hallo ik zou graag mijn xbox 360 uitbouwen weet er niemand tips en zo en site wat je alemaal mag doen en niet doen
foutje, Ik d8 dat je het over casemodden had. Omg je hebt het over casemodden tha sven je verpest alles WHaha sorry maar hier is er een vette thread over http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81184 K weet zeker dat je daar je info vandaan kan halen.
Ombouwen is illegaal en daarom word er hier niet over gepraat op dit forum. /edit sry verkeerd gelezen..
Deze thread, daar moet je zijn cedricgl. Daar staat alles in wat je nodig hebt en daar zitten onze "experts". Alles wat over casemodden gaat, wordt behandelt in dat topic. En dan doen we andere topics op slot, zo ook deze, vragen moet je in dit topic stellen. *closed
voor een antwoord kun je het beste eens de thread van dynamike doorlezen. Deze is hier te vinden. In deze thread wordt het casemodden (het "tunen" en mooi maken van consoles) uitvoerig besproken. De gasten die daar komen hebben veel verstand van zaken, dus voor advies kan je daar altijd terecht. dan gooi ik dit draadje dicht /edit: NJARG! ik ben ook altijd te laat