1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman III

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 12 jun 2020.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    To carry over Hitman 2 levels to Hitman 3 on PC. You have to repurchase the game. Transferring your copy from Steam to EGS is not an option.


    HITMAN 3 Access Pass on PC
    We’ve done everything possible to make this process smooth and player-friendly. However, due to various circumstances out of our control, we want to acknowledge that the process is different to our initial plans for PC players. We also want to share some of the initiatives we’ve set-up to make sure that PC players the chance to keep enjoying the benefits of the World of Assassination.

    • The HITMAN 1 GOTY Access Pass will be available to claim in the first 10 days after launch for anyone who purchases (or has pre-ordered) any edition of HITMAN 3 on Epic Games Store.
    • Owners of HITMAN 1 on EGS (including all players who claimed it when it was available for free in August) will get a free upgrade to the HITMAN 1 GOTY Access Pass at any time after purchasing HITMAN 3.
    • The HITMAN 2 Standard Access Pass and HITMAN 2 Gold Access Pass will be 80% off for 14 days after the launch of HITMAN 3 on Epic Games Store and will continue to be discounted regularly.
    Our hope is that these initiatives help to ensure all HITMAN 3 PC players can able to enjoy the new game with full access to HITMAN 1 and their progression carried over as a minimum.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2021
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Progression caried over.

    Is dat dan ook mastery levels? Dan word ik wel blij namelijk.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

     
    Nol vindt dit leuk.
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421







    Hoge scores!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit gaat voor gedoe zorgen op de PC, let maar op. Dat loopt nooit lekker tussen de verschillende verkoop outlets (Epic vs Steam). Lijkt mij op de consoles veel beter (lees: eenvoudiger) geregeld?
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is alweer opgelost.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570


    Nice!!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Goede resultaten op alle drie de nieuwe consoles. Series X maakt gebruik van de hoogste resolutie (4K) en heeft zelfs nog grafische ruimte voor iets hogere kwaliteit schaduwen. Verder natuurlijk snelle laadtijden (onder 10 sec).
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2021
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Wat een gedoe allemaal. Dan kan ik mijn progress uit eerdere games niet overzetten, daarna heb ik Hitman 1 opeens niet meer, maar werkt Hitman 2 wel. Voor 30 Euro kan ik acces voor Hitman 1 en 2 binnen hengelen, maar die heb ik eigenlijk al :confused:Uiteindelijk kan ik Hitman 2 en 3 wel opstarten, maar deel 1 blijft een probleem. Nog een keer kopen mag wel.

    Allemaal zeer rommelig. Ik vraag mij af of dit is verzonnen om extra cash binnen te hengelen om of de gamer tegemoet te komen.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2021
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er is nog een issue met Hitman 1 access op de Xbox. Hier wordt aangewerkt .. waarschijnlijk vandaag/morgen een patch
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Oh oké... Prettig om te weten. Had d boel alweer opnieuw geïnstalleerd, maar daar ligt het dus niet aan. Progress inmiddels over kunnen zetten.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Heb 'm ook geïnstalleerd, alle progressie uit Hitman 1 (gelukkig had ik de Legacy pack) en 2 is ook overgezet. Net even snel Sapienza opgestart om te checken hoe de wat oudere levels eruit zien, en dat is echt super! Lekker flaneren met dat glimmende kale koppie in de zon 8)
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had geen probleem met importeren van Hitman 1 en 2. Zaten er gelijk in en speelbaar. Heel vet om het helemaal compleet te hebben, wat een content zeg!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Bij mij werkt het vandaag ook allemaal prima. Maar zeker een hoop content en gaaf om die levels van Hitman 1 zo nog eens te spelen. Levels zien er echt goed uit, belichting is ook sterk verbeterd. En haarscherp allemaal. Top hoor.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2021
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb blijkbaar nooit een account gemaakt, dus mijn progress is niet meegenomen.
    Maar opzich is dat ook niet zo erg, kan ik het allemaal nog een keer doen :D

    Gisteren de eerste 2 missies gedaan, speelt weer erg leuk!
    Zitten nog wel een paar kleine foutjes in (De Private Investigator liep in missie nummer 2 bijvoorbeeld niet naar binnen, maar bleef buiten de deur staan. Terwijl de butler wel met hem aan het praten was). Maar dat komt wel.

    Ik ben iig content en blij dat ik hem gekocht heb. Heel benieuwd naar het einde!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dan kun je toch alsnog ff inloggen in Hitman 1/2 zodat je progress alsnog kan overzetten?
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Toch wel knap tijdens het eerste Corona jaar. Dat laatste jaar van ontwikkeling is vaak het meest cruciale. :eek:_O_
     

Deel Deze Pagina