Hitman Contracts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ajax, 21 apr 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry voor de late reactie maar het ligt aan de persoon die het speelt. Ik denk niet dat je op een beetje prof wijze alle levels vrij snel kan uitspelen zonder walkthroughs ofzo. En daarna kan je dus nog ff alles op SA halen, wat kloten, andere manieren vinden om missies te completen etc. en daarna zet je m op xbazar :p

2. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eisen voor Silent Assassin: Enemies killed, alerts, innocents killed, close encounters en shots fired moeten opgeteld 2 of minder zijn... dat weet ik tot nu toe, weet het natuurlijk niet zeker.

Edit: Het spel heeft 11 levels. Ik vind het een beetje kort, maar als je alle missies op SA wil halen kun je er best even over doen. Jammer dat ze niet meer werk hebben gemaakt van Asylum Afthermath en Slaying a Dragon, die levels vond ik echt kort. Het is ook makkelijker om SA te halen nu je weet wat de eisen zijn.

Edit 2: Ik heb nu 9 levels op SA, van de 9 die ik gehaald heb. Ben nu met lvl 10 bezig. Het is echt niet moeilijk als je weet wat de eisen zijn. Lvl 7 (in dat hotel) is echt moeilijk om op SA te halen:

Gelijk ballers en het koffertje aan het begin weggooien, die heb je toch niet meer nodig. Dan het hotel in, aan de rechterkant een deur lockpicken, waardoor je op de afgesloten vleugel van het hotel komt. Dan moet je kamer 108 lockpicken, wachten tot de man onder de douche staat en het politiepakje aandoen. Dan nog steeds op de afgesloten vleugel het mes uit de kamer van de moord halen. Daarna terug naar de hoofdingang, naar de rechterkant, een deur lockpicken en bij de douches wachten. Als je op de kaart ziet dat de tandarts naar de sauna gaat, moet je hem achterna gaan. Zorg dat de politieagent je niet volgt. Dan steek je de tandarts neer in de sauna (hij mag je niet ontdekken, want dan heb je een close encounter). Daarna ga je op zoek naar de piccolo die de master key in de deur laat zitten, daarna naar de eerste verdieping aan de rechterkant van de hoofdingang. Dan ga je de kamer binnen die twee kamers rechts van de kamer van het target zit ( :confused: vage zin). Wacht tot de bodyguard op het balkon komt en weer naar binnen gaat, dan ga je naar dat balkon toe, en geef je de bodyguard een spuitje. Je pakt alle spullen op de tafel, neemt de kleren van de bodyguard, pakt de koffer voor de bom en doodt het target op de badkamer met je fiberwire. Dan ga je naar de tweede verdieping aan dezelfde kant, je gaat het dak op en klimt naar binnen aan de andere kant. Je loopt naar de X-ray kamer om de bom op te pakken en gaat weer terug, door het raam naar de derde verdieping aan de andere kant. Je hoeft nu alleen nog maar naar het eindpunt te gaan. Zo heb ik het gedaan....

Dat was een heel verhaal.... weet iemand waar het 'Do not disturb'-sign voor is (wat je op de kamer van een van de targets kan vinden)?

Lvl 9 (Wang Fou Incident) is ook wel moeilijk. Trouwens, Rivanov, hoe plant je die bom in die auto zodat je er 5 vermoordt? Ik wordt altijd ontdekt :confused: En Darkwing hoe plant je de bom in de kamer?

Laatst bewerkt: 9 mei 2004
  3. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    apart, ik ben net begonnen, maar met the meat king, dat level had ik geen enemies, 1 innocent gedood, alleen m'n targets, geen alarmen af laten gaan, en toch had ik geen silent assasin... apart.

4. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ja je hebt geen silent assassin omdat je een innocent gedood hebt, als je een onschuldig persoon nodig hebt voor zijn kleren ofzo moet je
    hem met zo'n spuitje 'verdoven' dat telt namelijk niet als killen :)

5. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, misschien heb je je targets afgemaakt met pistool, waardoor je shots fired en daarbij nog innocent killed hoger zijn 2. Op zich kan je wel een innocent vermoorden en dan nog SA halen. Nadeel van wat toet zei is wel dat als ze weer wakker worden en je geen andere kleren hebt, ze alarm slaan.

6. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    precies! maar ik had 1 innocent gekilled, en 1 shot fired, om die gast dood te maken.. verder had ik m'n targets met een mes afgemaakt, dus dat scheelt. ik had dus twee "minpunten": een voor die innocent, en een voor shots fired, verder niets. ik weet dus niet hoe dat zit met die theorie over dat je er maximaal twee mag hebben... zal het wel weer opnieuw proberen. hoe hebben jullie die dan gedaan, die van the meat king's party?

7. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat mes, kun je dat niet met fiber wire doen? Want als je niet in 1 keer iemand vermoordt, telt het volgens mij als een close encounter. Met fiber wire is hij in ieder geval in 1 keer dood. Hoe ik dat level heb gedaan (SA):

Eerst heb ik de kleren aangetrokken van de slager en mijn ballers weggegooid. Daarna naar de ingang en me laten fouilleren. Naar binnen, naar de keuken en de kip gepakt. Dan naar wat op de map het zuiden is (dus door de feestende mensen). Daar is ergens een trap naar boven. Voor die trap mijn meat hook weggegooid. Bovenaan liet ik me fouilleren en ging ik linksaf. Gewoon die gang volgen totdat je voor de deur naar de laatste ruimte staat. Ik wachtte totdat de guard op het balkon is en pakt het mes links van de tafel. Ik ging via de deur naar de "Meat King" en laat de gordijnen zakken. Even wachten totdat de meisjes weg zijn en dan de meat king vermoorden.

Weer naar beneden, naar het noorden en 1 van de trappen pakken. Dan naar het meisje gaan (als de broer van de meat king erbij staat moet je even wachten) en het murder proof oppakken.

Weer naar beneden, naar de kamer ten noorden van de keuken. Daar kleed je je om (die andere ober mag er niet bij zijn) en haal je een opium pijp op bij de bar. Dan ga je naar 1 van de kamers die het meest zuidelijk liggen (als je target niet in 1 van die kamers ligt moet je even wachten) en ga je naar binnen. Je geeft het target de opium pijp en wacht tot ie slaapt (of wat ie ook doet). Dan bewerk je hem met je meat hook/meat cleaver/kitchen knife totdat hij dood is.

Snel naar je exit point en klaar. Als het goed is heb je alles op 0 (misschien een alarm voor het vinden van de meat king en/of lawyer)

8. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe komt het dat die slager in het begin van het level bij jou geen alarm slaat? die gast is namelijk bewusteloos en komt bij, en gaat lopen schreeuwen dat ik gevaarlijk ben...

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heel simpel:

Je kunt de laadruimte van de vrachtwagen op slot doen. aan de linkerkant van de truck kun je ergens een knop omschakelen zodat de deuren dichtgaan, en de slager opgesloten zit

10. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat nooit gehad :confused: (die gast wordt toch met een meat hook bewerkt? :confused: of is ie nog niet helemaal dood). Misschien ben ik elke keer net te snel ofzo...

11. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me sterk dat je te snel bent, want ik ben elke keer nog maar net binnen als hij alarm slaat. maar goed, die hint van jou, darkwing, gebruik ik wel ff, dan moet het wel makkelijk zijn. als hij dood was ging het ook een stuk makkelijker, maar dan had ik een innocent dood... weg silent assassin titel, snif...
    thanks anyway

12. aTraX

aTraX aTraX

Leuk Bevonden:
    0
    heb deze nu ook thuisliggen vind hemzelf erg goed alleen een beetje hectish als je ontdekt wordt dan lijken opeens bij de enemy's de stoppen zijn doorgeslagen. Ook het lopen in third persron view oogt een beetje zwevend maar verderest dope shit. Het sneaken en knallen doet weer goed aanvoelen net als de hier voor uitgekomen 2 uit de serie.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Amarant en Darkwing, ik krijg 'm volgende week! :D
    Hij is deze week €39,99 bij de Music Store hier in het dorp. (actieprijs) En ik mag 'm volgende week ook nog voor die prijs kopen! _O_

(krijg namelijk m'n vakantiegeld volgende week :cool: )

Dus volgende week tussen m'n eindexamens door lekker Hitman 3 spelen! :9

14. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle levels op SA gehaald. Moet nog een level, maar die kun je niet op SA halen (een schietlevel, net als het laatste level van Hitman 2). Hij is wel een beetje kort, maar de levels die er zijn..

@Solid_Ghost.. ik heb die missies zonder innocent kill gehaald. Bij mij vermoordt hij die gast al in het filmpje, beetje lullig als je daar een innocent kill voor krijgt.

15. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    dan is ie niet dood, maar bewusteloos
    na een tijdje staat ie dan namelijk weer op :)
    ik dacht eerst ook dat ie dan dood is, maar dat is dus niet zo
    je moet gewoon die wagen waar hij in ligt dichtdoen zodat hij niet meer kan ontsnappen als hij weer opstaat

16. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    klopt inderdaad. ik heb ook die wagen gesloten en toen ging het wel goed. nu de rest van het spel nog op SA halen...

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Darkwing en Amarant...

*tromgeroffel

IK HEB 'M!!!! :cool:

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk haha :D Veel plezier :)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Thanks!

Zit nu in level 2 maar damnz, die is pittig! :eek:

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb het spel nu goed kunnen bekijken het is echt geweldig! :D

Maar damnz, whaha wel bloederig. Schiet je iemand neer tegen een muur, dikke splash bloed op de muur! :+

Vooral bij level 2 druipt het bloed van je beeldscherm!

heerlijk! :cool:

Deel Deze Pagina