1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Je kunt idd in GTA:confused:A je autos ook pimpen, lijkt me alleen soms wel kut dat je je auto zo snel total loss rijdt ;)
     
  2. Xavearr

    Xavearr Don't Think, Just Do

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem hier ook op PS2 versie, maar de beeldkwalitijd is nou niet echt mooi. Ik denk dat hij op de Xbox toch even wat mooier eruit gaat zien. Ik denk wel dat het een toppertje gaat worden :)
     
  3. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    R* begint anders ook EA neigingen te krijgen
    maarja ik heb een zeldzame mening ik weet t
    maar ik vind niet alleen de graphics slecht
    ik vind de gameplay ook niet boeiend
    ik het het spel 2 weken gespeeld en toen was ik t zat
    ik heb t nou al heel lang niet gespeeld en heb er ook voorlopig geen behoefte aan
    en die laatste opmerking vind ik een beetje vreemd
    als ik bijv. een kledingstuk lelijk vind, zeg je toch ook niet, maak zelf maar eens zo'n kledingstuk :confused:
    nee want dat kan ik niet, maar dat betekent niet dat ik dat kledingstuk dan niet mag en kan beoordelen
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  4. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    check dit filmpje van "GTA 4"
    8) ROFL
    <<HIER>>
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, maar jij zei: zo kan ik ook wel een spel maken met veel natuur. Nou dan wil ik dat wel eens zien of jij dat kan maken. Je mag het wel beoordelen maar zeg niet dat je zo ook wel een spel kan maken, want dat kan je niet(ik ook niet hoor).
     
  6. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit nou over ?
    Tuurlijk kun je niet zo'n spel maken, die mensen die het doen krijgen er voor betaald en hebben er voor geleerd.
    ik heb het spel zelf niet, maar zit dat domme licker tricker aiming system er nog in... dat was echt bagger
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen kan zo'n spel maken...
    met behulp van 50 professionele makers in 1 kamertje 8)
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je maar gestudeerd heb. Wel vet als gewoon alle mensen JOU spel spelen!
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoppa, en weer een spampostje erbij he Berrie, leuk he die postcount _0/

    Ik heb me express verre gehouden van al te veel info rond San Andreas. Voordat GTA naar de Xbox kwam had ik er nog nooit echt van gehoord en wist ik er dus niet zo heel veel van. De verrassing was uiteindelijk des te groter toen ik GTA 3 en Vice City speelde.

    Natuurlijk weet ik nu al meer van SA dan van de Double Pack, maar ik laat me toch graag nog een beetje verrassen. Van de missies en alle verborgen missies e.d. wil ik nog helemaal niet weten, wat dat betreft wil ik me gewoon laten verrassen.
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is op de ps2 zker vet, alleen wel lelijk. Verder is spiderman 2 echt vet met een vette stad maar kan het niet eens in de schaduw van gta sa en de steden daarin staan.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaat hij er voor de xbox een stuk beter uitzien. Daar heb ik altijd al van gedroomd: Een free roaming game met super mooie graphics. Want die van Vice city zijn ook niet al te mooi toch? Dan zijn die van GTA 3 nog beter. Maar deze ga ik in ieder geval zeker binnen halen.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Kende hem nog niet, wel humor als hij van wapen switched. :)
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daag echt een vet filmpje. Alleen nogal schokkerig. See you baby. I love you. Ja grappig als ie dat wapen pakt.
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Moet je hem nog ff een keer opnieuw starten nadat je het filmpje hebt gekeken, dan loopt ie wel vloeiend en is ie nog leuker :+

    Even een vraagje aan de mensen die het al wel gespeeld hebben. Zitten er weer Hidden Packages, Rampages e.d. in of hebben ze een aantal dingen weggelaten en andere dingen toegevoegd.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet precies maar er zitten in ieder geval nog een heleboel dezelfde dingen in als in GTA VC.
     
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend dat filmpje _O_
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met al die dingen van hoeveel leven hij nog heeft en die ammo. Erg grappig. Dan zegt ie tegen die gast: I need this. Beweegt ie echt zo vet gaar. Ja leuk.
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel iets gezien als 100 gang tags
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan als het goed is. Ook graffity spuiten op muren gebouwen etc. En dan de naam van jou gang had ik gehoord. Mischien dat je dat op honder plekken moet doen ofzo?
     
  20. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    gebouwen, bomen, auto's, rondwandelende mensen, water, lucht, vogels in de lucht, etc.etc. Ohja, veel gangs enzo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina