1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb GTA Vice City op PC wel redelijk gespeeld. Ook de xbox versie ben ik mee begonnen maar ik vind dat meer een game om zo af en toe je frustraties eruit te gooien. Denk dat ik hem er toch maar bij doe. Elke keer is er wel iets leuks vernieuwends.
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA koop je denk ik ook meer om gewoon even te de straat onveilig te maken en lekker door de bergen cruisen op je BMX. Ik zou dat spel niet kopen voor de missies en verhaallijn, want daar besteed ik meestal toch weinig tijd aan.
     
  3. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Rondcruisen op je bmxje door het platteland. Ondertussen nog een paar KKK members afslachten. Even zwemen. Je haren goed zetten en dan op stap gaan. Bring me that shit now 8)
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kunnnen we hem trouwens al ergens pre-orderen of loop ik nu erg hard van stapel?
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Lijkt me vrij snel.Ik denk dat je tot eind april begin mei moet wachten met preorderen
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb mijn broertje niet vertelt dat GTA San Andreas komt. Oh wat zal hij verbaasd zijn als hij mij op mijn kamer San Andreas ineens ziet spelen. :D
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    kan me niet voorstellen dat ie er in 6 maanden er niet achter komt :p(of hij moet geen internet hebben :))
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah man ik wil dat spel!!!!!!!! Weet je hoe vet jonge. Al die gansters is egt super vet. ff om een pizza gaan of eve naar de kapper. Leuke kleertjes passen en lekkere wijven versieren. lekker door de bergen crossen op je crossmotor. weet je hoe vet jonge. en die bmxen zijn ook vet man. politie agenten op motoren achter je aan, noem maar op. Veeeeel groter level als vice city. jouw gang logo op muiren spuiten en respect verdienen door andere gangmembers van de vijand af te maken. Wie wil dit spel nou niet man?! Ik ga um ckr halen!! heerlijk, ik verheug me er nu al op. en vice city was al zo goed. dan is deze nog ongeveer zo'n 8027364508723013453464367 vetter.
     
  10. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef niet te wachten om het spel te spelen. mijn neef heeft hem al, en die woont nog geen 14 minuten hier vandaan :D

    en voor diegene die denken dat ik het spel niet goed vind of zow: de gehele grand theft auto serie is fantasties, en het spel is er in mijn ogen alleen maar op vooruit gegaan. dus slecht vind ik deze laatste versie al helemaal niet !

    maar ik ben meer een race fanaat, en voor mijn smaak is dit dus NIET het neusje van de zalm. voor een ander misschien wel, maar voor mij niet. laat mij maar lekker racen over de snelweg, en zoals ik in meer van mijn postings gezet hebt, zijn het vandaag de dag goede tijden voor race fanaten op de xbox. gelukkig kan je in gta altijd nog vrij rond crossen, maar als race spel alleen komt gta te kort (mijn mening, dus niet zonodig die van iemand anders).

    en dat ie op de xbox uitkomt, dat is al helemaal geen verassing. alsof rockstar en cornuiten die extra duit in de zak kunnen weerstaan door simpelweg een opgepoetste versie uit te brengen. dus het ging meer om WANNEER ie kwam, in plaats van OF ie wel kwam. en aangezien de verkopen van de xboxen volgens mij (althans, in mijn omgeving dan) best wel goed gaan, zekers veel beter vergeleken bij de launch. maar ja, dat kan per stad/wijk altijd verschillen natuurlijk.

    rockstar, thanx om deze crimineele ervaring met de xbox eigenaaren te delen. _O_
     
  11. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Berrie: kerel, schrijf is ff normaal, dit is echt triest gewoon...
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heeft AJK een paar posts terug ook al vermeld.

    Ik vind het nog wel een beetje vroeg om hem nu al te preorderen(ik zie het nut er niet echt van in).Ik denk dat ik hem gewoon op de release dag zelf in de winkel haal.Is net zo makkelijk en je hebt hem vaak wel 1 á 2 dagen voor de echte release in huis
     
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon in de week dat ie uitkomt elke dag naar de winkels om te kijken of ze 'm hebben :cool:
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Nieuwe xbox cover...

    [​IMG]

    :D
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    mwa ik denk niet dat dat de cover word voor de xbox.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    is dat een zelf gemaakt cover?

    Maar ik denk ook niet dat het een ander cover krijgt dan de PS2 versie

    p.s. Maar eigenlijk vind ik het cover van Yi-Long leuker dan het ps2 cover
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk wel dat het een andere cover word dan op de ps2, maar dan in de stijl als van het doublepack.
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.830
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Tim Thanks :)

    ja is zelfgemaakt. Moet een beetje oefenen met dat soort dingen nu op mijn stageplek. Vind hem zelf nog een beetje te 'leeg', 'kaal' etc...
    ga ook meerdere versies maken met verschillende achtergrond enzo. poppetje op voorgrond (CJ) hou ik wel zo...

    edit: nieuwe packshot toegevoegd;

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die is ook erg leuk.Ik vind bij de PS2 boxshot niet zo leuk dat het allemaal verschillende plaatjes zijn.1 groot plaatje vind ik veel leuker

    edit//Is eigenlijk wel een leuk idee voor de Green Mile om een keer weer een boxart contest te houden(over GTA SA)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina