1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van niet. O-)
    Het spel is deze aandacht waardig..
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker. Ik heb deze game nog niet gespeeld op de PS2. Maar ik zou hem voor de release toch graag een keer willen spelen om de verschillen te zien tussen de xbox en PS2 versie. Ben toch benieuwd ofdat hij echt een stukje mooier word. Vast wel een stukje. Was ook bij VC.
     
  3. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat die hetzelfde eruit gaat zien als op de playstation 2. Veel groter als vice city dus. En natuurlijk veel meer mogelijkheden.:)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Duhhh, het level is zo'n 5/6 keer zo groot als dat van VC. En je had natuurlijk ook allang moeten weten dat er ook veel meer mogelijkheden zijn zoals kleren gaan passen etc.
     
  5. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik drijf niet over :p Ik kijk gewoon gigantisch uit naar het spel, en btw, mijn kamer hangt vol met posters van games, en dus ook eentje van San Andreas, want die kreeg ik ook ergens bij immers.
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Natuurlijk wordt hij mooier, maar ik hoop niet dat je dat het belangrijkst vindt. Het level is super groot met geen laadtijden(hoewel die versie van mij dat wel doet). En je hebt ook bijna geen framerate(hoewel ik wel errors heb die andere niet hebben er verdacht veel lijken of framedrops). Het is gewoon een fantastische game die iedereen gewoon moet spelen.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game ga ik echt een hele lange tijd kunnen spelen wed ik. Ik vond VC al geweldig en deze game is alleen nog maar 1234125 keer beter. Nu ben je tenminste een echte gangster.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond persoonlijk de PS2-versie zóóóóóóóó lelijk, vierkante pixels van 1 bij 1 cm, elke minuut wel een framedrop enz. Misschien overdijf ik nu een beetje, maar GTA: SA was voor de PS2 nou niet bepaald een 'beauty';) Ik hoop dat Rockstar wel een beetje z'n best doet om voor de X-Box-versie er alles uit te halen.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zeker bij de PU _O_ Nou ik verwacht dat SA er iets beter uit zal zien dan op de ps2. Verder hoop ik dat ze het "schiet systeem" net zo doen als bijv. Driv3r (dat je dus een soort crosshair hebt). Vanmiddag GTA; DP halen. Is nog wel de moeite waard toch? €39,95 :D
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat 'DP' voor Double Pack staat??? Als dat zo is, is het het wel waard ja, hij kreeg een 9 1/2 in de XM ;)
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    In Vice City was je juist een gangster, hier ben je een hood rat.
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, staat voor Double Pack. Heb hem net gehaald. Wat een vette spellen _O_ Grafisch echt super mooi nog! Sorry voor het off-topic ;)
     
  13. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al xbox of pc screens te vinden?
     
  14. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al een releasedatum bekend?

    Ik denk dat San Andreas er toch zeker wel beter uit gaat zien als op de PS2, dit was bij de Double Pack ook.
    Waar ik echt er wel bang voor ben is dat San Andreas veel minder leuk is om te spelen als Vice City. Ik bedoel die jaren '80 sfeer met hawaibloesjes en witte Ferrari's is super grappig!
    Ik heb San Andreas ff gespeeld op de Ps2 en die 2Pac-bling bling-aight nigga sfeer is lang niet zo tof...
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    10 juni, is al sinds een paar maanden bekend :)
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond 'm op de PS2 niet zoveel aan en ik heb nooit een GTA gespeeld op de Xbox, wel op de PC. Weet niet wat ik ervan moet vinden, denk dat ik pas een oordeel geef als ik 'm heb.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Even off-topic: Man, dat schieten op xbox is irritant... Kan er nog niks van, ga steeds dood :mad: Hoop dus echt dat ze dit met SA wegwerken...
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    GTA san andreas op PS2 zuigt echt.
    Ik hoop dat hij voor de x-doos beter wordt :)
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die hem al gespeeld hebben: Is het echt een grote verbetering tegenover Vice City? Ik hoor veel vette dingen maar jerreby vind hem weer zuigen...
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Die gast zit gewoon te lullen. Heb hem net weer even uit de kast gehaalt om te spelen en het blijft gewoon cool. Er zijn echt wel veel verbeteringen ten opzichtte van vc. Alleen in een ander jasje. Niet zeiken, maar kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina