1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    het komt zo goed als zeker op de xbox, alleen duurt het nog 1 jaar ongeveer. maargoed dat kan de pret niet drukken ik ga 'm meteen halen alsie op mijn doosje uitkomt. en dan nu maar hopen dat de volgende GTA meteen op beide consoles uitkomt :)
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat ik qua trailers heb gezien van San Andreas, ben ik absoluut niet onder de indruk van de Gfx. De auto's hebben wéér geen weerspiegeling zoals wel het geval was op de xbox versie van GTA3 en Vice City. In plaats daarvan heb je weer van die "vale" plekken op de auto die dan voor glinstering moeten doorgaan.
    Ik denk dat het nog minstens een jaartje wachten wordt voordat ie op de xbox uitkomt, als ie al op de xbox uitkomt.
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Show me some evidence
     
  4. Hij ziet er goed uit
    Het zal ook wel een topper worden

    graag gedaan
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een 6 pagina tellend artikel op gamer.nl gelezen. Ik zou wel een ps2 willen hebben :mad:. Ik weetniet of ik m strax op xbox of pc ga spelen, ligt eraan op welke ie eerder uitkomt :).
     
  6. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg maar wat..

    mooier dan op de ps2 ?
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens, De gameplay zag er weer net zo strak uit als vanouds, maar grafisch vond ik het niet echt bewonderingswaardig, laat staan beter dan de Xbox-versies van GTA.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo, jij hebt wel exclusief nieuws!!!! GTA SA op de xbox. Gek dat ik het dan nergens kan vinden? |:-
    Daar is nog helemaal niks over bekend, dus daar kan je dan ook niks over zeggen.

    Mensen die hem hebben gespeeld zeggen dat GTA SA mooier is dan GTA 3 en VC op de xbox. Als dat zo is, dan is het mooi meegenomen, zoniet dan
    pech. De game is grafisch zowieso mooier dan GTA VC op de PS2. Maar verder kan ik over de graphics van GTA SA nog weinig zeggen. De meeste filmpjes zijn low res, en de filmpjes worden gecapt met de pc, waardoor er een lage framerate ontstaat en nog wat meer grafisch verminderingen. Maar in de officiele trailers van Rockstar in high res ziet het er veel beter uit, plus een hogere framerate.
    We zien het wel.
    Het word zowieso een waanzinnige topgame!!!

    offtopic: wel vaag dat ook dit topic over GTA SA op de PS2 in een xboxgames forum staat. Nou staat er in de titel wel voor de xbox, maar er word over de PS2 versie gesproken. Ook is dit topic een beetje voorbarig, aangezien er nog helemaal niks bekend is of er een xboxversie komt.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  9. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe kazaa en games downloaden...
     
  10. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA SanAndreas heb ik al ik heb hem uit Amerika bestelt en dat in niet illegaal dus als je wilt weten hoe er uit komt te zien, hij ziet er gewoon vet uit je kan veel meer dan in de andere gta
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus jij hebt hem al uit Amerika? En hij is niet illegaal?

    Dat is dan heel knap aangezien hij daar pas officieel een dinsdag uitkomt. Al gaan er diverse geruchten op Amerikaanse boards dat degene die hem gepre-orderd hebben 'm wellicht al maandag binnenkrijgen. Toch gek dat Amerikanen de game dus nog niet hebben, maar jij hier in Nederland blijkbaar al wel. Echt heel knap.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij komt als het goed is morgen uit in Amerika dus hij heeft ook geen illegale versie want dat kan ook niet (of hij is ook uitgelekt). Waarschijnlijk liegt hij gewoon. Dat GTA SA op de XBox uitkomt zou wel cool zijn maar dan wel maar voor €30 zoals GTA DP. Verder zullen de graphix niet veel verschillen aangezien dat bij GTA3 en GTA VC op de XBox ook niet was.
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0

    GTA: Double Pack was helemaal geen 30 euro toen ie hier uitkwam, maar gewoon full-priced hoor(al weet ik niet zeker of het nou 60 of 70 euro was...)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  14. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de Mods mocht je alsnog niet over de NTSC versie praten..van een spel dat nog niet uitwas (was bij fable ook zo)
     
  15. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    @Afroman.. je liegt dat je barst.. dinsdag 26 oktober is GTA SA pas verkrijgbaar in Amerika.. dus jij kan hem zeker niet hier hebben.. 8)
     
  16. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    het is mss een beetje ondergesneeuwd door het Halo 2 tumult ,maar GT SA had ook een klein lekje. Dus, als hij de waarheid spreekt is hij een ploert. als hij liegt ook.
    ik vind het zwak hoor, downen.
     
  17. AcidReign

    AcidReign Guest

    hij heeft gewoon dik gelijk?
    Kan iemand van jullie de amerikaanse basis in schinnen?
    ik heb een amerikaanse buurman en ik ga wel eens mee daar naar toe
    en daar ligt ie wel al in de winkel!
    Naam van de winkel:px
    ooh en dan denken dat jullie alles weten!
    ik bedoel sommige dan. :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2004
  18. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    waarop importen mensen spellen uit usa terwijl ze in europa 1 weekje langer moeten wachten?..ik bedoel dat kan je toch wel? 8)
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij als ie op de release word verstuurt, dat je em 3 dagen nadat ie hier uit is pas binnen krijgt :D

    Nee ik wacht braaf tot donderdag ( geloof ik)
    Dan valt ie hopelijk op mn matje :D

    Voor de rest, ik hoop dat de 2 player optie via live kan!

    Haha dat zou need zijn... beetje coop door de levels heen raggen
    of ze plakker er nog 2 in, 4 player coop, en uiteraard met de soundtrack optie en iets betere gfx.
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor, maar die gast loopt gewoon onzin te verkondigen. De game is helemaal nog niet te koop in de V.S. Hij komt daar maandag of dinsdag pas uit. Je kunt hem nu alleen hebben als je hem hebt gedownload.

    Maarja, kijk eens naar z'n posts in deze thread. Hoe kun je zo iemand nu eigenlijk serieus nemen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina