1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnXiouS

    AnXiouS Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga San Andreas dan iig METEEN kopen!! ik kan echt niet wachten, _O_ heb alleen GTA 3 en Vice City niet in mijn bezit, wel bij iemand anders gespeeld enzo maar ben er niet echt bekend mee.. vinden jullie dat ik die ook nog moet halen?
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als jij je tussen nu en 10 juni je geen moment wil vervelen wel ja. Ik heb GTA Double Pack meteen gekocht toen ie op 2 januari uitkwam en ik speel hem nu nog steeds heel vaak, hij verveelt nooit!
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Aangezien hij nog maar €40 kost (of goedkoper) ben je gewoon maar €20 voor een topgame kwijt.

    Als je bedoelt dat je ze moet halen om het verhaal ezv. te snappen is dat niet nodig omdat de GTA games ozich niets met elkaar te maken hebben.Wel zijn de verwijzigingen naar eerdere GTA games wel heel erg grappig _O_
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat het grafisch wat beter gaat uitzien want het ziet echt niet uit op de ps2.
     
  5. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Als fan van de eerdere GTA games ben ik maar wat blij dat San Andreas ook op Xbox zal verschijnen. Vice City en Liberty City vond ik trouwens leuker op Xbox dan op PC. 't Is nog wel een tijdje wachten, maar in tussentijd komen er nog wel wat leuke games uit. Ik kijk er echt naar uit!
    Je moet inderdaad de andere games niet gespeeld hebben om het verhaal te kunnen volgen. Trouwens, de vergelijking tussen Scarface en VC is echt wel opvallend (vooral de villa en de nachtclub. De villa van Tony Montana lijkt echt sprekend op die in GTA Vice City.
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De 'kettingzaag scene' is trouwens ook terug te vinden in het spel. Het levert je gelijk nog een gratis kettingzaag op ook :)
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2004
  7. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of je echt zo een extreme stad heb met van die hoge gebouwen en veel winkels ? Want ik heb wat filmpjes bekeken, maar dat was toch meer de autobaan, en er waren niet echt hoge gebouwen etc.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kan ik niet vragen, heb geen baas;).
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    10 juni release he, laat ik nou net 10 juni jarig wezen. Dat word wel een heel moi verjaardags kado :).
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    De stad is echt extreem. Geweldig groot, veel winkels enzovoort en vooral in San Fierro zijn de gebouwen enorm.
     
  11. Tilata

    Tilata Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn idd hele hoge gebouwen, waar je ook op kunt _O_ met bv jetpack of een vliegtuig. ik heb hem niet want ik heb geen ps2 en hoef die ook niet, maar ik ga hem op de xbox kopen.
    maar die gta:double pack he is GTA3 eigenlijk nog wel leuk want anders zou ik hem alleen voor vice kopen. gta3 lijkt me minder, geen motors en gewoon als je vice net speelt is gta3 toch niet leuk meer :mad:
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor alleen vice city is het geld het ook wel waard hoor. Gta 3 is gewoon een bonus. Ik heb hem niet helemaal uitgespeeld maar ik ben gelijk vice city gaan doen en dat is gewoon leuker.
     
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongetje, wat zit je nou te spoilen... Sommige mensen willen dat niet weten van die jetpack enzo. Gebruik ff spoilertags volgende keer.
     
  14. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zit jij te zeuren ? Dan hadden we ook kunnen zeggen dat je niet mocht praten over motoren in VC.
     
  15. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het er beter uit gaat zien dan op de ps2,en dat gaat snel. :9
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mierenneuker
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, als je weet dat er een jetpack in het spel zit is het hele spel verneukt:{.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wie eigenlijk nog niets wist van jetpacks in SA...
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    * steekt hand omhoog

    En bedankt.
     
  20. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Woops, sorry Graaf :D

    Blijkbaar heb ik het idee dat iedereen helemaal weg is van GTA SA en daarom ook alles er over leest :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina