1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe belangrijk is Live?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grolsch, 7 feb 2005.

1. Grolsch

Grolsch Bierrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, er zit toch een zekere kern van waarheid in. Ik speel ook veel liever met een stel maten met 4/3/2 controllers, dan dat ik online tegen wildvreemde mensen knok. Ik vind 't ook veel leuker om werkelijk te zíen hoe je maten reageren als je ze 0wned in een potje Halo, of iets dergelijks. :)

2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat jij dan maten hebt die allemaal ook redelijk ervaren zijn in gamen. Op 2 na komen de meeste bij mij niet verder dan af en toe een keer een game op de pc. Het verschil is zo groot dat het altijd dezelfde zijn die winnen en verliezen.
    Maar het klopt wel dat een LANparty erg gezellig is met een groep vrienden, ook al zijn de games meestal niet zo spannend als op Live.

3. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook vaak zat met vrienden op de bank.. wat is "live is voor mensen die willen multiplayen maar geen vrienden hebben" nou weer voor een opmerking.. Zit helemaal niks geen kern van waarheid in en draagt al helemaal niets bij.

Ik speel ook liever met vrienden dan met onbekenden, ook op live. Hoe relaxed is het als je met 3-4 vrienden tegen 4 onbekende gaat gamen? Dat is dus echt heeeel anders dan met wat vrienden thuis op de bank gamen. Als we gaan gamen bij iemand thuis spelen we spellen als PES4, Mashed, Top spin en Kung Fu Chaos.. geweldig, maar totaal niet te vergelijken met live gamen....
    En ook heb je niet altijd zin om volk over de vloer te krijgen die je laatste flesjes bier wegdrinken, blijven plakken en herry schoppen 8)

en ook dat is inderdaad een hele nieuwe beleving.. de spanning die live toevoegt aan games zoals ghost recon 2.. Je beleefd de games vele vele malen intenser op live dan multiplay met je vrienden...

Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het wel met die maat van je eens. Nou ben ik niet "verslaafd" (hij waarschijnlijk ook niet), maar als ik speel op de xbox, dan is het per definitie online. Single player spellen kunnen mij ook over het algemeen niet boeien. Er zijn uitzonderingen, zoals idd Chronicles of Riddick, Halo 1 en 2.

Maar bijvoorbeeld een potje PES offline vind ik niet leuk. Gewoon het feit dat je tegen een computer speelt.

Op live is tegen vreemden spelen in bepaalde spellen ook niet leuk, maar daar heb je toch een friendslist voor? Ik speel nagenoeg altijd met dezelfde mensen. Dat zijn het geen vreemden meer en is het altijd gezellig.

Ik baseer mijn keuze voor de volgende console voornamelijk op de online mogelijkheden. Ik verwacht dus ook dat ik gewoon weer bij de xbox uit kom.

Voor mij is Live dus ook heel belangrijk.

5. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha lol :+ :+

6. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    online play is leuk en aardig, maar er is nog geen onlinegame gekomen die qua kwaliteit beter is dan singleplayergames netals halo 1, metroid prime series,zelda en GTA San An.
    reden: omdat ontwikkelaars weten dat op den duur gamers de verhaallijn toch niet volgen.

7. het is een leuk extraatje... meer niet

BTW weet iemand of je 1 keer betaald voor DC (content) of moet je dan opnieuw betalen als je het weer wilt downloaden?

(me neefje heeft me PGR 2 content gewist namelijk)

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm .. En als je nou eens kijkt naar bijvoorbeeld Rainbow Six Black Arrow ... Zonder Live mis je meer dan 50 % van wat je allemaal met de game kan !

Zelfde geldt voor Halo² ... je kan een stuk of 13 missies uitspelen, en dan ben je klaar ... Maar met Live kan telkens weer opnieuw proberen het tegen elkaar op te nemen.

