Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo kun je bijna wel elke misdaad aan een spel koppelen, tss. Vandalisme en geweld kan aan veel spellen gekoppeld worden, hier zie je dat graffiti aan GTA gekoppeld word, straks bekend Marc D*troux nog geïnspireeerd te zijn door de oude leisure suit larry-spellen :confused:
     
  2. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weet echt zeker dat je de tijd niet door kan spoelen? :mad:

    OMG I want this game!
     
  3. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Weten jullie of de meer speler stand er ook nog in zit ?? 8)
    Of er misschien een betere multiplayer komt met system link ondersteuning :+
     
  4. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een jetpack zou overdreven zijn maar dat laat idd niet weg dat ze niet bestaan, het amerikaanse leger is er al vanaf wo2 of de vietnam oorlog actief mee bezig om zo gemakkelijk mijnenvelden op te kunnen ruimen, er is ook een amerikaan die gewoon een werkende heeft, kan ie tot iets van 12 meter hoog mee komen.

    Edit 1:En nee er komt "geen" multiplayer in, maar er zit wel een coop in (althans op de ps2), rockstar heeft laten weten dat zij een multiplayer modus niet geschikt vinden voor een spel als GTA, kan ik ook wel inkomen ....

    Edit 2: GTA SA gaat er natuurlijk fantastisch uitzien (positief blijven), maar dan wel als rockstar er geen directe poort van maakt, ik wil niet zeggen dat SA er op de ps2 slecht uitziet, het tegenovergestelde juist maar als het er op de ps2 al zo uit kan zien moet dit op de xbox nog veel beter kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  5. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    nou heb deze game voor de PS2
    en ik vind het er oerlelijk uitzien
    echt om van te huilen
    FFX veel oudere game, veel mooier
    en er zitten veel bugs en glitches en dergelijke in het spel
    nee ik heb t nu echt gehad met GTA
    bah |:-
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe ik denk dat GTA: SA op de Xbox eruit gaat zien?

    Een schijfje van een centimeter of 16 met een mooie spiegelende onderkant en die zit naast een mooi boekje in een groene hoes, waar weer een cover omheen zit en daar staat dan op: GTA: San Andreas, met natuurlijk de bijbehorende vrouwen en auto's erbij op.

    Haha, nee grapje (of niet). Ik denk dat het weinig verschil uitmaakt hoe die nu op de PS2 is, ik hoop wel weer op een custom soundtrack-optie voor de xbox.
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar speel je GTA voor? Toch niet voor de graphics hoop ik. GTA staat al sinds de eerste game voor innovatieve gameplay, veel vrijheid, goede humor, sterke karakters en omgevingen, een hele hoop dingen die je kunt doen, veel verborgen spul, retegoede soundtracks, oftewel GTA speel je voor de ervaring van GTA. Niet omdat het de beste GFX heeft. En zeg nou zelf, welke andere spellenmakers zijn er in geslaagd om zo'n groot gebied te creeëren dat er ook nog echt uitziet.
     
  8. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook retro games maar ik vind dat R* zich er makkelijk van af heeft gebracht met deze lelijke kut graphics
    ik vind de graphics echt heel erg lelijk en achterhaald
    veel te veel pop up ook
    ik kan me dan ook echt niet voorstellen dat iemand de graphics mooi vind
    als ik dan kijk naar FFX (wat al een oudere game is)
    dan denk ik wow deze graphics zijn 100 x mooier dan gta sa maarja heb ik al gezegd
    ik had de game liever kleiner gezien(gta:cool:
    en dan met graphics van deze tijd en geen irritante pop up en dergelijke
    maarja ik weet dat ik een zeldzame mening heb dus rockstar zal wel nooit veranderen jammer......
    trouwens zoooo groot is gta sa nou ook weer niet he
    een groot deel van het gebied is landbouwgrond, jah, zo kan ik ook een game groot maken...
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    GTA San Andreas bestaat uit 3 steden die allemaal ongeveer even groot zijn als Vice City, dat vind ik toch wel redelijk groot. En ik vind niet dat Rockstar zich er makkelijk van af maakt. Het gaat niet om een game met één level waar je tussendoor 6 keer moet laden, zoals bij sommige games. Als dit het geval is kunnen ze de levels veel mooier maken, dan wanneer je één megagroot gebied hebt (in vergelijking met andere gamelevels) waar er slechts af en toe een nieuwe omgeving geladen moet worden.
     
  10. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    de makers van spiderman 2 zijn er veel beter in geslaagd om een bestaande stad te creeeren.

    maar dat neemt niet weg dat de graphics niet de hoofdfactor zijn, maar wel de gameplay en sfeer. en dat heeft GTAsa dus echt wel. maar qua vormgeving is het gebied van spiderman meer overtuigend als echte stad. daarintegen zijn de auto's en voetgangers bij spiderman 2 weer oerlelijk getekend, en bij gtasa is dat weer beter gedaan.
     
  11. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ...en de gameplay van Spiderman 2 is in vergelijking met GTA SA weer bagger.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Jezus zeg, wat ik hier toch weer lees lig ik echt van in een deuk. Spiderman 2 een betere spelwereld dan san andreas. San Andreas niet groot. Graphics slecht. Ongelooflijk, ik vraag me af wat erger is, het feit dat ea alles overneemt of jullie geblaat. San andreas gaat niet om de graphics. Ik hoop niet dat je daarom spellen gaat spellen. Ow, dit spel is lelijk, weg ermee:confused:.
    En Distilde ik wil jou wel eens zo spel zien maken. Ik wens je alvast veel succes. Laat me het weten als je klaar bent.
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang de gameplay en de verhaallijn weer goed zijn vind ik het ok, Als de map zo ongelofelijk groot is duurt het weer uren voor je ergens bent, dat vind ik best een nadeel, volgens mij kom je ook lang niet overal in de map met missies, dus aan de ene kant ook wel leuk om dingen te ontdekken, maar aan de andere kant langer zoeken naar 100 pakketjes en veel loze plekken?
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het duurt echt niet zolang als ze zeggen hoor. Je bent zo aan de andere kant van de stad. En er zijn nu niet 100 pakjes maar 250 geheime dingen.
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen weten jullie de datum all??ik wel of juni!!!! week niej ik edit wel weer ff als ik em weer weet
    _O_ _O_ hij komt dan voor de pc & xbox uit!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook gewoon normaal posten hoor.
    maar ik denk dat iedereen da al wel weet (dacht zelf dat da hier nog was gezegt)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik zie dat veel mensen beweren dat hij niet eens is aangekondigd, maar dat is hij dus voor de duidelijkheid wel, zoals je hier boven leest

    Edit: maar ik denk wel dat het een bout game word, het is zo saai
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al ruim een maand geleden bekend gemaakt. :+ GTA SA zal op 10 juni voor de Xbox en PC verschijnen.
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    http://www.gamershell.com/pc/gta_san_andreas/screenshots.html

    en dan helemaal onderaan...zijn gisteren toegevoegt... bij mij doen ze het niet als ik ze open dus ik heb alleen een tumbnailtje...maarja, hopelijk hebben jullie meer geluk ;)

    Bron: Gamer.nl, alleen daar stonden verkeerde screens bij dus doe ik het maar van de orginele bron :)
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, GTA SA meets NFSU:

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina