1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, er worden nu appels met peren vergeleken. Er is op dit moment geen free roam spel die het tegen GTA op kan nemen (misschien Mafia maar die is al wat ouder).
     
  2. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    bovendien kunnen er ook weinig spellen op tegen de sfeer die in de gta games zitten.
    vind ik
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Er stond duidelijk één van de beste gamez, dus er stond niet dat GTA SA beter is dan één of meerdere spellen die jezelf opnoemt.

    Volgens mij had je beter zelf eerst goed kunnen lezen en dan had jij ook geen fout gemaakt. Kortom iedereen maakt fouten en logisch dat we hier allemaal onze eigen mening ventileren!! :)

    Maarre, veelbelangrijker: Hij komt, hij komt, hij komt dat goede goede spel!!


    ps. Speciaal voor "music_maniac196": Enkel mij mening natuurlijk, hè! ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra GTA SA uitkomt op de XBOX, heb ik hem in mijn bezit. Damn wat kijk ik uit naar dit spel...
     
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor de ingang van de winkel slapen 8)




    ...j/k

    Ik koop 'm iig wel meteen alsie uit is.
     
  6. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind maar niks aan de GTA series, veel te overhyped.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En de geweldige humor:D. OMG wat lach ik me soms rot.
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ieder zijn smaak. Maar ik denk niet dat het de Hype is die ervoor zorgt dat veel mensen hem spelen, maar het feit dat je een bad boy kunt zijn. In GTA heb je immens veel vrijheid om te gaan en staan waar je wilt en mensen neer te kunnen schieten wanneer je wilt. Het zijn de sfeer en mogelijkheden die dit spel groots maken, niet de Hype.
     
  9. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze in ieder geval niet overhyped... Ik bedoel, ik heb wel eens iets over SA gelezen en wat screens, maar nooit echt veel erover gehoord...
     
  10. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het echt tof dat ie naar de Xbox komt. Ik hoop wel dat ze explosies bij auto's mooi maken, want nu vind ik dat ruk. En ik vond dat je ook niet al te ver kon kijken, 100 meter vantevoren doemt er dan ineens een wolkenkrabber op ofzo. (dit was in de promotiefilpmjes)
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    eigenlijk had ik overrated moeten zeggen. Heb san andreas niet gespeeld, maar wel gta3 en vice city. De sfeer en feel van de games spraken me persoonlijk niet aan. De motivatie om de missies te spelen ontbreekte bij mij compleet. En de personages en verhaal waren in mijn ogen heel oppervlakkig. De vrijheid die je kreeg was wel vermakelijk, zonder doel de stad verkennen en auto's jatten was leuk maar na een tijdje werd het eentonig, en zoals eerder gezegd werd ik niet gemotiveerd om de missies te spelen, dan houd het voor mij wel op.
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    De personages van GTA 3 waren inderdaad eentonig, maar in Vice City waren ze dat niet. In GTA 3 was Tommy een iemand die nooit iets zei. Dat maakte de personages idd eentonig, maar in Vice City waren ze juist vaak grappig.

    Ik kijk heel erg uit naar San Andreas. Het wachten op de xbox versie is zeker waard. Vooral om te bedenken dat ze een goede poort gaan maken met betere(ten minste, dat hoop ik) framerate, minder pop-up en betere controlls :9
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom betere controlls? Ik vind ze lekke zo hoor... En de Jukebox-functie moet er natuurlijk in komen.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto-aim werkte niet echt. Als je richtte dan mikte je op iemand anders, terwijl zelf richten behoorlijk langzaam gaat. En ja, er moet een custom soundtrack in. Maar die zat al bij GTA double pack meende ik.
     
  15. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    heb em allang vierkant uitgespeeld :D dik 100 uur er in zitten :D

    haha! lang leven mijn ps2tje puur voor GTA en MGS :p
     
  16. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ze moeten nou gewoon met een goede camera komen. Dat was het enige mindere.
     
  17. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    10 JuNi _0/
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hij had dat gepost toen het nog niet zeker was _0/
     
  19. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er heel erg zeker van--> bron . ;)
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mjah, daar waren wij dus ook allang achter. Het stond namelijk een dag eerder dan dat bericht van jou hier al op de frontpage --> klik ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina