Hitman Contracts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ajax, 21 apr 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Amateur! :p Ik deed m in 4 minuut nog wat met silent assasin als uiteindelijke rank

How you do it:

Je rent eerst gelijk door een steegje heen, daar staan een vent met een gek hoedje op. Die ff zon spuitje geven. Dan je wapens ff droppen en lijk in de sewers gooien. Daarna loop je doodsimpel t parkje in en als je doelwit thee ofzo gaat inschenken moet je hem even wurgen en daarna loop je vrolijk weer naar de uitgang.

Trouwens, die sniper zit toch in dat koffertje? Hoe pak je dat koffertje in hemelsnaam uit? Heb m nog niet nodig gehad maar lijkt me wellis leuk om een doelwit te snipen!

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik deed er 4:39 over, kon zelfs nog wel sneller. Is Silent Assasin de hoogst mogelijke rank? Dat zal dan wel alleen zijn als je geen schoten lost. Ik vind een headshot op z'n tijd (gedempt uiteraard) wel cool, en sniperen is natuurlijk ook vet :cool:

Om die sniper uit het koffertje te halen moet je ff naar je inventory gaan (Y), koffertje selecteren en op A (equip) drukken. Dan pakt ie hem uit en kun je gaan sniperen. Om hem weer in te pakken hoef je het koffertje alleen maar weer op te pakken met je sniper in je handen.

Ik heb met de sniper ook die ene kerel in het zwembad in het hotel neergeschoten, vanuit een raam van een barretje, terwijl de barman gewoon nog aan het werk was! 8)

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Goddamned guys!

Nou wil ik de game helemaal!! 8)

:+

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is echt een aanrader hoor, als je ervan houdt tenminste. And I like it :cool:

Al kan het spel soms best frustrerend zijn. Je mag per level maar een paar keer saven, dus vaak moet je sommige dingen behoorlijk vaak opnieuw doen wat wel eens op je zenuwen kan werken. De AI kan ook behoorlijk vaag zijn. Zo klom ik op een gegeven moment op een ladder, toen er een bewaker aankwam die zei dat het niet mocht. Dus ik ga weer netjes van die ladder af, begint die gek ineens op me te schieten, 'Your cover has been blown' :confused:
    Maar ondanks dat is het wel een heel vermakelijke game, waar ik nu al 3 dagen zoet mee ben. Ben toch wel benieuwd hoevel levels het spel in totaal heeft.

5. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn de vereisten om een SA te maken? geen alarm is zeker, maar in deel 2 mocht je 1 persoon killen en 1 keer schieten, of 2 luitjes killen met fibrewire of iets dergelijks..is dat hier ook zo of mot je gewoon overal 0 hebben staan?dat je echt alleen je target mag killen om een SA te halen?

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon dat ene level ook nog sneller omdat ik ff verdwaald was. Maar ik weet niet wat de vereisten zijn voor silent assasin rank maar elk level valt met alles op 0 te halen. Wat me tot nu toe maar bij een paar levels gelukt is. Ik kreeg ook SA bij Bharkov Bomb, ik had toen wel een klein beetje aggression omdat ik een gast in de wc had opgewacht en toen silenced een kogel door zn kop.

Nog voor die SA rank, meestal hoef je maar 1 onschuldige persoon wat aan te doen. Gebruik daar gewoon dat spuitje voor...

Kheb m op de PC en daar mag je zoveel saven als je wilt. Het aantal keer saven komt wel in je raport na het level zegmaar maar dat heeft voor mij nog geen invloed op me rank gehad. Moet wel zeggen dat je met die oneindige saves weinig replay hebt, gewoon na of voor ieder moeilijk stukje saven.

Darkwing, waar zit dat raampie dan bij t zwembad en hoe smokkel je die koffer dan binnen?

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is een leuk trucje waar ik pas later achterkwam en waar ik het hele level opnieuw om heb gedaan omdat dat het een stuk makkelijker maakte. Komt ie:

Je moet eerst al je wapens droppen buiten het hotel, dus voor de eerste metaaldetector. Vervolgens kun je in het hotel rechts (bij de lift rechtdoor) naar een afgesloten gedeelte van het hotel (lock picken). Op een gegeven moment kom je bij een kamertje waar een persoon voor de spiegel staat (door het sleutelgat kijken). Wachten tot ie naar de wc gaat, naar binnen sneaken en zijn kleren en pistool jatten. Je bent nu verkleed als bewaker. Als je doorloopt kom je bij een hotelkamer waar iemand vermoord is. Daar kun je een mes en een sawed-off shotgun vinden. Nog steeds verkleed als bewaker ga je naar boven naar de 2e verdieping (geloof ik), even zoeken naar een deur waar bij staat 'Hotel Security'. Hier vind je én shotgun-ammo, én kun je alle metaaldetectors uitzetten. Later kun je dan weer terug naar buiten om je wapens op te halen.
    In de lobby van het hotel is het gewoon rechtdoor de trap op en de deur door om bij het raam te komen. Even wachten tot iedereen weg is en de bartender zich omdraait, koffer uitpakken en snipen maar.

Zo, flinke spoiler, maar wel een leuke manier om wapens binnen te smokkelen :cool:

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    K thx, ga ik ook nog ff proberen alsk m heb uitgespeeld.

Ik had m zo gedaan:

Eerst drop je al je wapens en koffertje. Dan loop je gelijk het hotel binnen en lockpickt de linker deur naast de trap. Moet je wel zorgen dat de bewaker je niet ziet. Daarna ff de agent die in het zwembad loopt een spuitje geven. Dan wurg je je doelwit die in t water drijft en sleept de lichamen in de sauna. Dan moet je ff naar de kamer naast 202, wachten tot de picolo komten dan laat hij zn masterkey in de deur zitten, die moet je pakken en dan wacht je tot de picolo weer weg loopt en ga je naar binnen. Als de picolo niet komt moet je de deur ongezien ff lockpicken. Daarna spring je als de bodyguard op het andere balkon naar binnen loopt naar dat balkon, wurg je de body guard en trek je zijn kleren aan en wurg je doelwit die onder de douche staat. Dan pak je de koffer en ga je naar de Xray room, pakt bom en wegwezen maar.

Maar er zijn nog veel meer manieren. Kzag ook iets van wiskey vergiftigen en iets met een bloemen doos ofzo.

9. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    jaa in die bloemen doos zit een dikke
    shotgun
    maar die assassination kan je veel sneller doen
    je loopt ergens aan de zijkant op die trap en dan pak je je sniffertje uit, je richt waar hun op de gegeven moment langlopen *pang* dood binnen 2 minuten kan je het al haalen

10. BULLETPR00F NL

BULLETPR00F NL Pro

Leuk Bevonden:
    1
    vraagje: hoeveel levels zijn er en is ie snel uit te spelen??

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Er zit een Search This Thread optie in dit forum! ;)

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Is er geen prijsvraag gewees over dit spel bij xboxworld?:confused:
    Of heb ik gewoon niet goed opgelet?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bij de prijsvraag van DTM 2 staat aangegeven dat we nog prijsvragen te goed hebben, maar door dat ze zo druk bezig waren met V3 finetunen ze daar nog geen tijd voor hadden. De DTM 2 prijsvraag hadden we nog tegoed, dus dan zal de Hitman prijsvraag volgende week wel komen! :)

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Damn, heb hem net uitgespeeld. Viel tegen, ik dacht dat ie langer zou zijn...
    Hoewel de replaywaarde bij dit spel behoorlijk hoog ligt (alle levels Silent Assasin zien te halen is me nog niet gelukt), heb ik niet gelijk zin om het spel opnieuw te spelen.
    Toch wel een beetje jammer...

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ga je hem nu de review op xbw er is kopen Rivanov? :)

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de review gelezen en ik ben zeer enthousiast. Maar Darkwing vind 'm vrij snel uit te spelen, wat vind jij daarvan Amarant?

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik moet er wel bij zeggen dat mijn vingers nu wel weer jeuken om alle missies op Silent Assasin uit te spelen, wat me nu bij veel missies nog niet gelukt is (vooral aan het begin, dacht dat Professional het hoogste was :)). Ben ook benieuwd hoe het spel speelt op een hoger moeilijkheidsniveau. Dus het heeft wel een hoge replaywaarde.
    Ga vanavond denk ik maar eens opnieuw beginnen :D

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het einde kwam echt als een totale verrassing voor mij, ik dacht dat ik nog een paar leveltjes te gaan had. Best kort dus inderdaad. Ik vond ook veel levels heel erg lijken op levels uit voorgaande delen(vooral die met die oosterse gangs), ook een beetje jammer.

19. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    dat was ook de bedoeling, in hitman contracts krijg je flashbacks dus ook missies die je al eerder gedaan hebt :)
    contracts is denk ik een 'voorproefje' van hitman 4

20. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in lvl 8 (???) bij dat hotel. Volgens mij zijn er 12 levels, maar alles op SA halen is heel moeilijk. Weet iemand de eisen? Ik weet wel dit:

Geen close encounters (dus dat ze je doorhebben, als je met bijv. fiberwire achter hen staat), geen schoten die geen headshot zijn, geen enemies afmaken. Weet iemand of je wel een onschuldige mag afmaken?

Ik ben nog niet klaar met het hotel, maar dit is hoe ik het heb gedaan:
    Ballers en koffertje voor de eerste metaaldetector weggooien. Dan naar binnen, links naar de afgesloten hotel wing, wachten tot kerel onder de douche gaat. Politiepakje pakken, metaaldetectoren uitzetten, bellboy opzoeken en dan master key uit deur pakken, koffertje ophalen, dan naar de douches links onder de trap gaan (moet deur lockpicken), daar sniper uit koffertje halen en target snipen. Ben nog wel met het 2e target en de bom bezig.

Deel Deze Pagina