1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe belangrijk is Live?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grolsch, 7 feb 2005.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat geloof ik graag maar momenteel heb ik er nog geen behoefte aan. :)
     
  2. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook. K vermaak me nog genoeg zonder live, daarom zal het me een ruk wezen dat ik geen live heb :)
     
  3. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin live nie egt super belangrijk single player is ook leuk dus live is alleen maar iets extra's
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het eigenlijk dat als je live! hebt dat je altijd wel lekker kan spelen. Heel de tijd in je eentje wat racen of schieten etc. word wel saai. Ik vind live! echt super vet.
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk alleen maar live, met uitzondering van Gta-games!
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ach ik doe eigenlijk helemaal nooit meer iets met L!ve dus ik denk dat ik het niet verleng, Ben nu veel meer geinterresserd in MMORPG's zoals World of Warcraft :D Denk trouwens ook niet dak mn xbox nog lang hou want ik doe er gewoon niks meer mee.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou vet zijn als er live! in San Andreas zat ja. Dan zou dat vet lullig zijn tegeover de PS2 gamers. Die hadden het spel tenslotte eerder.
     
  8. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ongeveer 2 jaar Live! hier in huis gehad,en het eerste jaar speelde ik echt vollop veel.Het was altijd lache,gieren en brullen online.

    Nu echter,na de geboorte van mn dochtertje alweer bijna een jaar geleden,speel ik maar heel zelden op Live!
    Ik heb er totaal geen tijd meer voor,maar ook de echte online ervaring is gewoon een beetje pleite.
    (Denk aan het begin van RTCW online en je weet wat ik bedoel :p

    Ik heb vorige week dan maar ook Live opgezegt,en weer wat leuke offline games bij elkaar gezocht.
    Iets wat me tot nu toe weer goed bevalt,lekker relax zonder dat gezeur aan je hoofd van wie er beter is,wie wie nou precies owned enzo.

    Conclusie:Live! was het eerste jaar helemaal geweldig,maar ik ben er nu toch wel op uitgekeken. Voor Content Download gebruik ik gewoon steeds die trail kaartjes dus ik mis niks:)

    Angelo--->Weirdo NL ---->DutchWeirdo
     
  9. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    omdat ik slechte cijfers had mocht ik 2 maanden niet op xbox live ... :mad: mag weer vanaf 1 april.... en in de tijd dat ik niet heb gespeeld ben ik erachter gekomen dat het gewoon focking verslavend is en dat als je eenmaal bent begonnen niet meer zonder kan, maar ja.... ga proberen iets rustigger aan te doen voortaan
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer ook zo'n probleem mutantemile... Ik wil live! maar doe het toch maar niet omdat ik al 'niet te beste cijfers' haal. En zoals je zegt, live! is verslavend dus gaan m'n cijfers er alleen maar van achteruit omdat ik er dan niet maar vanaf kom.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ik ben vandaag gekickt verdomme morgen xbox nl bellen
     

Deel Deze Pagina