1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe denken jullie dat GTA SanAndreas voor xbox gaat uitzien.

Discussie in 'Algemeen' gestart door AcidReign, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongen waar baseer je dat op? |:-
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    heb jij VC gespeeld op PS2 en daarna op de xbox, 100% weet ik zeker van niet. Dus ga eerst dat is ff checken voordat je wat zegt. VC zag der op PS2 niet super maar voor de xbox zag je zelf waterdruppels en meer details...
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is ondertussen al te pre-orderen op gcshop.
    Ze zijn er lekker vroeg bij :)
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is volgens mij redelijk moeilijk om dit veel te vernieuwen en ik vind toch dat ze dat aardig is gelukt. En van wat ik tot nu van San Andreas heb gezien vind ik helemaal toppie. En op de xbox kan hij alleen nog maar beter worden dus het belooft toch wat vind ik.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een hele poos geleden heb ik SA 10 minuten kunnen spelen op de Ps2 ... toen mertke mij op dat er een dikke mist hing in de verte (Dus, de drawdistance was niet optimaal)

    K'hoop dat ze daar wat aan gedaan hebben, de distance bijv langer gemaakt ofzo ... want je kan niet echt goed zien in welke richting je op moest vliegen met zo'n grote Boeing ...
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij FRS kon het ook al een aardig tijdje...
     
  7. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het dus bij een vriend wel paar keer op ps2 gedaan. het is dus echt zow vet he. ik mooi op zown bmxje door de stad. of met een gevechtsvliegtuig uit de woII vliegen 8) .dr zitten zulke coole dingen in. en dat platteland. wtf, das echt zow cool. de vrijhei is gewoon abnormaal. en ik had alleen nog maar op het 1e deel van de stad kunnnen rondkijken. nou echt waar, dan is de rest echt zow groot. je kunt ook met je gang van die gebieden veroveren :9 .zow lachen is dat. vette gangfights. ik kijk dus echt heel erg uit naar deze titel. alleen moeten de graphics drastisch verbeterd worden, want zoals het er nu op ps2 uit ziet, is gewoon beschamend slecht.
     
  8. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Vice City voor de PC en ben er helemaal weg van..San Andreas voor de Xbox....8)
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Is GTA: SA wat meer op de 'arcade' tour gegaan, want als ik al die 'coole' dingen over het spel hoor lijkt het alsof het wat "nepper" is geworden.
     
  10. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is meer de ''NiggerStyle'' Uitgegaan. :) In Vice City had je Haiiti en andere zwarte wijken (Waar je als je binnenkwam als Tommy meteen in mekaar gemepd werd) die daar al best uitgebreid waren maar hier zal het helemaal het einde worden. Wat me opvalt is dat er helemaal niet zo veel over is losgelaten, wat vinden jullie ?
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bedankt! Ik heb hem meteen besteld :D
     
  12. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ka je ziet helemaal geen screens ofsow?
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, komt waarschijnlijk omdat de meeste dingen niet veranderd zullen worden. Mischien komen ze met als het bijna zover is met wat screenshots. En ik ben ook blij dat dat gang gebeuren erg is uitgebreid. Je had dus inderdaad de Haiitins die je afschoten als je hun wijk binnenreed maar dat was het dan. Nu reageren ze dus ook heel anders op je inplaats van dat ze roekeloos op je af komen rennen en schieten. Ik kan echt niet wachten op deze game. Tot de tijd kan ik me wel effe zoethouden met Splintercell 3.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn gedachten is het een vraag in de Game is het een weet. Oh ik kan niet wachten. 8)
     
  15. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop vooral op opgepoetste graphics en een custom soundtrack mode 8)
     
  16. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... nog 66 en een halve dag :mad:
     
  17. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    zo lang nog :mad: . Ik hoop dat er niet meer zo veel pop-ups zijn, ik vond die nogal vervelend. Het is niet mooi maar, je kunt daardoor ook moeilijker met een vliegtuig laag boven de grond vliegen, omdat je dan veel kans hebt dat er ineens een boom voor neus staat.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermaak me tot die tijd wel en probeer er gewoon effe niet aan te denken. :D
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies en opeens is ie er dan! En @ Murdock: Het zit er allebei in. De grapics zijn verbeterd tegenover GTA Vice City en GTA 3. En je kan net zoals bij de voorgaande delen gewoon je eigen samengestelde soundtrack afspelen tijdens de game. Maar ik denk niet dat dat echt nodig is. De soundtrack vind ik erg goed. Ook dat intro nummer is zo lekker van Guns 'n roses. Welcome to the jungle. :)
     
  20. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek van Eminem en 50 Cent zitten er standaard in.. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina