1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe belangrijk is Live?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grolsch, 7 feb 2005.

  1. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog nooit online geweest met me xbox dus weet geeneens wat ik mis.
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds ik het heb speel ik alleen maar live...

    tis gewoon veel cooler met een paar vrienden samen spelen... en ik koop dus ook alleen nog maar spellen waar een live multiplayer feature in zit...
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Neeeeeeee, wie moet ik dan afknallen van de crew :'-(?
    *snikt



    Voor mij is Live het enige dat echt boeit; simpelweg omdat de meeste SP te makkelijk zijn. Op Live zijn veel goede spelers, waar je dus een lekker potje tegen kan spelen. Foutjes van de tegenstander geven je een kans om te winnen, een AI "weet" wat je doet; en dat is jammer.
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb van de week m'n Xbox verkocht en Final Fantasy VII weer in m'n PS2 gedaan.
    Need I say more? :cool:
     
  5. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is zeker wel een leuke ervaring.
    Nu moet ik er bij zeggen dat ik niet super veel xbox, maar als ik het doe speel ik of met een paar vrienden of over live.
    Een single player kan me niet veel boeien, coöp wel weer dan, halo _O_ , niet halo2 die coöp zuigt
    (niet de coöp maar de levels zijn niet leuk, bij halo1 speelden we sommige levels wel 100X, zie ik me nu niet meer doen)
    KOTOR, Fable en dat soort spellen dan wel weer, maar dan moet je keuzes maken, das lastig met z'n tweeën.
    Halo2 over live is wel leuk, gewoon een beetje ouwe hoeren met die lui daar en het teamwork (als dat er is) natuurlijk :).
    Ben blij dat ik nu live heb, wil het niet meer kwijt O-)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik gebruik live alleen voor halo 2 en Mech Assualt 2 en voor games content.
    Maar ik vind live erg belangrijk.
    Tegenwoordig gaan alle games online en er zitten toch een paar tussen die erg goed zijn.
     
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    De spellen die ik nog het meeste speel zijn de multiplayer games en dan vooral de live games. Ik kan me geen xbox inbeelden zonder live :).
     
  8. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel best vaak een potje PES 4 tegen XxChandleRxX, verder eigenlijk bijna niet... Het is dan wel gelijk 1 van de weinige spellen die ik speel, jammer van de lag maar blijft toch ontiegelijk vet :) Kan niet wachten op deel 5 met fatsoenlijke online mogelijkheden :p
     
  9. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    ik speel eigelijk alleen op live. alleen bij halo 2 en CoD heb ik sigleplayer gedaan. omdat halo moet je bij het verhaal blijven anders snap je het niet:p:p en CoD omdat ik van WO 2 hou.

    en online kan je gewoon contact hebben met de hele werled das tog vet lagge. en nog goed voor je engels ook:)
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf geen live, en ik heb dus ook nog nooit op live gaspeeld maar, ik heb wel XBConnect en dat gebruik ik echt supervaak.
    misschien is het een beetje raar maar ik heb Halo2 nog niet eens uitgespeeld omdat ik gewoon alleen maar online speel!
    online opties zijn dus best belangrijk in een game
     
  11. Bokje

    Bokje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen xbox live en zal het ook niet krijgen.
    Ik vind dus de live opties niet belangrijk, multiplayer wel.
    Game makers concentreren zich steeds meer op live, en steeds minder op de singleplayer.
    Heel erg jammer, zeker als je denkt dat misschien net 20 % xbox live dit heeft.
    ( ik wil hier niemand mee voor zijn hoofd stoten maar dat vind ik) _0/
     
  12. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik pleit voor betere singleplayer-games. :mad:
     
  13. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de single player het belangrijkst, maar bij sommige spellen vind ik Live ook best belangrijk.
    Halo 2 is veel leuker met xbox live dan zonder.
    ik speel maar een paar spellen op xbox live.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Live is voor mij niet belangrijk. Enige game waar ik behoefte aan heb om hem online te spelen is Halo2 en dat doe ik dan wel over XBC. Voor de rest houd ik het lekker bij de single player.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een ander forum *kuchziesignkuch* ook al zo'n thread begonnen een tijd terug.
    Ik speel zelf ook erg veel op Live, maar dat zal vooral komen doordat ik niet zoveel verschillende games koop. Dan is Live ideaal om toch uren ermee bezig te zijn. Halo 2 is gewoon erg leuk om te spelen met een groep vrienden. Maar zodra er weer een goede singleplayer game aankomt leg ik Live aan de kant. Al zal ik tussendoor zeker blijven spelen. Het is een beetje een verplichting als je in een clan zit en veel mensen kent die van jou verwachten dat je er af en toe bent. Ik zeg wel verplichting, maar ik speel echt voor de lol. Het is bijna standaard voor mij om vanaf een uur of 8/9 online te zijn. Dan zijn de meeste bekenden er ook. Voor die tijd speel ik wat singleplayer als ik nog wat heb liggen.
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb geen live en het interesseert me geen moer. Ik speel voornamelijk de SP en vind het dan ook doodzonde dat bepaalde games pas goed zijn voor op live.
     
  17. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is voor mij de grote kracht van de xbox. Alleen spelen is niet leuk meer als je eenmaal multiplayer gewend bent. Als ik op mijn livegames uitgekeken ben en er zijn geen goede nieuwe livegames, val ik altijd weer terug op Starcraft op de PC..
    Gewoon lekker gamen tegen andere is gewoon veeeeeeel toffer.
    live is dan ook HEEL belangrijk
     
  18. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is zeker een hele leuke toevoeging, maar ook weer niet superbelangrijk. Een game moet in de singleplayer boeiend zijn, dat is het belangrijkste maar als het Live speelbaar is én ook nog enigzins leuk is dat helemaal mooi meegenomen. Ik heb weliswaar nog niet zo heel lang Live (Sinds 9 november vorig jaar) maar vind het og steeds leuk om erop te spelen. Vooral Halo 2, PES 4 en Outlaw Golf 2 zijn best lachen op Live.
     
  19. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is leve van geen enkel belang. Singlepayer vind ik een stuk leuker en als ik zonodig multiplayer wil spelen, doe ik dat wel met vrienden op de bank. Daar heb ik geen live voor nodig.
     
  20. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan je dus niet met elkaar vergelijken...
     

Deel Deze Pagina