritant ja.Ik snap dat ze soms nog een achievement geven voor een extra hard mode maar om een game minimaal 4x uit te spelen is beetje vaag;)
    Ninja Gaiden 2 staat denk ik bovenaan want die moet je wel 10x uitspelen:x
    Ben blij dat ze dat tegenwoordig niet meer zo veel hebben.
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dance with the Devil vond ik wel een toffe missie om te doen als silent assassin, behalve dan het moment in de voorraadkast, die wel aardig irritant was.

    A house of Cards, vond ik persoonlijk zelf moeilijker want wist niet precies wat ik nou moest doen bij die gast die door tig bodyguards bewaakt werd. :+

    Maar goed Silent Assassin vond ik persoonlijk ook makkelijker op pro, aangezien het toch al moeilijker is en geen save files wil je zo min mogelijk gespot worden etc. Behalve in het laatste level die lukte me nooit op Silent Assassin dat ik gewoon de beste guns mee nam en alles overhoop schoot wat los en vast zat. :cool:
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    De tofste missies vind ik,A New Life,Dance with the Devil,House of Cards.
    Witte huis vond ik de moeilijkste.
     

Deel Deze Pagina