1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic:
    Er staat ook nergens dat hij die van mij niet mag hebben, dus wat dat betreft zie ik het punt niet. :{
    Ook ik ben het helemaal niet eens met de reactie van kasumi (voor zover ik daarover kan oordelen n.a.v. de screens etc. die ik van SA heb gezien -heb het niet gespeeld tot op heden-), het ging mij enkel om de manier waarop. That's all.

    Ontopic:
    Is het nog geen 10 juni?
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    nope het is vandaag 18 februari O-)
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    De dag dat Mercenaries is gereleased *) (ik had 'm gister al gekocht, Free Record Shop verkocht 'm 1 dag eerder :p).
     
  4. xbox freak

    xbox freak Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de grapics goed zijn, en dat het iets beter is als bij PS2:p lekker voor hun.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee back on topic: Weet iemand hoe groot het level precies is? Die van true crime blijft het grootst. Die was echt zo super groot. Echt een paar 100 vierkante mijl.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het level is groot zat:+. Om je toch maar te helpen, het level is 5/6 keer vice city.
     
  7. freakyxboxplayer

    freakyxboxplayer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Gta San Andreas Op Xbox Komt Dan Word Het Zeker Een Hype
    Want Gta 3 En Vice City Waren Al Goe Laat Staan San Andreas
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    oops
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oop? Ja inderdaad, Vice city en III waren verkochten zeer goed, althans de dubbelpack. Maar deze game word zeker goed. Ze zullen nu ook zeker dat dubbelpack gedoe wel gehad hebben dus kunnen ze hem lekker los verkopen. En dat zal wel lukken. Deze game zal nog wel stukken beter als de PS2 versie. In ieder geval de graphics. Dat was hetzelfde geval bij Vice city.
     
  10. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, drukte per ongeluk op reply :eek:
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan gebeuren ih.
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af, hoeveel mensen kijken er nu al gigantisch naar uit? Ik in ieder geval wel. Zoals ik in een signature tegenkwam: op 10 juni verhuis ik naar San Andreas...
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    hoop dat die leuk word

    maar kopen zal ik denk niet heb hem op de ps2 echt lol kwam niet verder dan die strand missie :confused: en toen van de week weer is gespeeld eerst stofhappen op de ps2 en toen lukte het

    wat een vet spel
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kijk er wel gigantisch naar uit. GTA San Andreas is momenteel dè game voor de PS2 ;) Waarschijnlijk koop ik hem niet meteen :cool: Ik ben allergisch voor het uitgeven van 60 euro :'-(
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb op mijn desktop een klokje dat aftelt naar de release van gta:confused:a, ik kan niet wachten. Ik heb al een poster ervan hangen op mijn kamer, terwijl ik hem pas in juni krijg.:p Ik ga hem meteen pre-orderen bij gcshop als hij beschikbaar komt.
     
  16. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    FF offtopic
    waar heb je zo'n klokkie vandaan :+ :confused:

    moet ik ook hebben maar dan voor iets anders
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    daarvoor gebruik ik samurize. In de Green Mile staat de Show je Desktop thread, daarin heb ik enkele pagina's terug geprobeerd uit te leggen hoe dat moet. Bedenk je wel, dat dit programma zéér moeilijk is de eerste keer.
    [/offtopic]
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nou ik koop op GTA:confused:A zeker op de 10 juni.Op de zelfde dag loopt mijn stage af en dus heb ik vanaf 10 juni zomervakantie en dus genoeg tijd om San Andreas te spelen :)
     
  19. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inderdaad ook van plan om al op 10 juni hem te kopen, das gelijk na m'n examens. Mooie afsluiting van het jaar dus. Waarschijnlijk ga ik hem met een paar vrienden tegelijkertijd kopen, we willen hem allemaal zo ontzettend graag.

    Ook ik heb posters hangen, mijn desktop is GTA: SA en mijn agenda heeft geen plek meer op 10 juni, daar staat al GTA: San Andreas!
     
  20. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    :{ Vind je nou niet dat je een beetje overdrijft? |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina