1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kortom GEWELDIG 8)

    Deze game moet ik echt hebben ....

    Ik hoop dat ze net als Vice City de graphix verbeteren ... Maar dat kunnen wij allemaal alleen maar afwachten ...
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou om eerlijk te zijn vond ik de graphics van GTA 3 beter als die van Vice city. Maar goed. De graphics zijn in ieder geval verbeterd. En nu nog hopen dat ze nog mooier worden als die van de PS2. Zal vast wel.
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Rampages ben ik in 3 maanden gespeeld te hebben nog niet tegen gekomen(alleen maar 2-player rampages). Je heb nog steeds unique jumps, alleen heb je die niet nodig voor 100%. Je hebt geen hidden packages meer, maar nu heb je 100 gang tags, 50 snap shots, 50 horse shoes en 50 oesters.
     
  4. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt leuk :cool: heb dr echt zin in.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker. Al hebben ze er een hele zoektocht van gemaakt. En wat zijn die snapshots dan?
     
  6. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan foto's maken van bepaalde objecten..
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh leuk. Ik mis die packages toch helemaal niet. Vond het alleen maar irritant.
     
  8. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh hetzelfde als op de PS2 :confused:
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op wat extratjes in de vorm van extra voertuigen of misschien een paar extra missies
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Was bij GTA III en Vice City ook niet het geval dus ik ga er van uit dat het op wat minder bugs en betere graphics na een straight-port wordt :'-(

    Maarja, wie weet gaat R* ons wel verassen :)
     
  11. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een raar spel.
    er zitte bijna geen kleuren in en dat aankleden van je mannetje is ook niks je kan alleen een shirt geven en dan kan je de kleuren ervan kiezen
    je mannetje lijkt echt een clown.
    en dat zwemmen is ook niks ,al zwem je naar een ander eiland komt de politie achter je aan :confused:
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet echt niet waar jij het over hebt, maar het slaat in ieder geval helemaal nergens op. Het spel heeft echt zo'n beetje alle kleuren van de regenboog in zich en wat betreft het aankleden sla je ook daar compleet de plank mis. Je kunt echt van alles kopen om je character aan te kleden, t-shirts, hoodies, spijkerbroeken, trainingsbroeken, boxershorts, overhemden, pakken, schoenen, laarzen, baseballcaps, bandanas, juwelen, horloges, zonnebrillen en weet ik wat al niet meer. Verder kun je ook uit diverse soorten tatoeages en haarstijlen kiezen en kun je ook zelf bepalen hoe je character er uit komt te zien qua lichaamsbouw, wil je een dikke papzak zijn vreet je gewoon aan de lopende band vet voedsel en wil je een spierbundel zijn ga je naar de gym om te trainen. Het is allemaal maar net wat je zelf wil.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2005
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er wordt anders duidelijk in het begin van het spel gezegd dat je van de politie Los Santos niet uit mag. Als je later in het spel naar een ander eiland gaat, krijg je geen politie hoor.
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dank je wel voor het antwoord, ik vind het ernstig jammer dat die rampages er uit zijn gehaald en dat de unique jumps niet meer meetellen voor je 100%, was toch een stukje uitdaging om de game uit te spelen.

    Die vervanging van de HP's klinkt erg leuk, zolang het maar wel meetelt voor 100% completion.
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, die dingen tellen mee voor 100%. En het leuke is dat je een grote statsboost krijgt als je bijvoorbeeld 50 oesters hebt gevonden. En er zijn dus nog unique jumps waar je geld voor krijgt, je hoeft ze alleen niet te vinden voor 100%. En rampages kun je alleen maar met z'n tweeen doen(of free-roam)
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dacht je dan dat ze die game helemaal gaan aanpassen dan? Die game is al gemaakt!
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    2 scenarios hier...

    1: Je hebt het spel nog nooit gespeeld of in het echt zien draaien

    2: Je hebt een vluchtige blik op het spel geworpen en trekt aldus na 5 minuten spelen al je oordelen......

    Het aankleden gaat zover dat je zelfs een onderbroek met hartjes kan aantrekken, gouden horloges, zonnebrillen, enz.. Alles wat jij in het dagelijks leven draagt zonder uitgelachen te worden wegens naaktlopen.

    Het zwemmen naar een andere STAD en de politie achter je aan krijgen gebeurd alleen als dat deel nog niet unlocked is.

    Het feit dat je praat over eilanden, geeft mij al het gevoel dat optie 2 overbodig is........

    Jammer dat dit soort kortzichtige mensen nog worden losgelaten in de samenleving...

    TENZIJ je de argumenten goed kan onderbouwen, maar in dit geval weten we al dat dit je niet gaat lukken.......

    Moraal? Mond houden als je niet eens weet waar je over praat... _0/
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad deze game is zeer uitgebreid. Ook op het gebied van kleding. Je kan best veel verschillends aantrekken. Deze game ga ik ook dik kopen.
     
  19. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0

    Nounou hoe onzinnig zijn post in jouw ogen ook is, het is zijn mening. Die mag hij toch hebben of niet? _0/
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Robhimself geeft toch ook alleen zijn eigen mening _0/

    Het zijn btw ook feiten wat Rob noemt waaruit je gewoon kunt concluderen dat kasumi het spel niet (of niet lang) heeft gespeeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina