1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

hoe blokkeer je je account?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maddmonkey, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat hoeven geen gehackte accounts te zijn.. vaak zijn dat accounts met punten opgewaardeerd met gestolen credit cards.. zo probeerde iemand me ook een psn account aan te smeren

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup, dat soort accounts heb je ook. Dat zijn dan aangemaakte accounts, waar men geld op dumpt met (gehackte) creditcards. Komt dus op hetzelfde neer, maar zijn wel twee 'soorten' ja. Maarja, dat is allemaal één pot nat en schandalig dat het eigenlijk al mogelijk is en niet of nauwelijks gestopt wordt door Microsoft.. en dan 'Worst Company Of The Year' EA lekker helpt.

en ja, ik weet dat het niet mag. Maar als iedereen (ander forum) het deed, het niet bestraft wordt en je dus heel goedkoop veel kan krijgen. Tja, dan doe ik dat ook. Noem me 'zwak', ik noem het slim.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kan wel mooi verkondigen hier dat je ook aan die shit hebt gedaan en het proberen goed te praten, dude het blijft fucking triest, simpel zat.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan alsnog is het allemaal duister spel. Je bent gewoon.een.knuppel als je daarin meegaat.

Maar rare bestanden als free ms. Points heb ik nooit aangeklikt dus mss een onbeveiligde server? Ach zolang mijn wachtwoord zo veilig is dat ik het zelf niet eens weet, kan er weinig.fout gaan lijkt mij.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het toch vreemd dat MS die shit nog niet heeft gefixt.. Dit is al sinds FIFA's release

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Slim :emo: donderstraal toch een.eind weg met je gelul. Triest gedrag en dat zal het verdomme ook blijven ook. Beetje bij anderen wegjatten omdat je zelf te arm bent om ms Points te kopen.

Dit topic was alleen bedoelt om info te winnen over hoe ik hier mee kon omgaan en die is er nu al. Dus wat mij betreft slotje.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Correctie: Deze shit is er al sinds de release van de Xbox 2 december 2005. MS heeft een gare software/hardware fout gemaakt waardoor o.a ook het cheaten mogelijk en heel makkelijk werd.

@ Maddmonkey: Ik had dat even anders moeten formuleren. Bovenstaande verklaard misschien iets, want dit ken ik uit de tijd dat ik nog cheatte. Op de site waar wij kwamen, bestaat niet meer ivm MS ban, stonden complete guides over het hoe en wat.

Er stond zelfs een klein verhaal over hoe dit mogelijk werd gemaakt. MS heeft in het prille begin van de Xbox ook toegegeven dat het fouten van hun kant waren, maar dat werd min of meer in de doofpot gestopt omdat toen de Xbox en massaal naar de klote gingen. Daarna is het gewoon genegeerd tot MS tools kreeg om hackers, cheaters en andere louse figuren aan te pakken. Ze zijn in Amerika ook gewaarschuwd als ik me niet vergis.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Al laatste paar jaar gaat dit rond, maar ook al zonder FIFA.

Als je gewoon altijd controleert bij inlog-sites heb je al 80% minder kans, omdat phishing gewoon vaak voorkomt. Dus doe dat ;).

9. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Slim hoor diefstal of heling mijn beste. Waarom zou je uberhaupt nog dingen in de winkel kopen als je gejatte waar kan krijgen waar anderen voor betalen.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nou Siemenn, bedankt voor je bekentenis. Hoop dat MS er iets mee doet. :)

En dan sluit ik bij deze het topic. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina