Veel plezier met je Xbox, ik hoop dat je nog menigmaal tot in de vroege uurtjes bezig bent..... offtopic: Hoe kun je dan precies zien hoe je Xbox heet. Ik heb wel es gezocht in HALO multiplayer maar ik kon het niet vinden. Volgens mij kijk ik er overheen of zo...
Bij halo multiplayer kun je dat zien. De naam die je bij DOA3 geeft bij time attack volgensmij wordt je xbox naam. Mijn xbox heeft al vaak GREENSKiN geheten van mijn buurjongen... Maar bij mp halo kun je dat zien bij het laatste schermpje dat je een overzichtje ziet wat je nou precies gekozen hebt enzo, en dat je de game kunt delayen enz.
Hmm...morgen effe PGR kopen heb ik wel zin in....en volgende week krijg ik Rallisport omdat Free record shop hem niet had...gingen ze hem voor me bestellen Ik ga me Sony nog eens laten repareren want het beeld is echt kut...ik kan er echt geen Halo op spelen...nou effe laten maken dan
Ik weet niet waar je woont, maar bij ons bellen ze gewoon ff een paar andere FRSén tot ze er eentje gevonden hebben. Kun je hem daar ophalen. Maar ja, als er bij jou in de buurt maar eentje is...
oke oke hierbij feliciteer ik indereen die een xbox heeft, gaat kopen, wil kopen, hoopt te kunnen kopen, wil krijgen, hoopt te krijgen, eist te krijgen, probeert ervoor te zorgen dat ie hem krijgt, huurt, leent, steelt, jat, gapt ,leased of hoopt dat ie op een dag in je kamer staat d.m.v. een ooievaar sjemig wat een offtopic gelul zeg met dit soort draden...