Hitman Contracts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ajax, 21 apr 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De PC demo is uit, hij staat opt moment alleen op worthplaying maar die loopt nogal vast :) Houd gamer.nl in de gaten...

2. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd wat de game gaat brengen.
    Want het is meer een soort van Hitman 2.5 , omdat er grafisch weinig is veranderd en aan de engine.
    Maar ja ik vond Hitman 2 hele vette game, dus zal 3 dit zeker weer gaan overtreffen.

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gehoord dat er in dit spel levels zitten die in deel 2 ook al aanwezig waren. Klopt dat?

4. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat weet ik niet, ik heb er niks over gelezen.Misschien de zelfde plekken uitgedrukt in land, zoals China.Maar niet de zelfde maps.

[offtopic] Vette avater, dat is van diie gordel reclame..."Ik vind jou echt giga goed, als je zelf je gordel om doet."[offtopic] 8)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hitman 2 was zeer vermakelijk, deze lijkt me ook wel wat.
    Maar eerst even wachten totdat m'n salaris binnen is! ;)

6. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Vriend van mijn zus heeft hem ook al.. Binnenkort maar eens gaan checken :).

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Op de mainpage van Hitman Contracts staad ook al een demo, hij deed het eerts niet (kan de server niet vinden) Maar nu wel :9

8. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ik wil hem eigenlijk vandaag gaan kopen, maar ik twijfel er heel erg over
    want hij krijgt niet echt superhoge cijfers (op de meeste sites 7'ens of 8'en of daartussenin)
    heeft iemand hem al gekocht?
    ik vond hitman 1 namelijk echt geweldig, hitman 2 heb ik niet gespeeld, dus raden jullie me aan om hitman 3 wel of niet te kopen?

edit;
    laat maar ik heb hem net gekocht ik ga ff spelen _O_

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  9. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem net gekocht en hij is bruut _O_ :+ in de eerste 2 missies had ik als rang mass murder:p maar ja kan ook die missies uitspelen zonder iemand te vermoorden 8) en de controles werken best relaxed :cool:

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    goh ik moet nog deel 2 gaan kopen :p

11. toet

Leuk Bevonden:
    3
    ja idd de controls zijn erg goed
    ik snap alleen niks van dat training level
    maar voor de rest is het echt een superspel _O_
    alleen jammer dat er voor xbox alleen maar een cheat is voor alle levels
    soms is het ook wel leuk om ff met godmode en unlimited ammo rond te huppelen

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kheb de demo en ik vind het echt brak... je hebt geen flauw idee waar je nou heen moet en als je langs bewakers wilt houden ze je tegen en dan zien ze dat je een bedrieger bent, ookal heb je andere kleding aan. Ligt het aan mij of is dit nou gewoon zo?

13. toet

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb dat probleem niet hoor, je moet ook niet te verdacht doen tegenover die bewakers, als je je bijv. verkleed hebt als kok en je loopt daar met een uzi rond dan is het logisch dat ze op je gaan schieten, vaak vinden ze het ook verdacht als je rent
    en sommige plekken zijn verboden om heen te gaan
    het is heel logisch allemaal hoor :)
    dit is trouwens ook wel leuk om in het demo level te doen;

als je in het begin van de missie nog in het vliegtuig verstopt zit dan komt er na een tijdje een ventje het vliegtuig in die dan een krat pakt en die naar een gebouw toe brengt, dat ventje moet je onopvallend proberen te killen (wurgen of met silenced pistool bijv.) dan moet je zijn kleren aandoen en een krat pakken en zorgen dat je geen wapens in je handen hebt!!!
    dan loop je het vliegtuig uit en ga je naar een soort restaurant dat in het noord-oosten ligt, dan moet je in dat gebouw die keuken in gaan en een flesje laxeermiddel pakken, dat moet je dan in een kom soep gieten
    na een tijdje komt dan een kok aanlopen die die kom soep pakt en die naar een man brengt, nadat die vent z'n soep opheeft loopt ie als het goed is kreunend naar de wc en gaat ie als een gek lopen schijten _O_

maarja het is gewoon een kwestie van smaak of je dit spel leuk vind, ik vind het in ieder geval geweldig _O_

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nja ik vond deel 1 en 2 echt super alleen vind die demo echt tegenvallen, ik trok de kleren van die civillian aan, ging door 1 of andere trein grot/tunnel en uiteindelijk kwam ik ergens bij wat bewakers ofzo en die houden me tegen en vragen wat, en na 10 secs komt er: Your cover has been blown en gaan ze schieten. Ik kan echt niet vinden waar ik heen moet! Is er ergens een walkthrough ofzo?

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Haha fraaie spoiler toet! Ik heb het pas net en ik moet zeggen dat het wel verbeterd is, maar kan iemand me uitleggen wat nou echt de bedoeling is van die training mode? Ik loop maar wat rond en er wordt op me geschoten, vaag! Het spel is wel leuk, maar die level met dat vlees enz, die gast is echt zo dik!

Hebben jullie 'm ook door dat schuifraam geschoten? Fraai al die wijven schreeuwen }:] Niemand die wat doorheeft waar de Hitman zit :)

16. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    mooie spoiler ik heb hem toen gewoon neergeschoten en de rest van de mensne ook (maar ik heb ook in alle 3 mijn missies als rank brutal killer gehaald:+

17. toet

Leuk Bevonden:
    3
    je zou in plaats van iedereen neer te schieten ook eens moeten proberen de missies op andere manieren te halen, dat is vaak veel leuker dan als een rambo iedereen af te knallen (ook al heb ik dat stiekem bij de 1e missie ook gedaan :'-( )
    die training snap ik ook niet echt, als ik die sniper shooting range in ga kan ik nergens een sniper vinden |:-
    ik vind het trouwens wel jammer dat ze de AI van civilians zo stom hebben gemaakt, toen ik in die 1e missie bij dat feest een paar van die vrouwen neerschoot ("Guards have found a dead whore _O_")bleef de rest nog vrolijk dansen :confused:
    de enemy's zijn opzich wel best slim (aanvallen in groepjes, wegrennen als ik hun wapens uit hun handen schiet etc.) maar de civilians hadden echt veel slimmer mogen zijn |:-

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand een walkthrough voor t demo level? Ik schiet geen meter op zo...

19. toet

Leuk Bevonden:
    3
  20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Thx, dan gaak de demo ff uitspelen en dan kijk ik wel of ik m koop :)

Deel Deze Pagina