De PC demo komt a.s Maandag (22 mei) En dan kunnen we een Pretpark level verwachten. waarbij we iemand om moeten brengen. Dus zal de x360 demo ook wel gauw komen , of een lange tijd na de release zoals we al eerder zagen van x360 games.
Tis te hopen dat de xbox 360 demo tegelijkertijd komt met de pc-demo. Ik wil wel eens weten hoe ie eruit gaat zien op de 360, hoef ik tenminste niet te wachten tot vrijdag
ik hoop dan dat de x360 demo ook snel komt, want ik speel niet graag games op de pc (t heeft geen controller, luie stoel, groot scherm, en je moet alles installeren )
ik heb die demo al gespeeld een tijdje geleden (don't ask where), maar toen was ie erg buggy. ik hoop dat dat wel verbeterd is want als het spel zo is hoef ik hem niet te hebben
Hier is t eerste level te zien op waarschijnlijk de xbox. De eerste missie is zo te zien erg lineair, maarja tis ook een trainingsmissie. Ik vind vooral de debriefing in de krant erg vet gedaan, staat precies in hoeveel mensen je hebt vermoord, of het onschuldige waren, met wat voor wapen enzz.. en dat dan helemaal in een verhaal verwerkt, geeft echt een veel leuker beeld dan een paar van die balkjes zoals in de voorgaande delen.
die missie is inderdaad lineair, en de AI van de tegenstanderwas heel erg slecht (net als in de vorige delen). ook zater er rare foutjes in bijv. dat je niet meer naar normale view kon als je je verrekijker pakte .als ze dit soort foutjes niet uit de marketplace demo halen gaan mensen dit spel echt niet kopen (waarschijnlijk zijn de grote bugs er wel uit, maar ik hoop dat de AI ook beter is).
Ik heb de demo ook al een paar weken van de opm2 (ps2 versie) Errug vet,alleen jammer dat het een timed demo is
/Mod Op dit forum praten we alleen over legale games / dingen. Illegale games / dingen houd je maar voor je.
Ben heel erg benieuwd naar deze game. Heb de vorige 3 delen veel gespeeld, vooral deel 3 en kijk daarom ook erg uit naar Blood Money. Het spreekt me vooral aan dat je alles op zoveel verschillende manieren kan doen. Ga hem van de week zeker halen.
Nog een dag , dan kun je de PC Single Player Demo downloaden !!! Zie : http://www.gamespot.com/promos/2006/hitman-demo/index.html?tag=hitman_psbox_hband
Idd zeker ff downloaden, tis te hopen dat ze hem dan miss ook op de marketplace gooien Naja ik heb m al besteld dus speel m vrijdag sowieso op de 360
Ik vraag me af welke demo de pc-eigenaars krijgen? Ik denk zelf het eerste level (tutorial) op de verlaten kermis. Ik kan niet meer wachten nog een paar dagen!!