Dus ik vind Live eigenlijk, na de controler, het belangrijkte :cool:

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik live! zou hebben zou ik m'n vrienden niet uitnodigen om te komen liven. (Op een na dan) Ze kunnen er geen zak van en dan gaan m'n vriend z'n stats weer omlaag. Zij kunnen er niks van en worden daarom ook steeds afgemaakt. Dus gaat het vervelen en gaan ze de hele tijd suicide doen. Of maken ze teammaten af. Een vriend van mij heeft live!. Hij is dan nog de enige die het kan. En z'n broertje dan. Maar dan schaam ik me echt dat m'n vriend dan ons team in de steek laat. Echt lullig. Ze snappen gewoon niet hoe belangrijk live! is.

10. daar heb je een punt idd :) (ik heb ook pas live!, misschien moet ik het nog leren te waarderen) maar kun je me vraag die eronder staat ook beantwoorden O-)

edit: thx totalsolo

Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2005
  11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad opnieuw betalen.
    Mijn eerste xbox was kapot gegaan, met een paar downloads.
    Op mijn nieuwe xbox had ik die weer opnieuw gedownload en ik moest ze dus ook voor de tweede keer betalen.

12. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Live kan een hele leuke aanvulling zijn, het moet echter geen verplichting worden voor een leuk spel.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb geen L!VE. Voor kort dacht ik het niet echt nodig te hebben. Maar toen ik Halo2-multiplayer bekeek....Damn. Dat zou echt gruwlijk zijn met live...

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Eens kijken wanneer mijn Live account afloopt, als dat te zien is bij settings. Ga in ieder geval niet voor een verlenging.
    Shit, kan het pas bekijken als mijn Xbox weer in elkaar en aangesloten is. :)

15. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Tja hoe belangrijk is live voor mij?(maak je geen zorgen, het is een retorische vraag ;) ). Het multiplayer aspect van gamen vind ik altijd wel heel leuk, gewoon met vrienden op de 'bank' gamen en ook de onderlinge competitie en spanning die dat met zich mee brengt is altijd heel fijn. Voor mij is live toch vooral om mijn skills met andere te meten en te verbeteren. Ik heb nu voor de tweede keer een abbonement voor xbox live gehaald, van de eerste heb ik eigenlijk amper gebruik gemaakt, enkel wat Rainbow six 3, Unreal Championship en Mechassault online gespeeld. Al konden die games me online niet echt lang boeien. Halo 2 daarentegen is de live game waar ik op gewacht heb en die ik nog steeds regelmatig speel. Vroeger vond ik het aanbod van live games die mij aanspraken een beetje matig, maar met Halo 2 ben ik nu toch wel vaak online te vinden.
    Ik zou niet kunnen kiezen wat ik leuker vind, multiplayer of singleplayer. Van een heerlijke singleplayer ervaring als Chronicles of Riddick bijvoorbeeld hou ik ook. Maar ik denk toch dat live gamen bij mij op de laatste plaats komt, in verhouding tot de singleplayer en multiplayen op de 'bank'.
    Online gamen is dus niet zo heel belangrijk voor mij. Ik koop er geen games niet voor, om het zo maar te zeggen.

16. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten ervoor zorgen dat je niet alleen met creditcard kan betalen.
    Ook moet offline net zo goed zijn als online, maar online daar leer je meer van. Meer tegenstand, dat mis ik. Maar ja, CC nr opgeven voor een proefabo???? Dat nooit, je moet pas je gegevens geven NA het verstrijken van de PROEF. Het heet toch niet voor niets PROEF? Als de proef is afgelopen mogen ze pas je gegevens vragen indien je wilt verlengen.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het ook jongen! Live! is gewoon te gek. De eerste keer dat ik Live! deed speelde ik gelijk Halo2. Dat was echt een mooi moment uit m'n leven.

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Live vind ik niet zo belangrijk. Het zou geinig zijn om het zelf te hebben, maar ik zie het als een extra en een extra heb je niet persé nodig. Het is dus niet belangrijk voor mij.

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. :cool:

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je eenmaal live hebt en je hebt een paar dagen een te gekke game gespeeld dan kan je niet zonder. ;)

Deel Deze Pagina