1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hitman: Blood Money

Discussie in 'Algemeen' gestart door Michael_T, 24 mei 2006.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je bij rookie geen profielschets krijgt van hitman en bij de andere moeilijkheidsgraden wel. Zoiets las ik bij de xbox 360 versie op deze website.

2. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al weer uitgespeeld, maar ga nog een keer op de andere moeilijkheidsgraden uitspelen, Het filmpje aan het einde ziet er ook mooi uit, Maar bij wie hoort die vrouw eigenlijk. Hij vertrouwt haar blijkbaar maar dat had hij beter niet kunnen doen.
    Als ze de injectie bij hem heeft ingespoten hoor je 3 andere zeggen (we have got 4 minutes), dan vraag ik me af is hij nou wel of niet dood, want aan het einde zie je dat hij er in een wit pak ligt en dat ze zijn pistolen op hem neerlegt.

(Heb het filmpje nogmaals bekeken en ik zag dat het degene was die zijn missies allemaal verteld tijdens de briefing, had het niet in de gaten.)

Trouwens ik had hem dubbel gekregen van een familielid was alvast voor mijn verjaardag dus ik hem hem te koop of te ruil voor wie interesse heeft.

gr danny

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  3. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    bij de eerste credits, als je in die wit pak licht,
    moet je je linker stick rond draaien, dan staat die op :),
    dan snap je wel warom ze jou die spuit heeft gegeven :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  4. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het einde echt vet,

diana gaat er waarschijnlijk met een dikke buit vandoor voor haar ''hulp'' en 47 moord iedereen uit. maar dat laatste stuk is best moeilijk op het 3e niveau vond ik, de hele tijd speel ik heel rustig en dan moet ik opeens iedereen afknallen

edit: zie net dat het echt hulp was van diana na het filmpje met ondertiteling te kijken

Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  5. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je zo die eind filmpje bekijkt, verwacht je gewoon nog een hitman game_O_

6. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik heb alleen de demo gespeeld op xbox360(wel bij me vriend) maar die is ook rulerend_O_ ik zou best wel de hele versie willen spelen.;) :) :)

Deel Deze Pagina