6 campaign missies.. Oke dan. Ervan uitgaande dat die missie van Parijs die ze steeds laten zien 1 campaign missie is, vind ik dit wel raar. Tuurlijk is er een Contracts mode met blabla targets, maar vind maar 6 campaign missies wel tegenvallen.
Je kunt de missie wel op super veel manieren doen, maar inderdaad. Ik vraag me ook af hoe het precies gast werken. We krijgen dus meerdere missies in Parijs bijvoorbeeld, maar wordt er dan gebruik gemaakt van dezelfde map als de Showstopper fashion show missie of krijgen we een ander gebied? Want als missie 1 die fashion show is bijvoorbeeld, dan speelt een andere Parijs missie zich toch hopelijk niet af in exact hetzelfde gebied. Beetje onduidelijk vind ik nog.
Dit weekeind een nieuwe trailer die o.a betrekking zal hebben met de komende beta op PS4. Waarschijnlijk wordt die getoond tijdens het PlayStation event komende zaterdag in San Fransisco.
Play the beginning. The HITMAN Beta is set twenty years in the past at a top-secret ICA recruitment and training facility. This extremely unique mission revolves around how Agent 47 was recruited into the ICA and shows the first time that 47 meets his long-time handler, Diana Burnwood. The HITMAN Beta is available on February 12th for PlayStation 4 and PC a week later on February 19th. Pre-order the game to guarantee access.
New Hitman game is now episodic, disc version to ship at the end of 2016 Nou die haal ik dus pas einde van het jaar.
Hitman Collectors Edition aangekondigd. $140,- http://www.amazon.com/Hitman-Collec...884&sr=1-1&keywords=hitman collectors edition
Was niet naar jou gericht, maar meer naar hun PR. Op de vorige pagina staat geloof ik een pic van hun plan voor de game en daar werd zoiets gezegd dacht ik.
Nee. Je kocht de volle game en die werd met content aangevuld. Maar er zou vanaf het begin wel genoeg content zijn voor 60,-. Blijkbaar niet
Was hij ervoor niet al te pre-orderen? Gelukkig dat ik dan nog geen volle pot heb neergelegd. Kijk wel uit dat deze game in deze vorm, maar vind het bizar dat zo een game zo kort voor de release nog zo drastisch kan gewijzigd worden. Dit lijkt mij niet echt positief uit te draaien...
Ik heb nog nooit een Hitman game gespeeld, maar die Sapienza trailer vind ik wel heel dik, dus het heeft mn interesse wel getrokken.. Wat voor soort game kan ik verwachten? Waar kan ik het mee vergelijken?