I know dat dinsdag een normale releasedag is, vond het alleen grappig dat normaal gesproken er een tijd niks uitkomt en dan gelijk een paar dingen op 1 dag. Achja beter alles tegelijkertijd dan niks inderdaad. En @Juunanagou, ik had juist zin om wat biertjes te pakken onder het genot van de zon, maar van dat laatste komt inderdaad niks meer van terecht..
Vond 't wel een leuk level, vooral groot. Zit veel uur in sowieso om alles te checken. Deed me alleen heel erg denken aan A Vintage Year uit Blood Money. Welke plekken zijn er allemaal bekend dat nog gaan komen, alleen Tokyo right?
Marrakesh volgende maand, en later dit jaar nog Amerika, Thailand en Japan. En Sapienza is echt een tof level inderdaad. Compleet anders weer dan Parijs met meer mogelijkheden, verschillende verdiepingen (in een grot etc.), en de sfeer is heerlijk. Leuk ook dat er naast het elimineren van de targets er nog een extra objective bijzit. En inderdaad het level is behoorlijk groot, heb ook even de tijd genomen om gewoon wat rond te lopen in de kerk, mortuarium, de 'pier' etc en nog steeds zijn er gebieden waar ik nog moet komen zoals bijvoorbeeld dat fort waar je leuke dingen kan doen met het antieke kanon.
Deze game kun je dus downloaden in de store, maar dan kan ik alleen episode 1 en 2 spelen? De rest moet nog komen dus? Vage manier van een spel uitbrengen als je het mij vraagt. Is het overigens een aanrader? Edit: Die elusive targets gooien ze er random is dus, maar game je dat weekend niet dan heb je er dus niks aan?
Ik vind het toch wel ideaal dat deze game in episodes wordt uitgebracht. Ik heb episode 1 gekocht en veel plezier mee gehad, maar heb nu even geen zin in hitman. Dat bespaart me wel het bedrag van een fullgame, ik schaf de nieuwe episode pas aan wanneer ik er zin in heb.
Ben je dan achteraf niet veel duurder uit? Geen idee hoeveel episodes er komen en wat ze kosten. Zit er naast de sp story nog meer content in waardoor je langere tijd dit spel kan spelen?
jup verschillende targets enzo en je kan je target op zoveel mogelijk manieren uitschakelen echt prachtig
Framerate en textures zijn stroef so far. Wel grooooooot! Beetje jammer dat niemand Arabisch praat so far...
Merk niet zo veel van die framerate/textures problemen, maar inderdaad een groot level. Sfeertje is wederom top notch. De 'situatie' die gaande is is ook tof, dadelijk maar eens met de opportunities spelen, al een paar interessante tegengekomen. Lijkt wel of het met de episode beter wordt.