1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Hitman

Discussie in 'Games' gestart door AgentSmith, 26 jun 2015.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Koninginnedag? :eek:
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    I know dat dinsdag een normale releasedag is, vond het alleen grappig dat normaal gesproken er een tijd niks uitkomt en dan gelijk een paar dingen op 1 dag. Achja beter alles tegelijkertijd dan niks inderdaad. En @Juunanagou, ik had juist zin om wat biertjes te pakken onder het genot van de zon, maar van dat laatste komt inderdaad niks meer van terecht..
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    owow moet opschieten zie ik wel bijna 26e, moet parijs nogsteeds spelen haha xd
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nieuwe Sapienza Hitman gameplay. Ziet er fantastisch uit!

     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ziet er heel dik uit inderdaad!
     
    AgentSmith vindt dit leuk.
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vond 't wel een leuk level, vooral groot. Zit veel uur in sowieso om alles te checken. Deed me alleen heel erg denken aan A Vintage Year uit Blood Money. Welke plekken zijn er allemaal bekend dat nog gaan komen, alleen Tokyo right?
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Marrakesh volgende maand, en later dit jaar nog Amerika, Thailand en Japan.

    En Sapienza is echt een tof level inderdaad. Compleet anders weer dan Parijs met meer mogelijkheden, verschillende verdiepingen (in een grot etc.), en de sfeer is heerlijk. Leuk ook dat er naast het elimineren van de targets er nog een extra objective bijzit. En inderdaad het level is behoorlijk groot, heb ook even de tijd genomen om gewoon wat rond te lopen in de kerk, mortuarium, de 'pier' etc en nog steeds zijn er gebieden waar ik nog moet komen zoals bijvoorbeeld dat fort waar je leuke dingen kan doen met het antieke kanon.
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Eerste elusive target is er, aleen dit weekend!

     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2016
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    En target is down
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nog niks over nieuwe level?
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nope, niemand wat gehoord, wordt morgen weer een update verwacht met nieuwe info.
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Volgende week wordt de release aangekondigd van episode 3: Marrakesh.
     
  13. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Deze game kun je dus downloaden in de store, maar dan kan ik alleen episode 1 en 2 spelen? De rest moet nog komen dus? Vage manier van een spel uitbrengen als je het mij vraagt.

    Is het overigens een aanrader?

    Edit: Die elusive targets gooien ze er random is dus, maar game je dat weekend niet dan heb je er dus niks aan?
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind het toch wel ideaal dat deze game in episodes wordt uitgebracht. Ik heb episode 1 gekocht en veel plezier mee gehad, maar heb nu even geen zin in hitman. Dat bespaart me wel het bedrag van een fullgame, ik schaf de nieuwe episode pas aan wanneer ik er zin in heb.
     
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ben je dan achteraf niet veel duurder uit? Geen idee hoeveel episodes er komen en wat ze kosten.

    Zit er naast de sp story nog meer content in waardoor je langere tijd dit spel kan spelen?
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    jup verschillende targets enzo en je kan je target op zoveel mogelijk manieren uitschakelen echt prachtig
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    31 mei komt de volgende episode.
     
    AgentSmith en Fiasco vinden dit leuk.
  18. AgentSmith

    AgentSmith Guest

     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Framerate en textures zijn stroef so far. Wel grooooooot! Beetje jammer dat niemand Arabisch praat so far...
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Merk niet zo veel van die framerate/textures problemen, maar inderdaad een groot level. Sfeertje is wederom top notch. De 'situatie' die gaande is is ook tof, dadelijk maar eens met de opportunities spelen, al een paar interessante tegengekomen. Lijkt wel of het met de episode beter wordt. :)
     

Deel Deze Pagina