Goed, nu is het wel klaar met deze opmerkingen. Geintje zo nu en dan is wel leuk maar om onder elke post van hem dit neer te zetten wordt wel een beetje triest. Volgende keer trollen levert een ban op. Geldt ook voor @Fiasco
Las net dat als je hem digitaal koopt dat je gebruik kunt maken van smart delivery optie zodat je hem zonder verdere kosten op je Series X kan spelen. Koop je straks de fysieke disc is deze optie er niet en heb je dus eigenlijk alleen de current gen editie te pakken. Beetje raar allemaal. @NLegendkiller , heb ik dat zo goed begrepen?
Toffe engine. En awesome dat je progress uit Hitman 1 en 2 mee naar 3 word genomen. Speel 2 nog steeds om hoop shit te unlocken.
Ik moet 1 nog een keertje ergens heel goedkoop vinden voor de Xbox One. Deel 2 is momenteel goedkoper dan 1. Wil komende maand daarmee beginnen om dan hopelijk gelijk in 3 door te kunnen gaan, want dit ziet er weer geweldig uit.
Een vraag over Hitman 2. Ik heb Hitman 1 destijds digitaal gekocht. Heb nu Hitman 2 op disk. Alleen ik kan de levels van Hitman 2 niet spelen. Wel kan ik alle levels van Hitman 1 downloaden en spelen. Vind het vreemd want als ik de levels van Hitman 2 wil downloaden dan geeft de store aan dat ik de game moet kopen. Terwijl ik de disk heb. Heb de game gewoon geinstalleerd en speel op de xbox one X. Iemand bekend met dit probleem?