Lol ja dat is idd echt leuk. Vooral in dat sneeuw level datje iemand naar de plees lokt en dan zon kogel door zn kop kan knallen... dan zie je ook zon mooie vlek
Zit nu in level 3...pff snap niets van dat level! Maar wat ik even wilde weten, hoeveelste level is Rotterdam?
nou... als ik me niet vergis het vijfde en zesde level. maar hang me er niet aan op. Zo lam gedaan, die Nederlandse stemmen.... echt slecht. wel grappig dat ze die poging hebben gewaagd.
Zit in level 4! Level 3 was echt een geweldig level! In welke view spelen jullie het spel? In Third Person View (standaard) of First Person? Ik speel 'm in Third Person, want dan ik tenminste zien wat voor gaaf pak ik telkens aan heb
Third person, meer overzicht, beweegt beter, het is gewoon beter. Alleen als je rambo speelt, is first person handig... en ik speel geen rambo. Ik heb alle levels op SA.
Hmpf, op een of andere manier wordt ik steeds gepakt in deel 2, waarom weet ik niet maar ik heb ze daarna gewoon neergeschoten
deel twee? die snap ik even niet... hoef nog maar vier levels op SA te halen! jaja, dat schietlevel, die laatste, kan die ook op SA gehaald worden? dan moet ik nog wel ff oefenen. en level 3 wil bij mij steeds niet lukken. de hele tijd professional, slaat nergens op. ik krijg een alert als die sub opgeblazen is, dat ze een dode gast hebben gevonden. en een andere keer werden alle alerts (had er zeker 2) weggelaten. bleek ik er uiteindelijk geen te hebben! idioot toch zeker.
Ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken in level 4 : Beldingford Manor. Pff wat een irritant level is dat...iemand tips? En niet aankomen zetten met www.hitmanforum.com want die site ken ik al!
Deze game serie is latijd wel gruwelijk gewwest Ik zoek hitman nu ook dus de nieuwe. Overgings ben ik in hitman 2 bij haytamaro dingest wel moeilijke missie hoor. Maar hitman is gewoon tha bomb
Hitman 2 'k heb geen zin om een nieuwe forum te openen, dus vraag ik het hier, tis wel van een deeltje terug maar dat maakt tog niet uit?? .. Als je Hitman 2 uitspeelt krijg je de credits te zien met een uber mooie kerkmuziek achtergrond...weet iemand wie deze muziek heeft gemaakt en hoe dit nummer heet? Al vast thnx
Ik vind het een vette game ik heb niet echt veel gesneakt maar gewoon met een een ak 67 ofzo in het wilde weg schieten.
op die manier heb ik ook een paar levels uitgespeeld, maar ben daarna niet met het volgende level begonnen voordat ik dat level ook op een profesionele wijze tot een goed einde had gebracht
Dan heb je dus duidelijk het verkeerde spel te pakken. Dit spel is juist bedoeld om te sneaken en inventief en creatief mensen om te leggen, met dom knallen is er dus geen zak aan. Koop dan Unreal Championship ofzo :{
Het is helemaal lache als je in Rotterdam bent. Zit nu in het 2de level in Rotterdam (dat is level 6 geloof ik). Van die Nederlandse stemmen met accent!
ik heb het spel uitgespeeld en ik moet toegeven het is echt een heerlijk spel. je zou het niet zeggen als je je eerste pasjes waagt. daarna gaat er echt een wereld voor je open als je alle verschillende mogelijkheden ziet om je target om te leggen. Het laatste level vond ik alleen echt nergens op slaan. veel te lomp en bijna geen mogelijkheid om ongezien te blijven. nee geef mij dat level in dat grote hotel met dat zwembad maar.