1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je nou gta 3 saaier dan VC? ik vind ze beiden even leuk

    GTA 3 heeft een geweldig (orgineel) verhaal, leuke missies en leuke radio zenders etc
    vooral de traid oorlog is leuk

    Vice City heeft een iets minder orgineel verhaal (grotendeels gejat van de tv serie miami vice en van de film scarface) echter is de miami sfeer de bomb! lekker zonnetje, motors, helikopters, jaren 80 muziek

    Ze zijn beiden even leuk. Maar omdat er geen motors of helikopters in gta 3 zitten is het gelijk een saai spel? Als je eenmaal in het verhaal van gta 3 bent gezogen dan maakt die motor en helikopter je niks meer uit.
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik voeg me ook bij Graveheart aan:) .

    Mij maakt het niks uit om te weten over jetpacks, is alleen maar een extra reden om het spel niet in de winkel te laten liggen.

    Als ik alle verhalen over de versie op de PS2 hoor, dat ie zoveel beter is dan VC, dan zal dat ongetwijfeld op de Xbox ook wel zo zijn. Een nog groter spel als het grote en masterlijke GTA VC, dat moet een topper worden (ook voor Xbox)
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond de missies van gta 3 helemaal niks. Ik vind vice city dus echt heel veel beter. Veel betere muziek, beter graphics, leuke toevoegingen en het verhaal sprak mij gewoon veel meer aan.
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat vind ik niet. GTA3 had een koude donkere maffia-sfeer over zich heen hangen, en dat maakte de game voor mij ook zo'n plezier om te spelen.
    De graphics van GTA3 als VC stellen beide niet zoveel voor, maar VC ziet er inderdaad wel een tikkeltje scherper uit, maar dat maakt het spel zeker niet beter. Het verhaal is maar losjes in mekaar geflanst, en nodigt je ook niet echt uit om verder te spelen (al was er gelukkig meer dan zat dat daar wel voor zorgde), en de missies waren op ten duur ook meer van hetzelfde (alhoewel er natuurlijk genoeg leuke orginele missies waren).

    Ik vind het eigenlijk leuker om een GTA te spelen die zich wat meer in onze tijd afspeeld, i.p.v. 20-30 jaar geleden.
     
  5. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta 3 vond ik beter omdat dat de eerste gta was in 3d en aangezien ik gta 2 al goed vond ik gta 3 dus al helemaal geweldig, vice city was meer een spel met leuke nieuwe toepassingen in een leuke jaren tachtig setting niet veel beter dan gta 3 dus.

    ik zou ook gta liever in de huidige tijd zien of iets in het verleden (kan ook vet zijn jaren 60-70) in ieder geval niet in de toekomst.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een soort remake van GTA London in de jaren 60 lijkt me wel vet. Soort Austin Powers gebeuren.:+
    Maar de toekomst, nee dat lijkt me niks, die geruchten van een GTA in de toekomst van Tokyo, bah...
     
  7. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    gta 3 heeft een veel vettere stad zeg maar met goede hoogte verschillen waar je lekker met je patriot op kan raggen enz, maar in vc kan je veeeeel meer. (vastgoed enz enz, hebben dus allebij goede dingen).

    Ik denk vooral dat gta sa xdoos mooier wordt dan ps2 maar k denk niet veel gameplay verschillen.
     
  8. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij word de game identiek met een kleine grafische update en een paar foutjes verwijderen wat ze ook met vc en 3 hadden gedaan toen die naar xbox kwamen.
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Jet packs :eek:, tis fucking Star Wars niet. Werkt dat een beetje, want het mooie aan GTA vind ik dat het niet onrealistisch wordt op het gebied van auto's, wapens, gebouwen, steden en dergelijke en een jetpack valt dan toch behoorlijk uit de toon.

    Verder kan ik echt niet wachten op SA, heb nog even overwogen om een PS2 te halen, maar dat zou dan in mijn geval echt alleen voor SA geweest zijn en dat vond ik toch wel een beetje zonde van mijn geld dan.

    De game zal hopelijk grafisch erg opgepoetst worden. Dit was de vorige keer ook zo, zeker de laadtijden waren korter als ik het vergeleek hoe lang het duurde bij iemand anders op de PS2. Zitten er in de PS2 versie trouwens lange laadtijden, of vloeit het dit keer allemaal naadloos over. Als dat zo is dan heb ik goede hoop wat betreft de frame-drops en de pop-up die je overhoudt op de Xbox.

    Anyway, SA is _O_
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    lol bij de double pack hadden ze niet elke fout gefixed hoar (neem de purple nine's glitch...) terwijl dit een enorm bekend probleem is
     
  11. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Welk probleem, die purple nine glitch ken ik inderdaad. Die framedrops, pop-ups en laadtijden zijn voor mij absoluut geen probleem. Als het spel maar half zo goed is als Vice City kan ik me daar niet aan storen. Het zou natuurlijk wel mooi zijn als ze het fixen.

    Waar ze wel aan moeten doen is die camera, ben maar weer eens begonnen met VC gisteren en die camera is echt heel erg klote |:-. Maar dat is ook echt het enige *)
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Robbie Williams had ook een jetpack om in een van zijn videos (Volgens mij Millenium), dus zo onrealistisch is het niet
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, hier kan je meer info vinden over de glitch.. :)
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jetpacks bestaan al alleen nog beetje proto type enzo, waren laatst beelden van zo'n ding die het goed deed. Kon gewoon over een meertje vliegen enzo zonder hulp.
     
  15. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ach in vice city kon je in een politie uniform ook een apache(zo schrijf je het toch) jatten vind ik ook niet echt realistisch maar is wel vet.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    OMFG, wat lees ik net op insidegamer?

    |:-
     
  17. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ jeugd van tegenwoordig :{
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ach ja, je kon er al op wachten. Er zal straks vast wel iemand zeggen als hij iemand heeft vermoord: het ligt aan Grand Theft Auto: San Andreas. Het is gewoon zo voorspelbaar.
     
  19. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou het er eigenlijk niet over moeten hebben gewoon doodzwijgen.
     
  20. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een lang psychologisch vraagstuk: geweld en games. Uiteindelijk is er maar een ding op te zeggen: mensen die moord en computerspellen over een kam scheren, weten niet waar ze het over hebben. Games en moorden linken bij factor 3: de geestelijke gesteldheid van de dader...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina