hoe amerika over NL denkt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door thabo, 7 jan 2005.

1. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    klik

wat vinde jullie van dit filmpje?

zelf vind ik het grappig, we zouden zelfs banden met osma bin laden hebben :confused:

2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja,,, Zondebok. Wat maakt het uit. Het heeft verder weinig tot geen invloed op iets.

3. Don Pasta

Don Pasta New Member

Leuk Bevonden:
    0
    typisch weer de VS
    andere landen afzeiken op wat ze doen, maar zelf om de meest domme redenen oorlog voeren en mensen voor de rechter slepen, om maar een paar voorbeelden te geven
    banden met osama bin laden? dat is wel idiootste wat je kan zeggen! we zitten ten slotte bij de navo!
    en ik kan nou ook niet bepaald zeggen dat ze in de vs wel normen en waarden hebben...

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Triest. Media kan zo soms zo waardeloos zijn. De een verzind nog meer onzin dan de ander. Begint 'ie ook ineens over Nazi's en Anne Frank. Tja, ze moeten toch ergens de buis mee vullen. Nu doen ze net of ze zelf geweldig zijn, terwijl er daar jaarlijks duizenden doden door geweld vallen. Beetje schuld afschruiven en doen of ze zelf alles zijn, zo is Amerika wel. Maar ach, welk land is nou perfect. Elk land heeft zo zijn voor- en nadelen.

5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Whaha, oh oh oh. Dat Amerika toch he. Dan zullen wij is alle nadelen van hun land op een rijtje zetten. Om te beginnen met Bush en zijn prive-oorlogje.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is diezelfde vent die gasten in zijn programma uitscheld, dat was een keer te zien op tv met de verkiezing, de democraten hebben michael moore en de republikijnen hebben die Fox

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, als wij over amerika ook zo moeten doen zijn we nog wel bezig.

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ja hier was al een topic over. Die lui moeten hun kop uit hun reet halen en hun eigen problemen oplossen. Zie hier het voorbeeld van hoe de media te werk gaat! Populistisch gebrabbel om de massa aan zich te binden. Stelletje hypocrieten.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dit echt ronduit belachelijk! Wat denkt die nieuwszender wel? :confused: Nieuws moet toch geen aandachtstrekkerij worden? Ik vind het echt zwak om een land zwart te maken met een verhaal dat van geen kant klopt. En wat hij zei over de nazi's en Anne Frank vind ik niet kunnen.
    Amerika is en blijft een gek land...

10. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    maar fox was toch ook de zender die in 2000 bush tot presitent uit hadde geroepen terwijl de andere zenders goore aanweze als president?

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    wat een stelletje klootzakken. Alsof ze zelf zo perfect zijn. Ze schilderen Nederlanders ook nog eens af als een stelletje blowende hoerenlopers. Preuts volk :mad:

12. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Fox is een schaamteloze kutzender. Dat weet elke weldenkende amerikaan trouwens, maar die blijken bijna niet meer te bestaan (zie verkiezing Bush). En het feit dat Fox behalve dat het überhaupt bestaat ook nog de grootste landelijke zender is bevestigd dat ook.

Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    je zou voor de gein is na moet gaan hoe Nederland over Amerika denkt... Ik heb al jaren niemand een goed woordje over Amerika horen zeggen. Op een enkele vakantie na dan.

die lui moeten zich eerst maar eens op hun eigen land concentreren. |:-

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En doen of het hier normaal is dat ze drugs gebruiken en coffeeshops hebben.
    Nee hoor, ze hebben daar echt geen drugsdealers (proest).

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag het afgelopen week bij RTL Boulevard, ghehe... lang leve de media :{

In Nederland:

- "kan men overal dope kopen en roken"
    - "barst het van de hoeren overal achter de ramen (ieuw prOn, hebben we niet in de States gelukkig :confused:)"
    - "vermoorden van baby`s in Groningen"
    - "voedingsbodem voor terroristen e.d"

Jaja, gelukkig nemen we allemaal Amerika als ons grote voorbeeld van hoe het wel zou moeten... Daar hebben ze immers geen drugs, hoeren, terroristen, criminelen etc...

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    om nog maar te zwijgen over de doodstraf, volgens mij heeft geen enkel ontwikkeld land nog de doodstraf, maar amerika (als 'meest'ontwikkeld land) heeft m nog wel

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    De baas van Fox is Bush zijn neef of broer.

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    jah en ze komen wel allemaal hier naar toe om te blowen en op de wallen rondhangen stelletje kansloze.

20. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    na dat filmpje te hebben gezien moest ik echt lachen. hun doen niks fout en alle andere landen wel.

Deel Deze Pagina