1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 mrt 2006.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    thanks, ga het van het weekend proberen.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat een game dit, had deze nooit moeten verkopen. Maar ja...

Er gaan geruchten dat ROcksteady bezig is met Hitman 5. Ik wacht ZEER erg op een nieuwe.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    die geruchten gaan al heel lang dat er nieuw deel gaat komen

In an interview with GamingIndians, Eidos Life President Ian Livingstone revealed the news that several new sequels are in development.

Among them, a new Hitman game, which is in development at Danish studio IO Interactive (the original creators and developers of the series), and he also revealed that a new Tomb Raider and Kane & Lynch sequels were in development. Livingstone declined to give details on the new games, but we can expect much more at E3 next month, which is shaping up to be one of the best in years.

dus nu zou dan de ontwikkelaar veranderd zijn?

Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Net serieus begonnen/verder gegaan met hitman blood money wat een uber geweldig spel is het toch

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    het leuke en de truc van hitman is toch echt dat je de kill silent maakt, op een ongeluk lijkend!!

als je weeris iets ontdekt hoe je de silent kill maakt.. damn dat voelt geweldig

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu in het ''you better watch out'' level
    en wil deze graag op de perfecte manier doen

http://www.hitmanforum.com/show.php?id=32566&catid=65

maar als ik die guide volg het begin het doden van die man op het balkon (verdoveN) wil maar niet lukken
    iemand andere tips of tips daarvoor om dat te doen?

7. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    check wat flimpjes van deze gast.

Hitman Blood Money Walkthrough - You Better Watch Out.Pro

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vond dat juist een van de makkelijkere levels op SA op te halen, zelfs op Pro?!
    Maar je hebt het dus over dit stukje:
    Take the lift to the 1st floor, walk out and do a U turn to the left – in front of you should be a door leading inside. Walk in here and turn left – you should see a door and a flight of stairs, both sign posted ‘Staff Only’. Wait until there is no one looking at you, and then walk up the stairs – pause before you get all the way to the top so that you can move the camera around to check if anyone is there. Then proceed into the room on your right at the top of the stairs – there is a guard who walks between the other door in this room and the balcony. You need to sneak up behind him when he’s out on the balcony – when you first enter the room, run across to look through the glass door and see if he’s on the balcony, if not, crouch behind the other door an wait for him (if at any point you are seen during this, walk back down the stairs until the suspicion cools off, and then try again). Once he’s out on the balcony and you’re behind him, sedate him with a syringe – no one comes out here, so it’s fine to leave his body.

Kun je anders uitleggen WAT er niet lukt? Want als je precies doet wat er beschreven staat, snap ik niet dat het je niet lukt?? Met het dikgedrukte gedeelte bedoelen ze de deur meteen rechts als je die kamer in komt (waar die gast vandaan komt als ie naar het balkon gaat). Wat je moet doen is als je voor die deur staat, er aan de linkerkant ervan gebukt gaan zitten, als ie dan naar buiten komt om naar t balkon te gaan sluip je achter m aan. Zodra je buiten bent zet je een syringe in zn nek en klaar!

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ehm... miss probeer ik het dan steeds bij de verkeerde gozer
    gaat hetom de gozer die tussen de securtity tape kamer en dat balkon loopt of die gozers die tussen het grote balkon lopen?

10. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg wat een schande :p zat ik de hele tijd de verkeerde gozer proberen te spuiten :p

missie gehaald inmiddels! (best makkelijke missie achteraf)

ben nu bij Death on the Mississippi
    ziet er heel wat moeilijker en pittiger uit!!!

Wat was jullie lievelings level btw?ik vind tot nutoe het marti grass level het vetste denk ik

11. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Spelen jullie allemaal met (video)guide??

Ik vind persoonlijk juist bij dit soort games de thrill van het onbekende een grote plus factor. Proberen de meest efficiente (of juist niet) weg te vinden!

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hitman moet je imo. spelen zonder guides.

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hehe achja een guide voor een beetje hul is wel leuk :p
    ik zit nu in het death in missiisippi level

Gator Gang Member 3/6
    Go back into the boat via the door you came out of, and turn right – run down this corridor, through the double doors at the end, and then to the end of the next corridor – a U turn to the left should lead you to some stairs. Walk calmly up them – depending on the difficulty setting, the guard’s suspicion meter can go wild, but just stroll confidently past them and out of the door to the right. You will now be on the outside of the boat again – check the map, and you should see target number 3 wandering around out here – he walks around the outside of the boat, into the kitchen, turns around and repeats. When he’s heading away from you, head to the very south end of the boat, and stand underneath the westernmost stairs. When he comes back, he should pause at the end of the boat with his back to you – quickly check no one is watching, then push him off the edge

bij dat gedeelte dat hier staat dat de suspensie meter wild kan worden,.. maar ik kom daarniet boven want die gozer wilt me fouileeren en dan vind ie mn gun.. en die gun heb ik later nodig om die andere gozers knockout te slaan.. weet iemand hier een oplossing voor

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Net zoals elk ander spel dus :cool:

15. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Tuurlijk moet je het voor de eerste keer zonder guide doen.
    Maar als je alle levels hebt gehaald is het leuk om te zien hoe andere mensen het doet..

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    omg wat een game, net voor de 2e keer uitgespeeld! maar nu met zoveel mogelijk accident kills
    GEWELDIG

Love this game :) kan niet wachten op een vervolg!

17. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst geprobeer hem te spelen..

ik krijg em alleen niet gestart ivm met die 50 hrz.. hoe krijg ik dat voor elkaar via de nieuwe lay out van die xbox.. ik krijg em niet op de goede settings :mad:

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je tv kan maar max 50hz en het spel is verplicht 60hz?

Dan kan het volgens mij niet , maar je kan helemaal naar rechts in het menu en dan bij settings je beeldinstellingen aanpassen.

19. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukte dus niet.. kan alleen die hd instellingen doen.. geen herzen..

20. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Component- of hdmi aansluiting eruit halen, gewone scart even aansluiten. Je kan dan wel bij de opties komen. Scart er weer uithalen, component-hdmi er weer in en spelen maar.

Deel Deze Pagina