Hitman Contracts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ajax, 21 apr 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja das waar, ik bedoelde ook meer bijv. het laatste level van deel 1.

Je moet de heer Klaas en de andere meneer Rutgert vermoorden :) Daarna nog wat bewijs ofzo, weenie meer :p

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    whaha vet, dat kom je niet vaak tegen in games, dat er ook echt de taal gesproken wordt van het land waar je bent (behalve dan soms wat Russisch gebrabbel), leuk detail dat er Nederlands gesproken wordt :)
    Ik ben nu in het 2e level, en ik vind het er heerlijk luguber uitzien in dat slachthuis :D Het is toch best wel pittig af en toe, het trial & error gehalte is behoorlijk groot en dat kan wel eens frustrerend zijn als je voor de 10e keer opnieuw moet beginnen om iets lulligs.... maar verder is het echt wel een vermakelijke game.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Whaha geweldig! Dat er Nederlands wordt gesproken.:D En iedereen is positief over deze game dus ik ga 'm ook halen denk ik!

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind tot nu toe level 2 het leukste. Hoewel dat kasteel level ook wel spannend was... was wel fun, had bijna dat hele kasteel doorgeslopen in het normale hitman kloffie. Sam Fisher style :p

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nijgt het spel meer naar de Stealth kant of kun je ook wat wilder door de levels heen gaan?
    In Hitman 2 kon je namelijk door wat wilder te schieten ook gewoon het level halen, ipv het hele level te sneaken.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mag je helemaal zelf weten, je kan ook iedereen uitmoorden in elk level door wild schietend er door heen te gaan. Maar ik vind het leuker om beetje stealth te zijn en wat mensen te wurgen van achter enzo :D

7. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    yup,da's direct zo'n voordeel van hitman dat je zelf je stijl bepaalt,en dat je dus verschillende manieren hebt om een missie uit te voeren.je krijgt aan de hand van je aanpak aan het eind van een missie ook een bepaalde rating waar je bijvoorbeeld bepaalde wapens in de trainingmode kan unlocken

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jup. Er zijn trouwens 2 levels in rotterdam. De 2e heb ik op t eind rambo stijl gedaan omdat swat binnen kwam :p

Echt super dat het hotel level uit deel 1 of 2 er weer in zit! Dat level vond ik echt zoooo super vet! :D

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Net het filmpje gezien waar hij laxeermiddel in de soep doet en dat die vent daarna naar de wc moet!

Waarna de Hitman 'm door z'n hoofd schiet!

Pwnage stukje! :cool: _O_

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Idd een erg leuke manier om iemand af te maken. Wat ik leuk vind aan dit spel is dat je missies vaak op meerdere manieren op kunt lossen. Vaak heb je verschillende vernunftige manieren om je doelwit te doden. Zo kun je op een gegeven moment bij een target ervoor kiezen om hem te vergiftigen, om de kamer waar hij in zit op te blazen of hem gewoon een kogel door z'n kop te jassen :) Zo kun je dus lekker creatief killen :cool:

Ik ben nu bij de missie in Rotterdam, en heb net eens geprobeerd hoe het is om gewapend met een AK-47 'guns blazing' door het level te gaan en iedereen neer te schieten. Maar dat is dus helemaal niks aan. Het duurt een eeuwigheid voordat je dood bent, en op zo'n moment laat de AI zich ook niet van z'n sterkste kant zien. Nee, een beetje sneaken, vermommen en mensen geruisloos omleggen vind ik veel leuker :D

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    *gaat boos naar C1000

wil m'n salaris!! 8)

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe doe mij ook maar wat salaris... moet ik wel eerst werk hebben :\

Maarre ik zit nu in een level waar je zeven mensen moet vermoorden. Nu zei iemand tegen mij van je moet een bom in een auto leggen en dan heb je al weer 5 doden. Nou dus ik heb dat gedaan maar als ik dan op weg ben naar de overige 2 komt er te staan: Target is escaping en dan evenlater Mission Failed, Target Escaped. Ksnap er niks van :confused:

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat kun je beter in Game Help / Cheats vragen, Amarant :) Deze thread is daar niet voor bedoeld.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Is waar ook, helemaal vergeten :) Sorry :+

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb gezocht met de Search This Thread optie, maar kon het daar niet mee vinden.

Dus ik vraag het zo maar even, hoeveel levels/missies heeft Hitman. En hoelang is de speelbaarheid?
    Ben je er zo mee klaar? Of is het lekker pittig...

16. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    je bent er zo klaar mee (ik had hem in 1 dag uit) maar door de vele mogelijk heden om een level te haalen blijf je wel een tijdje doorspelen. _O_
    ben benieuwd hoe de opvolger eruit gaat zien 8)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik hoop dat Xboxworld snel een review online heeft staan om te kijken wat hun er van vinden. Amarant en Darkwing hebben me al voor 90% overtuigd :cool:

Nu nog even die 10% door Xboxworld ;)

18. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    fokkin gc shop doet er weer zo lang over...wel lame ik ben zware fan van hitman serie en ik het enige spel dat ik op mun pc heb staan is hitman 1, maar nu moet ik de zelfde levels gaan spelen in deeltje 3 als flashback of hoe zit dat? ik hoor bijv iets over lee hong assisanation (geniaal level) is dat het zelfde of hoe zit dat? btw medal of honor frontline had ook nederlandse levels waar je echt nederlanders spraken, kijk nou wat je met mijn deur gedaan hebt, blijf zitten moeder :+

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Erm, de levels zijn allemaal wel anders gedaan. Vooral dat level in dat restaurant. Zelfde concept maar je moet het nu heeeel anders aanpakken. Het restaurant heeft nu ook 2 verdiepingen, of had het restaurant dat al?

Lee hong assasination is ook anders. Level steekt weer heel anders inelkaar. Rotterdam weet ik niet eigenlijk maar daar zal t zelfde wel voor gelden.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat level met Lee Hong was echt belachelijk simpel. Ongetwijfeld had je hem op vele (moeilijker) manieren kunnen halen, maar wat ik gedaan heb:

Ik heb eerst die bewaker die bij zo'n ladder staat gewurgd en in de put gegooid :) Daarna ben ik de ladder opgeklommen, heb m'n sniper gepakt en gericht op die rode pagode in het midden van het park. Op een gegeven moment zie je de blauwe onderhandelaar er aan de rechterkant uitkomen. De rode (je target) loopt op dat moment nog in de pagode. ff mikken, pang en je target is neer. Rustig je sniper inpakken, naar beneden klimmen, naar je exit lopen en je bent klaar. En dit alles in nog geen 5 minuten met een professional rating :cool:

Deel Deze Pagina